Og³oszenie z dnia 2007-02-16
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi Nowa Ruda: przygotowanie i wdro¿enie programu promocyjnego dla Noworudzkiego Parku Przemys³owego Publikacja obowi±zkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Agencja Rozwoju Regionalnego "AGROREG" S.A., do kontaktów: Marcin Bernat, ul. K³odzka 27, 57-402 Nowa Ruda, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8725025 w. 25, fax 074 8725025, e-mail: marcin@agroreg.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.agroreg.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego; Inne:rozwój regionalny. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: przygotowanie i wdro¿enie programu promocyjnego dla Noworudzkiego Parku Przemys³owego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: us³ugi, kategoria us³ug: nr 13. G³ówne miejsce ¶wiadczenia us³ug: Nowa Ruda, teren Noworudzkiego Parku Przemys³owego. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest us³uga przygotowania i wdro¿enia programu promocyjnego dla Noworudzkiego Parku Przemys³owego (NPP), przez: 1) Analizê sytuacji wyj¶ciowej pozycji spó³ki i promowania us³ug na rynku 2) Wykreowanie wyró¿niaj±cego wizerunku spó³ki 3) Stworzenie skutecznego zestawu promocji mix wynikaj±cego z przeprowadzonej analizy oczekiwañ konsumentów 4) Pomiar wyników promocji Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: Zgodnie z wymaganiami zamawiaj±cego przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Us³ugi w zakresie promocji Kod CPV wg s³ownika 2008: 79.34.22.00 - Us³ugi w zakresie promocji 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: Ca³kowita warto¶æ zamówienia: powy¿ej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakoñczenia: 30.06.2008
III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: Zgodnie z wymaganiami zamawiaj±cego przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z wymaganiami zamawiaj±cego przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z wymaganiami zamawiaj±cego przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z wymaganiami zamawiaj±cego przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.agroreg.com.pl/cms/?id=87. Op³ata: Warunki i sposób p³atno¶ci: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 01.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.03.2007, godzina 12:30, siedziba ARR AGROREG S.A. jak podano w pkt I. Biuro Noworudzkiego Parku Przemys³owego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt \Promocja Noworudzkiego Parku Przemys³owego\ finansowany jest ze ¶rodków UE dzia³anie 1.3 w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego - Wzrost Konkurencyjno¶ci Przedsiêbiorstw. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 14.02.2007.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Termomodernizacja budynku przy ul. Radkowskiej nr 14-16 w Gminie Miejskiej Nowa Ruda
- ¦wiadczenie us³ug cateringu dla dzieci uczêszczaj±cych do ¯³obka Miejskiego Nr 1 w Nowej Rudzie przy ul. K³odzkiej 7.
- Termomodernizacja i wymiana ¼ród³a ciep³a w Szkole Podstawowej w Bo¿kowie
wiêcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa us³uga promocji projektu naukowego: Promocja wyników badañ i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampani± spo³eczn± (...)
- Wykonanie kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie oraz w Internecie o zasiêgu ogólnokrajowym
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyñskiego Centrum Sportu jednostki bud¿etowej podczas turnieju pi³ki no¿nej
- REALIZACJA US£UGI PROMOCYJNEJ POWIATU W£OC£AWSKIEGO POPRZEZ SPORT
- Produkcja filmów na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa ¦l±skiego w podziale na czê¶ci
- DZP.261.21.2025 - ¶wiadczenie kompleksowych us³ug informacyjnych i promocyjnych w mediach spo³eczno¶ciowych dla FRSE
wiêcej: Us³ugi w zakresie promocji »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.