eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiDostawa materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Bielsk Podlaski: Dostawa materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Numer ogłoszenia: 31915 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12669 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim, ul. 3 Maja 7, Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 7312102, faks 0-85 7312149.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim materiałów biurowych (wg opisu ilościowo-asortymentowego określonego w załączniku nr 2 do SIWZ - tabela nr 1), oraz fabrycznie nowych, zalecanych przez producenta urządzeń materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów (wg opisu ilościowo-asortymentowego określonego w załączniku nr 2 do SIWZ - tabela nr 2), zgodnie z opisem zawartym w niniejszym załączniku. 2.Przez zalecane do używania przez producenta urządzeń, Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wskazane w instrukcji obsługi urządzeń lub innym dokumencie sygnowanym przez producenta urządzenia, których stosowanie nie powoduje wyłączenia uprawnień gwarancyjnych wystawianych przez producenta danego urządzenia. 3.Wszystkie oferowane materiały musza być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin-fabrycznie nowe-użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 4.W odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych termin-fabrycznie nowe-oznacza, iż będą one wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych, nie refabrykowanych w ponownym procesie produkcji, tzn. takich, które nie posiadają elementów pochodzących z recyklingu lub demontażu (za wyjątkiem kasety), nie noszą śladów otwierania, będą w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 5.Ilekroć w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia użyty jest znak towarowy patent lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Zamawiający rozumie równoważność w sposób określony dla każdego z produktów w załączniku nr 2 do SIWZ. 6.Wykonawca musi zapewnić załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7.Miejsce realizacji zamówienia - dostawa w godzinach 9:00-15:00 do siedziby Zamawiającego ul. 3-go Maja 7, 17-100 Bielsk Podlaski. 8.Na wszystkie oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00 - 21.00.00.00 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 25.24.70.00 - 25.24.70.00 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 88874.50 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAFIX Spółka Jawna K. Olszewska-Piotrowska, M. Tyrała, Al. 1000-lecia P.P. 8, 15-111 Bialystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 88874.50
  • Oferta z najniższą ceną: 88874.50 oferta z najwyższą ceną: 127264.75
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.