eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe BrzeskoRealizacja robót budowlanych oraz dostawa wyposażenia w ramach projektuRewitalizacja i odnowa centrum wsi Nowe Brzesko z przywróceniem miejscowości małomiasteczkowego charakteru.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Nowe Brzesko: Realizacja robót budowlanych oraz dostawa wyposażenia w ramach projektu: Rewitalizacja i odnowa centrum wsi Nowe Brzesko z przywróceniem miejscowości małomiasteczkowego charakteru.
Numer ogłoszenia: 129770 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nowe Brzesko , ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko, woj. małopolskie, tel. 012 385-21-43, fax 385-20-94.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe-brzesko.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja robót budowlanych oraz dostawa wyposażenia w ramach projektu: Rewitalizacja i odnowa centrum wsi Nowe Brzesko z przywróceniem miejscowości małomiasteczkowego charakteru..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Rewitalizacja i odnowa centrum wsi Nowe Brzesko z przywróceniem miejscowości małomiasteczkowego charakteru w zakresie: 1) roboty budowlane, które swoim zakresem obejmują ul. Nowy Rynek, ul. Piłsudskiego i część ul. Wesołej w Nowym Brzesku a będą polegały na: - wykonaniu ciągów pieszych o powierzchni ok. 2800 m2 - wykonaniu ciągów jezdnych o powierzchni ok. 2965 m2 - wykonaniu powierzchni placu ok. 1341 m2 - utworzenie parkingu na 54 miejsca postojowe - budowie obiektu przystanku autobusowego wraz z toaletami dostępnymi dla osób niepełnosprawnych o powierzchni 68 m2 - odnowieniu elewacji - termomodernizacja obiektu remizy OSP z biblioteką wraz z wymianą stolarki okiennej - przebudowie sieci energetycznej wraz ze zmianą sposobu zasilania z napowietrznego na ziemny - ok. 780 mb - wykonaniu zasilania w energię oświetlenia ulicznego o długości ok. 580 m wraz z montażem 50 szt. lamp stylowych - przebudowie sieci teletechnicznej o długości ok. 1150 mb - przebudowie sieci wodociągowej - ok. 839,5 mb - wykonaniu kanalizacji deszczowej - ok. 504 mb - nasadzeniu nowej zieleni wysokiej - 44 szt. - wykonaniu fontanny kamiennej - 1 szt. - montaż małej architektury: ławki - 43 szt,, kosze na śmieci - 12 szt., tablice drogowskazowe - 4 szt. - wykonaniu sieci monitoringu elektronicznego wraz z montażem kamer w ilości - 8 szt. - iluminacja figurki Matki Bożej Szczegółowy zakres zamówienia określa: - przedmiar robót załączony do specyfikacji stanowiący załącznik nr 1 ( od lit a do lit. l), który stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia kosztorysu ofertowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 39.37.00.00 - Instalacje wodne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: 1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. potwierdzającego, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z rodzajem niniejszego zamówienia 2/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz 3/ właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. 4/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/ formularz ofertowy, podpisany przez osobę /osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych oferenta/ z podaniem ceny za całość zadania w kwocie brutto i netto oraz podaniem stawki VAT, zał. nr 3 do SIWZ 7/ kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary i wyjaśnienia 8/ zaakceptowany projekt umowy zał. nr 4 9/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 PZP zał. nr 2 10/ pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia /jeśli dotyczy/. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, przez podobne zamówienia należy rozumieć wykonanie przez Oferenta jako Wykonawcy minimum po 2 roboty budowlane w następującym zakresie: - układanie powierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową - o powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2 (min. 2 roboty) /wymagane referencje lub protokół odbioru robót/ - budowa budynków usługowych o powierzchni nie mniejszej niż 120 m2 (min. 2 roboty) /wymagane referencje lub protokół odbioru robót/ - przebudowa linii energetycznej o długości nie mniejszej niż 200 mb lub budowa stylowego oświetlenia ulicznego o liczbie latarni min 10 szt. ( min. 2 roboty) /wymagane referencje lub protokół odbioru robót/ - montaż urządzeń dotyczących monitoringu elektronicznego (min. 2 roboty) /wymagane referencje lub protokół odbioru robót/ 2/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń, maszyn i pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca a szczególności zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał min.: - zagęszczarka, - walec wibracyjny - koparko-ładowarka - ubijak mechaniczny - samochód samowyładowczy 3/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dotyczy to osób z kierownictwa budowy i robót, które będą odpowiedzialne za realizację projektu a/ w tym dysponowania w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową oraz posiadającą aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa w specjalnościach: - zakresie dróg b/ kierownika robót z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową oraz posiadającą aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa w specjalnościach: - w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych - w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych - w zakresie ogólnobudowlanym 4/ wykaz podwykonawców, uwzględniający zakres zleconych robót - jeżeli dotyczy, względnie oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami. 5/ przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia / jeżeli dotyczy/ 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1/ informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca przedłoży informację, że posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 50% zaoferowanej ceny lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50% zaoferowanej ceny. 2/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1, 2, 3, 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert d) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1 ppkt. 4- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt.4 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1 ppkt.1-5 oraz 9 muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców Wszelkie dokumenty powinny być podpisane przez osoby upoważnione z wpisaniem daty i miejsca ich wystawienia. 7. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. 8. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferenta dokonana będzie komisyjnie poprzez sprawdzenie dokumentów i oświadczeń w zakresie kompletności, aktualności. 9. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowe-brzesko.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowym Brzesku ul. Krakowska 44 32-120 Nowe Brzesko pok. nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowym Brzesku ul. Krakowska 44 32-120 Nowe Brzesko SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.