Ogłoszenie z dnia 2011-04-20
Mińsk Mazowiecki: Interwencyjne usługi sprzętowo - transportowe w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011 do realizacji sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 120177 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjne usługi sprzętowo - transportowe w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011 do realizacji sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Interwencyjne usługi sprzętowo - transportowe w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011r. do realizacji sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, z podziałem na: Zadanie 1: Służba Drogowo - Mostowa w Mińsku Mazowieckim, obejmująca swym zasięgiem działania następujące gminy: Cegłów, Jakubów, Kałuszyn, Latowicz, Mińsk Mazowiecki, Mrozy i Siennica, łącznie dla Zadania 1: 224,022 km dróg objętych ZUD.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 111
Nazwa: samochód pod piaskarkę i pług średni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA
- Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna, Rudzienko, 05-307 Dobre, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7448,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8043,84
Oferta z najniższą ceną: 8043,84 / Oferta z najwyższą ceną: 8043,84
Waluta: PLN.
Część NR: 121
Nazwa: samochód pod pług średni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA
- Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna, Rudzienko, 05-307 Dobre, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 490,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 529,20
Oferta z najniższą ceną: 529,20 / Oferta z najwyższą ceną: 529,20
Waluta: PLN.
Część NR: 122
Nazwa: samochód pod pług średni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA
- Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna, Rudzienko, 05-307 Dobre, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 490,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 529,20
Oferta z najniższą ceną: 529,20 / Oferta z najwyższą ceną: 529,20
Waluta: PLN.
Część NR: 141
Nazwa: koparko-ładowarka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOP-BRUK, Ślusarczyk Leszek, Jakubów 148, 05-306 Jakubów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4356,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4704,48
Oferta z najniższą ceną: 4704,48 / Oferta z najwyższą ceną: 4704,48
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: W ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział w ramach zamówienia uzupełniającego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiącego nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Uzasadnienie prawne: Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, ponieważ zachodzi okoliczność wynikająca z art. 67, ust. 1, pkt 6 ustawy Pzp. Dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami: Zamówienie uzupełniające udzielane jest w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające udzielane jest dotychczasowemu wykonawcy. Zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. W ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział zamówienie uzupełniające. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu basenów letnich z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem u zbiegu ul. Wyszyńskiego i Granicznej w Mińsku Maz. na podstawie koncepcji architektonicznej i PFU
- Zakup zamiatarki drogowej do czyszczenia ulic na mokro
- Modernizacja boiska sportowego Orlik 2012 w miejscowości Huta Mińska
- Remont dachu Szkoły Podstawowej w Starej Niedziałce
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.