eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobierzyceSporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Kobierzyce - z podziałem na 5 części



Ogłoszenie z dnia 2025-05-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Kobierzyce
- z podziałem na 5 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rpzemla@ugk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Kobierzyce
- z podziałem na 5 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0b48761-ba5e-4674-ba38-d0034e29494f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043828/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.34 Sporządzenie Miejscowych Panów Zagospodarowania Przestrzennego z podziałem na 5 części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Środkiem komunikacji
elektronicznej, służącym komunikacji między Zamawiają-cym a Wykonawcami jest Platforma dostępna pod adresem:
https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym ty-tułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym
postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Instrukcja obsługi platformy w niniejszym postępowaniu dostępna jest na stronie https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ w zakładce
INSTRUKCJE pliki: Rejestracja Wykonawcy na Platformie, Zadawanie pytań do postępowania oraz Udział w try-bie podstawowym
bez negocjacji.
3. Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Google Chrome 90
b) Mozilla Firefox 95
c) Opera 78
d) Microsoft Edge 92
Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środkach dowodowych oraz
innych
informacji, oświadczeń lub doku-mentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przesłania
na Platformę.
7. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach
danych określonych w przepisach wydanych
na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicz-nej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r.
poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Platformy przetargowej.
9. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych ko-pii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w roz-porządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31.12.2020r. (DZ.U. 2020 r., poz. 2452) w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicz-nych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiający nie dopuszcza sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny spo-sób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów dot. platformy przetargowej prosimy
o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: 71 787 37 27,
e-mail: helpdesk@logintrade.net
12. W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów dot. platformy przetargowej prosimy
o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: 71/787-37-27, e-mail: helpdesk@logintrade.net
Osobą uprawniona do komunikowania się z Wykonawcami jest:
Renata Pietrus- Zemła w sprawach formalnych – e-mail: rpzemla@ugk.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobierzyce, Aleja Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kobierzyce jest Pan Paweł Eljasiński kontakt: IOD@ugk.pl tel.71/36-98-199;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie określonym ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO (przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której
dane dotyczą, przed zawarciem umowy) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Sporządzenie miejscowych olanów zagospodarowania przestrzennego w gminie Kobierzyce- z podziałem na 5 części RŚZiZP.27.2025 prowadzonym w trybie
przetargu podstawowego bez negocjacji o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) – dalej „p.z.p.” oraz zawarciem i realizacją umowy w przypadku gdy są zawarte w dokumentach
Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, oraz podmioty z zakresu obsługi IT i prawnej Administratora;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania danych zawartych w
dokumentach wybranego Wykonawcy obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres przedawnienia roszczeń wynikających z tej
umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców zlokalizowanych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym i
organizacji międzynarodowych
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. pozostałe szczegóły w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RŚZiZP.271.27.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Sporządzenie 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w Gminie Kobierzyce o symbolach: A183, E69 i E71.
Zamówienie obejmuje sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2024 poz. 1130 ze zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2021 poz. 2404), a także w sposób zgodny z aktualną linią orzeczniczą sądów administracyjnych i organu nadzoru (Wojewoda Dolnośląski) dotyczących przedmiotu zamówienia (mpzp), jak również z załączonymi projektami umów do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego: cena oraz doświadczenie zawodowe zespołu urbanistycznego tj. uzyska największą ilość punktów (C+Z=O). Zamawiający oceni każdą część osobno.
-------------------------------------------------------------------------
A) Cena ofertowa (C) - waga 60%
-------------------------------------------------------------------------
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów.
Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:

