eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AugustówDostawa agregatów prądotwórczych dla 6 jednostek organizacyjnych Powiatu Augustowskiego, w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa agregatów prądotwórczych dla 6 jednostek organizacyjnych Powiatu Augustowskiego, w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT AUGUSTOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 29

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat.augustowski@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-augustowski.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa agregatów prądotwórczych dla 6 jednostek organizacyjnych Powiatu Augustowskiego, w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5031f8bd-9bf0-4d52-8458-46dd0caa20a5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034824/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa agregatów prądotwórczych dla 6 jednostek organizacyjnych Powiatu Augustowskiego, w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Funduszy Europejskich Na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/augustowski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Powiatu Augustowskiego: https://platformazakupowa.pl/pn/augustowski .
11.3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem Platformy Zakupowej Powiatu Augustowskiego. Zamawiający dopuszcza, w sytuacjach awaryjnych, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: op@st.augustow.wrotapodlasia.pl. Należy pamiętać że adres poczty elektronicznej nie służy do składania oferty oraz załączników a jedynie do komunikacji w zakresie zadawania pytań.
11.4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy Zakupowej Powiatu Augustowskiego: https://platformazakupowa.pl/pn/augustowski .
11.5. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie Zakupowej Powiatu Augustowskiego.
11.6. Zamawiający, zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy Zakupowej Powiatu Augustowskiego:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC z systemem operacyjnym MS Windows, Mac Os, lub Linux,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, uaktualniona do najnowszej wersji,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program obsługujący format plików pdf,
f) Platforma Zakupowa Powiatu Augustowskiego działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Podczas składania oferty pliki zostaną automatycznie zaszyfrowane,
h) Zaleca się w składanej ofercie stosować format plików pdf, a podpis elektroniczny w formacie PAdES.
11.7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania na Platformie Zakupowej Powiatu Augustowskiego,
b) instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca pod nazwą: Pełna instrukcja składania ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Augustowski/Zarząd Powiatu Augustowskiego/Starosta Augustowski; adres siedziby i dane kontaktowe: 16-300 Augustów, ul. 3 Maja 29, adres e-mail: biuro@powiat-augustowski.eu.
 Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email: iod@st.augustow.wrotapodlasia.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych*.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa agregatów prądotwórczych dla 6 jednostek organizacyjnych Powiatu Augustowskiego, w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”” nr sprawy IZP.272.82.2025 prowadzonym w trybie podstawowym;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są lub mogą być: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego z siedzibą przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku i/lub „home.pl S.A.” z siedzibą w Szczecinie, ul. Zbożowa 4 w zakresie obsługi poczty elektronicznej, Poczta Polska S.A. siedziba Centrali w Warszawie, ul. Rodziny Hiszpańskich 8 w zakresie obsługi przesyłek papierowych, bank PEKAO S.A. siedziba główna w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 53/57 w zakresie obsługi bankowej, NEXCORE Sp. z o.o. S.K.A. z siedzibą Modlniczka Willowa 87 w zakresie obsługi używanego w Starostwie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, osoby lub podmioty uprawnione do niszczenia dokumentacji na podstawie zgody archiwum państwowego po upływie okresu przechowywania tej dokumentacji dla celów archiwalnych, audytorzy, jeśli Pani/Pana akta zostaną wybrane do sprawdzenia oraz inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Dane zawarte w umowie będą przetwarzane wieczyście (kat. arch. A).
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.272.82.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: Dostawa agregatów prądotwórczych dla 6 jednostek organizacyjnych Powiatu Augustowskiego, w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja:
1) załącznik nr 4 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia,

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty:
1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p – wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

7a.1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych dot. oferowanego sprzętu:
1) Karty katalogowe, karty techniczne lub inne równoważne dokumenty mające na celu potwierdzenie spełniania warunków technicznych wymaganych przez Zamawiającego urządzeń wraz ze zdjęciem lub grafiką je przedstawiającą.
UWAGA: karty katalogowe, karty techniczne lub inne równoważne dokumenty należy złożyć w odniesieniu do każdego typu oferowanych urządzeń, tj. typu 1 i typu 2.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

7a.1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych dot. oferowanego sprzętu:
1) Karty katalogowe, karty techniczne lub inne równoważne dokumenty mające na celu potwierdzenie spełniania warunków technicznych wymaganych przez Zamawiającego urządzeń wraz ze zdjęciem lub grafiką je przedstawiającą.
UWAGA: karty katalogowe, karty techniczne lub inne równoważne dokumenty należy złożyć w odniesieniu do każdego typu oferowanych urządzeń, tj. typu 1 i typu 2.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
1) Terminu wykonania zadania w następujących przypadkach:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy uniemożliwiających terminowe wykonanie zamówienia,
b) w razie konieczności wynikających m.in. ze zmian regulaminu konkursu, zapisów umowy o powierzenie grantu oraz innych okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć,
c) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy; Takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych,
d) w wyniku wstrzymania realizacji zamówienia przez Zamawiającego na czas wykonania dodatkowych uzgodnień, ekspertyz, analiz;
e) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organy i podmioty, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy;
2) Wysokości wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikająca ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług;
3) Sposobu realizacji - gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu – pod rygorem nieważności.
3. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych teleadresowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną (np. zmiana nr rachunku bankowego).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie Zakupowej Powiatu Augustowskiego: https://platformazakupowa.pl/pn/augustowski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-22 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.