Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-12
Bielsk Podlaski: Dostawa materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.
Numer ogłoszenia: 12669 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim , ul. 3 Maja 7, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 7312102, faks 0-85 7312149.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim materiałów biurowych (wg opisu ilościowo-asortymentowego określonego w załączniku nr 2 do SIWZ - tabela nr 1), oraz fabrycznie nowych, zalecanych przez producenta urządzeń materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów (wg opisu ilościowo-asortymentowego określonego w załączniku nr 2 do SIWZ - tabela nr 2), zgodnie z opisem zawartym w niniejszym załączniku. 2. Przez zalecane do używania przez producenta urządzeń, Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wskazane w instrukcji obsługi urządzeń lub innym dokumencie sygnowanym przez producenta urządzenia, których stosowanie nie powoduje wyłączenia uprawnień gwarancyjnych wystawianych przez producenta danego urządzenia. 3. Wszystkie oferowane materiały musza być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin -fabrycznie nowe- użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 4. W odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych termin-fabrycznie nowe- oznacza, iż będą one wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych, nie refabrykowanych w ponownym procesie produkcji, tzn. takich, które nie posiadają elementów pochodzących z recyklingu lub demontażu (za wyjątkiem kasety), nie noszą śladów otwierania, będą w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 5. Ilekroć w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia użyty jest znak towarowy patent lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Zamawiający rozumie równoważność w sposób określony dla każdego z produktów w załączniku nr 2 do SIWZ. 6. Wykonawca musi zapewnić załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa w godzinach 9:00-15:00 do siedziby Zamawiającego ul. 3-go Maja 7, 17-100 Bielsk Podlaski. 8. Na wszystkie oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00 - 21.00.00.00 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 25.24.70.00 - 25.24.70.00 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w punkcie 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia tych warunków. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Komisję przetargową powołaną przez Zamawiającego wg kryterium SPEŁNIA-NIE/SPEŁNIA na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz załączonych dokumentów żądanych przez Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Oświadczenie sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, podpisane własnoręcznie (art. 78 Kodeksu Cywilnego) przez Wykonawcę. Działające wspólnie osoby fizyczne lub prawne powinny złożyć indywidualne oświadczenia podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wymienione we wpisie do Krajowego Rejestru Sądowego lub Ewidencji Działalności Gospodarczej albo ustanowionego pełnomocnika. Zamawiający prosi, aby własnoręczny podpis składającego ofertę był czytelny, tj. został złożony w sposób umożliwiający odczytanie imienia i nazwiska osoby podpisującej. W przypadku zaistnienia wątpliwości czy oświadczenie zostało podpisane przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę Zamawiający może zażądać dostarczenia w ustalonym przez siebie terminie wzoru podpisu uwiarygodnionego przez osobę zaufania publicznego (np. radcę prawnego, adwokata, notariusza, itp.). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. AKTUALNE NA DZIEŃ .... lub tożsame). Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert. W przypadku konsorcjum, spółki cywilnej lub osób fizycznych działających wspólnie należy załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa rodzajowego upoważniający do reprezentowania w postępowaniu składających ofertę lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 Ustawy) oraz dokumenty określone w ust. 2 odrębne dla każdego uczestnika postępowania 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, zgodnie z opisem j.n. Zamawiający prosi, aby dokumenty wymienione w rozdziale VI były włączone do oferty w/w kolejności. Załączniki będące kopiami dokumentów muszą posiadać adnotację: ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i własnoręczny podpis Wykonawcy lub jego upoważnionego pracownika - w przypadku dokumentów wielostronicowych posiadających własną numerację stron w/w adnotacja musi być umieszczona na wszystkich stronach. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy do oferty nie załączyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w terminie 3 dni od dnia przekazania wezwania - chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim, ul. 3-go Maja 7, 17-100 Bielsk Podlaski na pisemny wniosek lub odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego-pokój nr 117 - bezpłatnie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 08:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim, ul. 3-go Maja 7, 17-100 Bielsk Podlaski, I piętro, pokój 117.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Modernizacja hydroforni Rajsk
- Dostawa odczynników z dzierżawą analizatora koagulologicznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej - Budowa i przebudowa urządzeń lekkoatletycznych na terenie MOSiR w Bielsku Podlaskim
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SPZOZ w Bielsku Podlaskim
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 53.2025 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu1.2.9
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
- Dostawa artykułów biurowych, lampek, zegarów i kubków papierowych
- Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy" część I i część II.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.