C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto

Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Oceny ofert dokona komisja przetargowa. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
--------------------------------------------------------------------------------------------
B) Kryterium – Doświadczenie zawodowe Zespołu urbanistycznego – waga 40 % [Z]
--------------------------------------------------------------------------
Podlegać ocenie będzie wykaz realizacji - wykonanych mpzp, których autorem lub współautorem jest osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Wykonane opracowania mpzp mogły być zrealizowane na rzecz Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu lub wykonywane na rzecz innego podmiotu albo w ramach samozatrudnienia - nie ma tu szczególnych wskazań – należało będzie takie realizacje uwiarygodnić, tzn. przedstawić poświadczenia lub inne potwierdzenie wykonania takich usług urbanistycznych (kopie dokumentów powinny być podpisane przez Wykonawcę składającego ofertę za zgodność z oryginałem (tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
Na wykazie powinno być podane: nazwa podmiotu, imię i nazwisko osoby, nr uprawnień urbanistycznych, inne informacje identyfikujące lub określające urbanistę nazwa planu, nr uchwały rady wraz z datą, powierzchnia objęta planem oraz data publikacji aktu.
Wykonawca wraz z Formularzem Oferty składa Załącznik nr 1a do Formularza oferty - Zespół urbanistyczny.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z załącznikiem nr 1a do oferty dokumentów, które w sposób bezsprzeczny potwierdzają wyszczególnione w formularzu – zespół urbanistyczny - realizacje mpzp.
REALIZACJE WYSZCZEGÓLNIONE W 1a do Formularza oferty, ALE NIE POTWIERDZONE POŚWIADCZENIAMI NIE BĘDĄ PUNKTOWANE.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium – Doświadczenie zawodowe Zespołu urbanistycznego – waga 40 % [Z]

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2- Sporządzenie 16 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w Gminie Kobierzyce o symbolach: A173, A182, B98, B104, C47, C48, C49, D76, D84, D85, D86, G63, H19, I46, J15 i J16.
Zamówienie obejmuje sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2024 poz. 1130 ze zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2021 poz. 2404), a także w sposób zgodny z aktualną linią orzeczniczą sądów administracyjnych i organu nadzoru (Wojewoda Dolnośląski) dotyczących przedmiotu zamówienia (mpzp), jak również z załączonymi projektami umów do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego: cena oraz doświadczenie zawodowe zespołu urbanistycznego tj. uzyska największą ilość punktów (C+Z=O). Zamawiający oceni każdą część osobno.
-------------------------------------------------------------------------
A) Cena ofertowa (C) - waga 60%
-------------------------------------------------------------------------
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów.
Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:

C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto

Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Oceny ofert dokona komisja przetargowa. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
--------------------------------------------------------------------------------------------
B) Kryterium – Doświadczenie zawodowe Zespołu urbanistycznego – waga 40 % [Z]
--------------------------------------------------------------------------
Podlegać ocenie będzie wykaz realizacji - wykonanych mpzp, których autorem lub współautorem jest osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Wykonane opracowania mpzp mogły być zrealizowane na rzecz Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu lub wykonywane na rzecz innego podmiotu albo w ramach samozatrudnienia - nie ma tu szczególnych wskazań – należało będzie takie realizacje uwiarygodnić, tzn. przedstawić poświadczenia lub inne potwierdzenie wykonania takich usług urbanistycznych (kopie dokumentów powinny być podpisane przez Wykonawcę składającego ofertę za zgodność z oryginałem (tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
Na wykazie powinno być podane: nazwa podmiotu, imię i nazwisko osoby, nr uprawnień urbanistycznych, inne informacje identyfikujące lub określające urbanistę nazwa planu, nr uchwały rady wraz z datą, powierzchnia objęta planem oraz data publikacji aktu.
Wykonawca wraz z Formularzem Oferty składa Załącznik nr 1a do Formularza oferty - Zespół urbanistyczny.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z załącznikiem nr 1a do oferty dokumentów, które w sposób bezsprzeczny potwierdzają wyszczególnione w formularzu – zespół urbanistyczny - realizacje mpzp.
REALIZACJE WYSZCZEGÓLNIONE W 1a do Formularza oferty, ALE NIE POTWIERDZONE POŚWIADCZENIAMI NIE BĘDĄ PUNKTOWANE.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium – Doświadczenie zawodowe Zespołu urbanistycznego – waga 40 % [Z]

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ul. Dolnej w północno-środkowej części wsi Tyniec Mały o symbolu : B103.
Zamówienie obejmuje sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2024 poz. 1130 ze zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2021 poz. 2404), a także w sposób zgodny z aktualną linią orzeczniczą sądów administracyjnych i organu nadzoru (Wojewoda Dolnośląski) dotyczących przedmiotu zamówienia (mpzp), jak również z załączonymi projektami umów do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego: cena oraz doświadczenie zawodowe zespołu urbanistycznego tj. uzyska największą ilość punktów (C+Z=O). Zamawiający oceni każdą część osobno.
-------------------------------------------------------------------------
A) Cena ofertowa (C) - waga 60%
-------------------------------------------------------------------------
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów.
Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:

