Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-25
Osie: Kursy zawodowe, Warsztaty terapeutyczne, Wsparcie społeczne w ramach Programu Aktywności Lokalnej
Numer ogłoszenia: 127644 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osiu , ul. Dworcowa 6, 86-150 Osie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 32 09 732, faks 52 32 09 732.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsosie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy zawodowe, Warsztaty terapeutyczne, Wsparcie społeczne w ramach Programu Aktywności Lokalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przygotowanie w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki pn. Kreuj swój potencjał- zbliż się do swoich marzeń, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w zakresie: 1. Kursów zawodowych, 2. Warsztatów terapeutycznych, 3. Wsparcia społecznego w ramach Programu Aktywności Lokalnej. I. Kursy zawodowe Kursy zawodowe teoretyczne i praktyczne dla 13 beneficjentów a) kurs konserwator urządzeń płaskich i terenów zielonych- 8 osób (60 godz. dla każdej osoby) b) kurs ABC Biznesu+ kurs prawa jazdy kat. B- 5 osób (60 godz. dla każdej osoby) 1. Wykonanie badań lekarskich dla 13 beneficjentów w celu określenia zdolności do udziału w danym kursie zawodowym. 2. Okres trwania kursów: od momentu podpisania umowy do 30.09.2011 r. 3. Kursy zawodowe winny odbywać się w czasie od poniedziałku do piątku (w dni robocze) między godziną 8.00 a 16.00. 4. Kursy winny odbywać się w miejscowości Osie lub innej miejscowości oddalonej od Osia nie dalej niż 30 km. W przypadku realizacji szkoleń poza Osiem Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport beneficjentów z Osia do miejsca szkolenia i z powrotem własnym środkiem transportu tj. busem lub autobusem. 5. Zapewnianie cateringu podczas trwania kursów/szkoleń złożonego z: a) ciepłego posiłku w postaci obiadu jednodaniowego (przykładowy zestaw: ziemniaki/frytki, mięso, surówka) b) baru kawowego (dwa rodzaje: kawa, herbata) c) zimnych napoi (dwa rodzaje: sok, woda) 5. Zapewnienie materiałów odpowiadających tematyce kursów 6. Ewaluacja projektu: a) ankiety b) wskaźniki c) listy obecności d) lista potwierdzająca odbiór materiałów szkoleniowych e) lista potwierdzająca otrzymanie posiłku f) dzienniki zajęć g) certyfikaty bądź zaświadczenia ukończenia kursów zawodowych h) rezultaty twarde i miękkie i) zdjęcia II Warsztaty terapeutyczne 1. Warsztaty terapeutyczne dla 13 beneficjentów 2. Warsztaty winny odbywać w od poniedziałku do piątku, każdego tygodnia 3. Okres odbywania zajęć: czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień 2011 r. 4. Warsztaty winny być prowadzone przez specjalistów: a) doradca zawodowy- raz w miesiącu 30 godz. dla wszystkich beneficjentów w zakresie tematycznym: sporządzanie CV, listu motywacyjnego, metody poszukiwania pracy, autoprezentacja. b) psycholog- 10 godz. dla wszystkich beneficjentów w zakresie tematycznym: trening umiejętności społecznych, trening asertywności, zajęcia z pozytywnego myślenia, indywidualne rozmowy. c) pedagog- 20 godz. dla wszystkich beneficjentów w zakresie tematycznym: właściwe zarządzanie czasem i budżetem domowym; typ osobowości i jego wpływ na życie i relacje z otoczeniem. d) radca prawny- 9 godz. dla wszystkich beneficjentów w zakresie tematycznym: podstawy prawa pracy, rodzinnego i opiekuńczego, indywidualne rozmowy. e) wizażysta- jednorazowo 0,5 godz. dla każdego beneficjenta w zakresie tematycznym: zmiana wizerunku zewnętrznego, autoprezentacja. f) ginekolog- 10 godz. dla wszystkich beneficjentów w zakresie tematycznym: higiena osobista, metody antykoncepcji, profilaktyka w zakresie chorób kobiecych. 5. Warsztaty winny odbywać się między godziną 8.00 a 15.00 6. Warsztaty winny odbywać się w Osiu lub w innej miejscowości oddalonej od Osia nie dalej niż 30 km. W przypadku realizacji szkoleń poza Osiem Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport beneficjentów z Osia do miejsca szkolenia i z powrotem własnym środkiem transportu tj. busem lub autobusem. 