eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychPrzedmiotem zamówienia jest ocieplenie zewnętrznych ścian budynku B przybudówki Placówki Terenowej KRUS w Wałbrzychu przy ulicy Mickiewicza 42

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Wałbrzych: Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie zewnętrznych ścian budynku B przybudówki Placówki Terenowej KRUS w Wałbrzychu przy ulicy Mickiewicza 42
Numer ogłoszenia: 127035 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Wałbrzychu, ul. Mickiewicza 42, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6649219, fax 074 6649239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie zewnętrznych ścian budynku B przybudówki Placówki Terenowej KRUS w Wałbrzychu przy ulicy Mickiewicza 42.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie zewnętrznych ścian budynku B przybudówki Placówki Terenowej KRUS w Wałbrzychu przy ulicy Mickiewicza 42 w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień (tekst jednolity Dz. U. z dnia 2007 r. Nr 233, poz. 1655, z późn. zm.)wartości robót nie przekracza wyrażonej w złotówkach kwoty 5.150.000 EURO

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł przed upływem terminu składania ofert, tj. w dniu składania ofert wadium musi znajdować się na rachunku bankowym zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu numer 51101016740073571893200000 z dopiskiem Ocieplenie zewnętrznych ścian budynku B przybudówki Placówki Terenowej KRUS w Wałbrzychu przy ulicy Mickiewicza 42 4.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1)upłynął termin związania ofertą, 2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego jej wykonania, 3)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2)który został wykluczony z postępowania, 3)którego oferta została odrzucona. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.6 pkt. 2i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 P.z.p., tzn.: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2)Prowadzą działalność odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówien tj. wykonują roboty budowlane. 3)Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (każda z robót) oraz że wykonali je z należytą starannością z podaniem ich wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji). 4)Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5)Wnieśli wadium w wysokości określonej w § 8 niniejszej SIWZ. Dołączą do oferty wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia 3.Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 P.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty - według załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: a)Wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4)Dowód potwierdzający wniesienie wadium (dowód wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, jeżeli wadium jest wniesione w innej formie niż pieniężna, przy czym jego kopia poświadczona za zgodność z oryginałem musi być załączona na trwale z ofertą, natomiast oryginał może być oddzielnie złożony z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę musi być złączona na trwale z ofertą). 5)W przypadku przekazania wadium na konto KRUS, w drodze elektronicznej bądź w formie polecenia przelewu bankowego, Wykonawca winien dostarczyć dowód wniesienia wadium potwierdzony przez bank. 6)Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub kopia pełnomocnictwa (pełnomocnictw) potwierdzona za zgodność z oryginałem pieczątką, podpisem i datą. 7)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8)W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich 9)Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (tzw. konsorcjum). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10)Jeżeli o zamówienie wykonawcy ubiegają się wspólnie, każdy z nich zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 11)Jeżeli do zawarcia umowy na wykonanie zamówienia (umowy) w imieniu wykonawcy, który jest podmiotem prawa działającym na podstawie polskiej ustawy Kodeks Spółek Handlowych (Dz. U. z 2000 r. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.), w obowiązujących przepisach prawa lub aktach statutowych wykonawcy wymagana jest dodatkowa zgoda organu i/lub zgoda wspólników Spółki, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument zawierający oświadczenie o wyrażeniu przedmiotowej zgody, sporządzone w formie wymaganej przez obowiązują przepisy prawa. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 12)Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej lub umowę podmiotów występujących wspólnie wraz z oświadczeniem wszystkich wspólników o przyjęciu solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty nie prowadzące działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej. 13)Kosztorys ofertowy sporządzony komputerowo w dowolnym programie komputerowym. Założenia do opracowania kosztorysu: a)Zakres robót, który jest podstawą do określenia ceny musi być zgodny z zakresem robót określonym w przedmiarze robót. b)W kosztorysie ofertowym należy podać nazwy określające jednoznacznie rodzaj zastosowanych materiałów (typ, producent, itp.). 3.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Wałbrzychu ul. Mickiewicza 42 58-300 Wałbrzych pokój 304.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Wałbrzychu ul. Mickiewicza 42 58-300 Wałbrzych pokój 304.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.