eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AugustówSprzątanie i utrzymywanie czystości w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego w Augustowie przy ul. 3-go Maja 29 i ul. 3-go Maja 37oraz ich posesji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Augustów: Sprzątanie i utrzymywanie czystości w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego w Augustowie przy ul. 3-go Maja 29 i ul. 3-go Maja 37oraz ich posesji.
Numer ogłoszenia: 122459 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. 3 Maja 29, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 87 6439650, faks 87 6439695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustowski.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymywanie czystości w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego w Augustowie przy ul. 3-go Maja 29 i ul. 3-go Maja 37oraz ich posesji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymywaniu czystości w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego w Augustowie przy u. 3-go Maja 29 i ul. 3-go Maja 37 oraz ich posesji. 2.Opis wykonywanych czynności: 1).Utrzymywanie czystości wewnątrz budynków administracyjnych Starostwa Powiatowego w Augustowie przy ul. 3 Maja 29 (pow. ok. 1017 m2 ; 4 kondygnacje /3 toalety/ oraz piwnica) i ul. 3 Maja 37 ( pow. ok. 380 m2;parter /2 toalety): a) codzienne sprzątanie korytarzy i klatek schodowych (w budynku przy ul. 3 Maja 37-tylko w części zajmowanej przez Starostwo Powiatowe), mycie drzwi przeszklonych - wewnętrznych i zewnętrznych oraz utrzymywanie w czystości krzeseł, ławek, stolików, lad będących na wyposażeniu korytarzy, b) codzienne sprzątanie toalet (mycie umywalek, baterii umywaklowych, sanitariatów,glazury, terakoty, luster, grzejników, usuwanie śmieci z wymianą na bieżąco plastikowych worków na śmieci oraz bieżące uzupełnianie w toaletach wkładek dezynfekujących i zapachowych), c) codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (w budynku przy ul. 3 Maja 37 - tylko w części zajmowanej przez Starostwo Powiatowe): - zamiatanie i mycie podłóg , - odkurzanie dywanów i wykładzin dywanowych oraz krzeseł tapicerskich, - bieżące wycieranie kurzu z mebli ( mycie powierzchni mebli środkami przeznaczonymi do ich pielęgnacji),sprzętu biurowego /z wyłączeniem komputerów, które należy przecierać tylko na sucho odrębnymi ścierkami/, - dbanie o czystość parapetów, grzejników, drzwi i ościeżnic oraz balustrad, - usuwanie śmieci z wymianą na bieżąco plastikowych worków na śmieci, - wynoszenie worków ze śmieciami do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do kontenera znajdującego na parkingu Urzędu, -usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów oraz z czujek lokalnego systemu alarmowania znajdujących się wewnątrz budynków Urzędu, - mycie szyb przy ladobiurkach (w pok. Nr 7- Wydz. KT) co najmniej raz na tydzień, - sprzątanie pomieszczeń archiwum zakładowego, archiwum Wydz. KT oraz Wydz. AB znajdujących się w piwnicy (przy ul. 3 Maja 29) raz w miesiącu. d) pranie firan (ok.180m2) i wertykali (ok.170m2) wraz z myciem okien, tj. mycie szyb, ram okiennych oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych (w budynku przy ul. 3 Maja29-ok.130m2 , a w budynku przy ul. 3 Maja 37-ok. 90m2) dwa razy w roku kalendarzowym w miesiącu kwietniu i miesiącu październiku. 2).Utrzymywanie czystości na terenie posesji Starostwa Powiatowego w Augustowie przy ul. 3 Maja 29 (pow. ok. 1300m2, tj. pow. trawnika ok. 118m2 ; pow. usypana kamieniami ok. 82 m2 ; pow. chodnika ok. 320m2; pow. miejsc parkingowych ok. 780 m2) i ul. 3 Maja 37 (pow. ok. 700m2, tj. pow. trawnika ok. 400m2; pow. chodnika ok. 300m2): a) sprzątanie terenu posesji, tj. codzienne utrzymywanie w czystości chodników wokół budynków i schodów zewnętrznych oraz wejść do budynków Urzędu (w okresie letnim zamiatanie , a w okresie zimowym dodatkowo odśnieżanie ich oraz bieżące usuwanie śliskich powierzchni - posypywanie śliskich powierzchni piaskiem lub mieszanką - piasek plus sól), b) utrzymywanie w czystości miejsc parkingowych na posesji Urzędu przy ul.3 Maja 29(w okresie letnim zamiatanie, a w okresie zimowym dodatkowo odśnieżanie , usuwanie śliskich powierzchni (posypywanie śliskich powierzchni piaskiem lub mieszanką - piasek plus sól), c) sprzątanie chodników i parkingu nie może kolidować z ruchem pieszych i pojazdów, d) pielęgnacja trawników, tj. koszenie trawników, grabienie, przycinanie krzewów (bukszpany : 5 szt.; na trawniku przed budynkiem Urzędu przy ul. 3 Maja 37)., usuwanie liści i innych nieczystości (koszenie trawy przed budynkami Urzędu ma zapewnić estetyczny wygląd trawników), e) codzienne usuwanie śmieci z koszy /4 sztuki/ znajdujących się przy drzwiach wejściowych do Urzędu, f) Wykonawca zobowiązany jest do szybkiej reakcji w przypadku zaistnienia złych warunków atmosferycznych, aby parking był na bieżąco przejezdny oraz nie zagrażał zdrowiu i życiu poruszających się po nich osób (dot. to również chodników). 3.Godziny wykonywania usługi: 1).Usługa sprzątania winna być wykonywana przez Wykonawcę codziennie od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy Urzędu (tj. po godzinie 15:30) za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia (patrz: pkt 3 ppkt 2). 2). Pomieszczenia Wydziału Komunikacji i Transportu, Kasy, Kancelarii Tajnej oraz Serwerowni (w budynku przy ul. 3 Maja 29) oraz pomieszczenia w Wydziale Geodezji i Kartografii: pok. Nr 13,12,11,10 i 9 (w budynku przy ul. 3 Maja 37) należy sprzątać w godzinach urzędowania pracowników, tj. od godz. 14:30 do godz. 15:30 od poniedziałku do piątku. 3). Wszystkie prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia muszą być nadzorowane przez osobę (osoby) odpowiedzialne za organizację i jakość usługi. Szczegółowy opis wykonywanych czynności usług sprzatania w budynkach administracyjnych Urzędu zawiera załącznik nr 7 do SWIZ - Zakrez wykonywanych czynności..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w pełnym zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował, przynajmniej dwie usługi, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, w sposób należyty,o zbliżonym przedmiocie i specyfice, co potwierdzone będzie stosownymi referencjami, (przez zbliżony przedmiot i specyfikę, Zamawiający uważa: świadczenie usług sprzątania obiektów każda o powierzchni łącznej min. 1000 m2). Sprowadzenie nastąpi wg formuły spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto)w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług. 2. Zamawiający zastrzega prawo odstąpienia od umowy w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art.145 ust.1 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.augustowski.home.pl (zakładka - przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Augustowie, ul. 3-go Maja 29,16-300 Augustów, pokój 21 (II piętro) w godzinach pracy urzędu lub pobrać ze strony internetowej Starostwa Powiatowego w Augustowie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Augustowie 16-300, ul. 3-go Maja 29, Biuro Obsługi Klienta - pok. nr 1 (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.