C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto

Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Oceny ofert dokona komisja przetargowa. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
--------------------------------------------------------------------------------------------
B) Kryterium – Doświadczenie zawodowe Zespołu urbanistycznego – waga 40 % [Z]
--------------------------------------------------------------------------
Podlegać ocenie będzie wykaz realizacji - wykonanych mpzp, których autorem lub współautorem jest osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Wykonane opracowania mpzp mogły być zrealizowane na rzecz Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu lub wykonywane na rzecz innego podmiotu albo w ramach samozatrudnienia - nie ma tu szczególnych wskazań – należało będzie takie realizacje uwiarygodnić, tzn. przedstawić poświadczenia lub inne potwierdzenie wykonania takich usług urbanistycznych (kopie dokumentów powinny być podpisane przez Wykonawcę składającego ofertę za zgodność z oryginałem (tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
Na wykazie powinno być podane: nazwa podmiotu, imię i nazwisko osoby, nr uprawnień urbanistycznych, inne informacje identyfikujące lub określające urbanistę nazwa planu, nr uchwały rady wraz z datą, powierzchnia objęta planem oraz data publikacji aktu.
Wykonawca wraz z Formularzem Oferty składa Załącznik nr 1a do Formularza oferty - Zespół urbanistyczny.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z załącznikiem nr 1a do oferty dokumentów, które w sposób bezsprzeczny potwierdzają wyszczególnione w formularzu – zespół urbanistyczny - realizacje mpzp.
REALIZACJE WYSZCZEGÓLNIONE W 1a do Formularza oferty, ALE NIE POTWIERDZONE POŚWIADCZENIAMI NIE BĘDĄ PUNKTOWANE.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium – Doświadczenie zawodowe Zespołu urbanistycznego – waga 40 % [Z]

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ul. Kwiatowej w północno-wschodniej części wsi Rolantowice o symbolu I47
Zamówienie obejmuje sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2024 poz. 1130 ze zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2021 poz. 2404), a także w sposób zgodny z aktualną linią orzeczniczą sądów administracyjnych i organu nadzoru (Wojewoda Dolnośląski) dotyczących przedmiotu zamówienia (mpzp), jak również z załączonymi projektami umów do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego: cena oraz doświadczenie zawodowe zespołu urbanistycznego tj. uzyska największą ilość punktów (C+Z=O). Zamawiający oceni każdą część osobno.
-------------------------------------------------------------------------
A) Cena ofertowa (C) - waga 60%
-------------------------------------------------------------------------
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów.
Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:

C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto

Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Oceny ofert dokona komisja przetargowa. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
--------------------------------------------------------------------------------------------
B) Kryterium – Doświadczenie zawodowe Zespołu urbanistycznego – waga 40 % [Z]
--------------------------------------------------------------------------
Podlegać ocenie będzie wykaz realizacji - wykonanych mpzp, których autorem lub współautorem jest osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Wykonane opracowania mpzp mogły być zrealizowane na rzecz Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu lub wykonywane na rzecz innego podmiotu albo w ramach samozatrudnienia - nie ma tu szczególnych wskazań – należało będzie takie realizacje uwiarygodnić, tzn. przedstawić poświadczenia lub inne potwierdzenie wykonania takich usług urbanistycznych (kopie dokumentów powinny być podpisane przez Wykonawcę składającego ofertę za zgodność z oryginałem (tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
Na wykazie powinno być podane: nazwa podmiotu, imię i nazwisko osoby, nr uprawnień urbanistycznych, inne informacje identyfikujące lub określające urbanistę nazwa planu, nr uchwały rady wraz z datą, powierzchnia objęta planem oraz data publikacji aktu.
Wykonawca wraz z Formularzem Oferty składa Załącznik nr 1a do Formularza oferty - Zespół urbanistyczny.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z załącznikiem nr 1a do oferty dokumentów, które w sposób bezsprzeczny potwierdzają wyszczególnione w formularzu – zespół urbanistyczny - realizacje mpzp.
REALIZACJE WYSZCZEGÓLNIONE W 1a do Formularza oferty, ALE NIE POTWIERDZONE POŚWIADCZENIAMI NIE BĘDĄ PUNKTOWANE.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: B) Kryterium – Doświadczenie zawodowe Zespołu urbanistycznego – waga 40 % [Z]

