eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowouproszczone plany urządzenia lasu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Legionowo: uproszczone plany urządzenia lasu
Numer ogłoszenia: 121897 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 7840872, faks 022 7742551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: uproszczone plany urządzenia lasu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych dla terenu Powiatu Legionowskiego dla obrębów ewidencyjnych w gminach: Wieliszew, Nieporęt. Na okres od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2018 r. Przeprowadzenie inwentaryzacji stanu lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Legionowskiego. Powierzchnia opracowania obejmuje około 1 704,83 ha lasów. Uproszczony plan urządzenia lasu (dokumentacja) zostanie wykonany i uzgodniony w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, a w szczególności zgodnie z: - ustawą o lasach z dnia 28 września 1991 r. (Dz. U. z 2005 r. nr 45 poz. 435 z późn. zm.), - ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych z dnia 3 lutego 1995 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 121 poz. 1266 z późn. zm.), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. nr 256 poz. 2151), - rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 25 sierpnia 1992 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu uznawania lasów za ochronne oraz szczegółowych zasad prowadzenia w nich gospodarki leśnej (Dz. U. nr 67 poz. 337), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. nr 58 poz. 405 ze zm.), - Zasadami Hodowli Lasu wprowadzonych w życie na mocy zarządzenia nr 99 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych działającego z upow. art. 33 ustawy o lasach z dnia 28.09.1991 r. (publikacja strona internetowa www.lp.gov.pl/media/biblioteka/hodowla/ZHL.pdf ) Wykonawca opracowując dokumentację zobowiązany jest do wykorzystania wszystkich dostępnych materiałów i informacji. 1) W pracach taksacyjnych należy uwzględnić grunty ujęte w rejestrze ewidencji gruntów i budynków, jako lasy, oraz grunty zalesione nieujęte w ewidencji gruntów, jako lasy, a będące lasami w myśl ustawy o lasach /art.3/, 2) należy uwzględnić grunty zalesione i dotychczas nieprzeklasyfikowane, a po stwierdzeniu rozbieżności między stanem faktycznym na gruncie i ewidencją gruntów należy sporządzić wykaz tych powierzchni, 3) uproszczone plany urządzenia lasu i inwentaryzację stanu lasu należy wykonać w trzech egzemplarzach w skali 1:5000 w formacie A4, do każdego egzemplarza należy dołączyć jeden egzemplarz mapy gospodarczej, w kieszeni na końcu egzemplarza. Mapy gospodarcze winny być wykonane na podkładzie mapy ewidencyjnej, pokolorowane według gatunków głównych i dołączone do każdego egzemplarza opracowania. Dodatkowo do jednego egzemplarza z każdego obrębu, należy dołączyć wersję elektroniczną na płycie CD, jako wklejkę, 4) zadania z zakresu gospodarki leśnej dla właścicieli lasów wykonać w 1 egzemplarzu, przy czym zadania dla właścicieli lasów należy połączyć z wypisami z rejestru gruntów. W przypadku działek będących współwłasnością zadania gospodarcze należy sporządzić dla każdego z współwłaścicieli, 5) wszystkie egzemplarze planu należy wykonać w twardej oprawie introligatorskiej, 6) należy sporządzić część szczegółową tzn. wyciągi z uproszczonych planów urządzania lasu dla właścicieli lasu w jednym egzemplarzu, 7) czystopisy operatów mają być wykonane przy użyciu drukarki komputerowej zapewniającej trwałość wydruku tzn. druk nie może rozpływać się po zamoknięciu, 8) mapy gospodarcze winny być umieszczone w kieszeni (kopercie) na końcu operatu. Dane ewidencyjne do wykonania zamówienia Wykonawca pozyska we własnym zakresie z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Legionowie. Po zakończeniu prac terenowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację urządzeniową wraz z: a) wykazem gruntów wykazanych w ewidencji gruntów jako lasy, a w terenie niebędących lasami, wg obrębów geodezyjnych, b) wykazem gruntów leśnych ustalonych w terenie, a niewykazanych w ewidencji jako las, wg obrębów geodezyjnych. Po zakończeniu prac w poszczególnych obrębach geodezyjnych Wykonawca wykłada w Urzędzie Gminy Nieporęt i Wieliszew do publicznego wglądu na okres 60 dni, jeden egzemplarz projektu uproszczonych planów urządzenia oraz inwentaryzacji stanu lasu. Wyłożone w gminie projekty planów muszą zawierać wszystkie części opisowe, tabelaryczne i obliczeniowe wraz z zadaniami dla poszczególnych właścicieli lasów. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności w toku uznania lub nieuznania zastrzeżeń lub wniosków zgłoszonych do Uproszczonego Planu Urządzenie Lasu, a także do sporządzenia protokółu ze sposobu załatwienia przyjętych zastrzeżeń i wniosków wraz z uzasadnieniem. Dodatkowo Wykonawca poinformuje Wójta Gminy Nieporęt oraz Wójta Gminy Wieliszew, że jest on obowiązany do pisemnego poinformowania właścicieli lasów o fakcie wyłożenia planów urządzenia lasów do publicznego wglądu, z zaznaczeniem, że uproszczony plan urządzenia lasu będzie podstawą naliczania podatku leśnego. Uproszczony plan urządzenia lasu Wykonawca winien na bieżąco uzgadniać z terenową służbą leśną właściwego terytorialnie nadleśnictwa. Wykonawca uzgodni z właściwym terytorialnie Nadleśniczym: - docelowe gospodarcze typy drzewostanów, - orientacyjne składy gatunkowe upraw leśnych, - rodzaje rębni, - kategorię zagrożenia pożarowego, - rodzaje strefy zagrożenia przemysłowego. Z uzgodnień należy sporządzić notatkę służbową i przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. Wykonawca uzyska pisemną opinię Nadleśniczego Nadleśnictwa Jabłonna dla sporządzonej dokumentacji urządzeniowej. Powyższa opinia zostanie przekazana Zamawiającemu wraz z wykonaną dokumentacją..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 77.23.11.00 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, wykonali przynajmniej jeden uproszczony plan urządzenia lasu, 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 50.000 zł. 4) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 1 i 2..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych uproszczonych planów urządzenia lasów w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, opracowali przynajmniej jeden uproszczony plan urządzenia lasu, odpowiadający swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, c) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 50.000 złotych, d) parafowany wzór umowy przez Wykonawcę, e) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 96
  • 2 - termin wykonania - 4

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, sekretariat na IV piętrze, pokój nr 419 w cenie 20,00 PLN po uprzednim uzgodnieniu tel. (022) 784 08 72.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria na parterze Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.