7. Zapewnianie cateringu podczas trwania kursów/szkoleń złożonego z: a) ciepłego posiłku w postaci obiadu jednodaniowego (przykładowy zestaw: ziemniaki/frytki, mięso, surówka) b) baru kawowego (dwa rodzaje: kawa, herbata) c) zimnych napoi (dwa rodzaje: woda, sok) 8. Ewaluacja projektu: a) ankiety b) wskaźniki c) listy obecności d) lista potwierdzająca odbiór materiałów szkoleniowych e) lista potwierdzająca otrzymanie posiłku f) certyfikaty bądź zaświadczenia ukończenia warsztatów g) dzienniki zajęć h) rezultaty twarde i miękkie i) zdjęcia III. Wsparcia społecznego w ramach Programu Aktywności Lokalnej 1. Zajęcia z 9 beneficjentami 2. Zajęcia winny odbywać się w dni: od poniedziałku do piątku 3. Zajęcia odbywać się będą dwa razy w tygodniu w okresie: od momentu podpisania umowy do 30.09.2011 r. 4. Zakres programowy zajęć: trening kompetencji i umiejętności społecznych ( trening umiejętności społecznych, trening asertywności, zajęcia z pozytywnego myślenia, indywidualne rozmowy), dbałość o własny wizerunek, szkoła efektywnego rodzica ( umiejętność rozwiązywania konfliktów z dzieckiem, rozwijanie relacji z dzieckiem, rola rodziców w wychowywaniu dziecka). 5. Zajęcia winny być prowadzone przez specjalistów: a) psychologa b) pedagoga c) wizażystę d) doradcę zawodowego 6. Podczas zajęć winien być zapewniony catering złożony z: a) ciepłego posiłku w postaci obiadu jednodaniowego (przykładowy zestaw: ziemniaki/frytki, mięso, surówka) b) baru kawowego (dwa rodzaje: kawa, herbata) c) zimnych napoi (dwa rodzaje: woda, sok) b) materiały do zajęć 7. Ewaluacja projektu: a) ankiety b) wskaźniki c) listy obecności d) lista potwierdzająca odbiór materiałów szkoleniowych e) lista potwierdzająca otrzymanie posiłku f) dzienniki zajęć g) certyfikaty bądź zaświadczenia ukończenia kursów zawodowych h) rezultaty twarde i miękkie i) zdjęcia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają pozwolenie, wymagane odrębnymi przepisami, na prowadzenie placówki szkoleniowej. Posiadają aktualny wpis, wymagany odrębnymi przepisami , do rejestru instytucji szkolących. Posiadają prawo wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu na druku Ministerstwa Edukacji i Nauki, potwierdzające uzyskanie umiejętności w zawodach będących przedmiotem zamówienia oraz dwa certyfikaty w języku polskim i angielskim, zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Edukacji z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosły wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych(Dz. U. Nr 31, poz. 216)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu i realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską, w tym przynajmniej 2 letnie takie doświadczenie udokumentowane 7-ma potwierdzeniami z: Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej, Miejsko- Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Miejskich Centrów Pomocy Rodzinie, Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Organizowanie zajęć praktycznych musi odbywać się w pracowniach (placówkach, jednostkach, zakładach) przeznaczonych do prowadzenia kursów/szkoleń zawodowych, wyposażonych w sprzęt niezbędny do odbycia zajęć praktycznych w danym zawodzie. 4. Wykonawca zapewnia beneficjentom środki piśmienne i materiały dydaktyczne (narzędzia) niezbędne do udziału w szkoleniach oraz odbycia zajęć praktycznych. Wykonawca zapewnia każdemu beneficjentowi, jeśli jest to wymagane, odzieży ochronnej i obuwia na czas realizacji zajęć praktycznych. Wykonawca zapewnia, że posiada odpowiednią kadrę, sprzęt, pomoce dydaktyczne oraz pomieszczenia do odbywania szkoleń będących przedmiotem zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wymaganą wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsosie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Dworcowa 6
86- 150 Osie
pok. 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Dworcowa 6 86- 150 Osie pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Usługa - szkolenie serwisowe obsady WTM Gdynia w zakresie serwisowania i legalizacji pneumatycznych tratw ratunkowych RFD/BEAUFORT oraz kamizelek ratunkowych RFD/BEAUFORT.
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B i sfinansowanie kosztów egzaminów państwowych dla 35 osób w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.