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ul. Spadochroniarzy w północno-zachodniej części wsi Tyniec nad Ślęzą o symbolu : J17

Zamówienie obejmuje sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2024 poz. 1130 ze zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2021 poz. 2404), a także w sposób zgodny z aktualną linią orzeczniczą sądów administracyjnych i organu nadzoru (Wojewoda Dolnośląski) dotyczących przedmiotu zamówienia (mpzp), jak również z załączonymi projektami umów do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego: cena oraz doświadczenie zawodowe zespołu urbanistycznego tj. uzyska największą ilość punktów (C+Z=O). Zamawiający oceni każdą część osobno.
-------------------------------------------------------------------------
A) Cena ofertowa (C) - waga 60%
-------------------------------------------------------------------------
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów.
Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:

C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto

Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Oceny ofert dokona komisja przetargowa. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
--------------------------------------------------------------------------------------------
B) Kryterium – Doświadczenie zawodowe Zespołu urbanistycznego – waga 40 % [Z]
--------------------------------------------------------------------------
Podlegać ocenie będzie wykaz realizacji - wykonanych mpzp, których autorem lub współautorem jest osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Wykonane opracowania mpzp mogły być zrealizowane na rzecz Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu lub wykonywane na rzecz innego podmiotu albo w ramach samozatrudnienia - nie ma tu szczególnych wskazań – należało będzie takie realizacje uwiarygodnić, tzn. przedstawić poświadczenia lub inne potwierdzenie wykonania takich usług urbanistycznych (kopie dokumentów powinny być podpisane przez Wykonawcę składającego ofertę za zgodność z oryginałem (tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
Na wykazie powinno być podane: nazwa podmiotu, imię i nazwisko osoby, nr uprawnień urbanistycznych, inne informacje identyfikujące lub określające urbanistę nazwa planu, nr uchwały rady wraz z datą, powierzchnia objęta planem oraz data publikacji aktu.
Wykonawca wraz z Formularzem Oferty składa Załącznik nr 1a do Formularza oferty - Zespół urbanistyczny.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z załącznikiem nr 1a do oferty dokumentów, które w sposób bezsprzeczny potwierdzają wyszczególnione w formularzu – zespół urbanistyczny - realizacje mpzp.
REALIZACJE WYSZCZEGÓLNIONE W 1a do Formularza oferty, ALE NIE POTWIERDZONE POŚWIADCZENIAMI NIE BĘDĄ PUNKTOWANE.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium – Doświadczenie zawodowe Zespołu urbanistycznego – waga 40 % [Z]

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia warunku udziału w postepowaniu w powyższym zakresie.

d) zdolności technicznej lub zawodowej:
DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI:

e. dysponuje personelem posiadającym uprawnienia i doświadczenie w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj:

Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia personelem posiadającym uprawnienia i doświadczenie w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj.:
dysponowanie osobami (min. 1 osobą) zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z art. 8 pkt 1 ustawy z dnia 9 maja 2014r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014r. poz. 768) – art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj. takimi, które:

1) nabyły uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r. Nr 17, poz. 99, z późn. zm.);
2) nabyły uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. Nr 15, poz. 139, z późn. zm.);
3) posiadają kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650);
4) posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
5) posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w pkt 4 oraz ukończyły studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
6) są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej odpowiadające wymaganiom określonym w pkt 4 lub 5.
Wymagane jest dysponowanie przynajmniej jedną taką osobą, niezależnie
od oferowanych przez Wykonawcę części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza, aby w celu spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wskazał te same realizacje oraz ten sam personel dla każdej części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, które wykonawca złożył wraz z ofertą; wzór oświadczenia stanowi -Załącznik nr 7 do SWZ.
3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 – 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykonawca składa na wzorze stanowiącym -Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdz. X. Warunki udziału w postępowaniu- (załącznik nr 3 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
2. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
a) w Formularzu Oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
c) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (sporządzone wg Załącznika nr 2.1 i 2.2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
d) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
f) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
g) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W związku z powyższym zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w Formularzu Oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym Formularzu. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się również do Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
4. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
we wzorze umowy stanowiący załączniki od nr 4 do nr 4.4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie przetargowej LOGINTRADE w myśl ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.