Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-04-24
Bia³ystok: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
Numer og³oszenia: 131330 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku , ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 670 31 37, faks 085 670 28 42.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.podlaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych mebli biurowych, spe³niaj±cych parametry techniczne i jako¶ciowe okre¶lone szczegó³owo w za³±czniku nr 8 do SIWZ oraz w ilo¶ciach i na zasadach okre¶lonych w SIWZ. Szacunkowa warto¶æ zamówienia netto: 100.617,03 z³.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 17.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ szczegó³owego warunku w zakresie posiadania szczególnych uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ szczegó³owego warunku w zakresie posiadania wiedzy i do¶wiadczenia. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ szczegó³owego warunku w zakresie dysponowania potencja³em technicznym. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ szczegó³owego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ szczegó³owego warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, ¿e oferowana dostawa odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na zadanie nr 2 zobowi±zany jest z³o¿yæ: a) atest higieniczny PZH tapicerki z wynikiem pozytywnym lub certyfikat uprawniaj±cy do oznaczenia znakiem: Przyjazny dla ¶rodowiska - dotyczy krzes³a miêkkiego (poz. 1 zadania 2) oraz krzes³a obrotowego (poz. 2 zadania 2) - atest nale¿y do³±czyæ do oferty; b) atest trudnopalno¶ci tapicerki z wynikiem pozytywnym - dotyczy krzes³a miêkkiego (poz. 1 zadania 2) oraz krzes³a obrotowego (poz. 2 zadania 2) - atest nale¿y do³±czyæ do oferty; c) protokó³ oceny ergonomicznej z wynikiem pozytywnym - dotyczy krzes³a obrotowego (poz. 2 zadania 2) - protokó³ nale¿y do³±czyæ do oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Bia³ystok, pokój nr 220 Zespó³ ds. Zamówieñ Publicznych Wydzia³u Finansów..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 10:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Bia³ystok, pokój nr 220 Zespó³ ds. Zamówieñ Publicznych Wydzia³u Finansów..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Postêpowanie na organizacjê wizyty studyjnej w Finlandii
- Us³ugi kastracji i znakowania zwierz±t w³a¶cicielskich w ramach pilota¿owych programów Schroniska dla Zwierz±t "Dolina Dolistówki" w Bia³ymstoku
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 681 Topczewo-Brañsk-Ciechanowiec w km 33+850-37+010.
- Zakup wraz z dostaw± przetworników wilgotno¶ci i temperatury na potrzeby Wydzia³u Mechanicznego - ZK-DZP.262.66.2025
- Przetworzenie i magazynowanie destruktu mineralno-bitumicznego i betonowego zgodnie z BDO na potrzeby w³asne Powiatowego Zarz±du Dróg w Bia³ymstoku w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ugi doradczej dotycz±cej tworzenia oraz wspierania istniej±cych centrów us³ug spo³ecznych (CUS), rozwoju i integracji us³ug zdrowotnych i spo³ecznych oraz procesu DI.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i monta¿ wyposa¿enia do ¿³obka w miejscowo¶ci Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - utworzenie szatni i pomieszczeñ higieniczno-sanitarnych dla studentów.
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali dydaktycznej o pow. 72,91 m2 .
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali dydaktycznej o pow. 30,58 m2 .
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali konferencyjnej oraz przylegaj±cego do niej holu i zespo³u pomieszczeñ hig.- sanit. (KPO)
- Dostawa oraz monta¿ mebli biurowych do siedziby Zamawiaj±cego na terenie m.st. Warszawy
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.