eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowiceZorganizowanie i przeprowadzenie obozu integracyjno-terapeutycznego z wyspecjalizowaną kadrą pedagogów i psychologów dla 11 uczestników projektu - młodzieży korzystającej z różnych form opieki realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Wadowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie obozu integracyjno-terapeutycznego z wyspecjalizowaną kadrą pedagogów i psychologów dla 11 uczestników projektu - młodzieży korzystającej z różnych form opieki realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2
Numer ogłoszenia: 116899 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Mickiewicza 15, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 33 870 90 10, faks 33 870 90 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie obozu integracyjno-terapeutycznego z wyspecjalizowaną kadrą pedagogów i psychologów dla 11 uczestników projektu - młodzieży korzystającej z różnych form opieki realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie obozu integracyjno-terapeutycznego z wyspecjalizowaną kadrą pedagogów i psychologów dla 11 uczestników projektu - młodzieży korzystającej z różnych form opieki. Obowiązki Wykonawcy: 1.Wykonawca musi zorganizować transport uczestników na miejsce pobytu oraz ich powrót. Wyjazd winien być zorganizowany z Wadowic w dniach między 3 - 9 lipca 2012 r. w godzinach rannych na 7 dni (łącznie z przejazdem w obie strony) do miejscowości oddalonej od Wadowic od 50 km do 300 km, autokarem lub busem z klimatyzacją. Powrót w siódmym dniu w godzinach popołudniowych do Wadowic. 2.Ilość osób biorąca udział w obozie: 11 osób korzystających z różnych form opieki w wieku od 17 do 19 lat. 3.Wykonawca musi zapewnić na czas przejazdu do i z ośrodka opiekuna grupy (pedagodzy - osoby inne niż kierowca), 4.Wykonawca musi pokryć koszty ubezpieczenia uczestników wyjazdu (zapewnić uczestnikom ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas podróży i pobytu w ośrodku), 5.Wykonawca musi opłacić opłatę klimatyczną za wszystkich uczestników, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka, 6.Wykonawca musi zakwaterować uczestników wyjazdu w czystym, zadbanym i bezpiecznym ośrodku. 7.Wykonawca musi dokonać rekompensaty za wyżywienie w dniu rozpoczęcia wyjazdu dla każdego uczestnika wyjazdu w formie zamiennika na ognisko z produktami grillowanymi (np. kiełbasa, karkówka), a w przypadku złej pogody spotkanie całej grupy np. na świetlicy itp. w ustalonym wspólnie z opiekunem grupy terminie, 8.Wykonawca musi dokonać rekompensaty za wyżywienie w dniu zakończenia wyjazdu dla każdego uczestnika wyjazdu w formie zapewnienia suchego prowiantu na czas podróży, 9.Wykonawca musi zapewnić wyżywienie uczestnikom wyjazdu noclegi oraz 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja), 10.Wykonawca musi zapewnić wyspecjalizowaną kadrę: dwóch pedagogów i min. jeden psycholog. 11.Wykonawca winien przygotować program dydaktyczny obozu oraz harmonogram zajęć uwzględniających integracyjny i terapeutyczny (m.in. spotkania z psychologiem) charakter obozu. 12.W trakcie trwania obozu winny zostać przeprowadzone indywidualne i grupowe zajęcia dla młodzieży z psychologiem. Zajęcia grupowe w wymiarze min. 20 godzin, zaś indywidualne po min. 2 godziny dla każdej osoby. Zajęcia z psychologiem powinny obejmować tematy takie jak: podniesienie samooceny, motywowanie do aktywnego udziału w życiu społecznym, sposoby szukania pomocy, efektywne zarządzanie czasem, skuteczna komunikacja, asertywność, przełamywanie stereotypów płci, rozwiązywanie problemów. 13.Pedagodzy powinni zapewnić młodzieży bezpieczny przewóz na obóz i z obozu oraz całodobową opiekę. Dodatkowo winni zapewnić młodzieży atrakcyjny czas wolny poprzez zorganizowanie różnych zajęć. 14.W przeciągu 2 tygodni poprzedzających wyjazd na obóz Wykonawca powinien zaplanować krótkie spotkanie na terenie PCPR w Wadowicach z osobami mającymi wziąć udział w obozie, aby przedstawić im program obozu, przekazać informacje o koniecznych przygotowaniach ze strony uczestników oraz podjąć wstępne działania, mające na celu stworzenie jak najlepszego współdziałania osób w grupie podczas obozu. 15.Wykonawca winien wyznaczyć osobę do kontaktu - odpowiedzialną za organizację zajęć, informowanie uczestników obozu o planowanych zajęciach, czuwanie nad realizacją zajęć zgodnie z harmonogramem. 16.Wykonawca winien, w razie konieczności, zapewnić opiekę medyczną w tym zorganizować transport, 17.Wykonawca musi przygotować sprawozdanie z pracy pedagogów i psychologa oraz z przebiegu obozu. Do momentu podpisania umowy liczba osób biorących udział w wyjeździe może ulec zmianie, ale będzie szczegółowo podana w umowie, jednak do celów oszacowania przez wykonawcę kosztów organizacji wyjazdu ustala się minimalną ilość osób - 9 oraz maksymalną ilość osób, - 11, która weźmie udział w wyjeździe. Termin realizacji zamówienia: od dnia wyjazdu tj. w dniach między 3 a 9 lipca 2012 r. - czas trwania obozu - 7 dni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać usługi, które wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał w tym okresie, co najmniej dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje kadrą zdolną do wykonania zamówienia - 2 pedagogów którzy ukończyli studia wyższe magisterskie o profilu pedagogicznym oraz 1 psycholog, który ukończył wyższe studia magisterskie psychologiczne oraz posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z młodzieżą (licząc od daty uzyskania tytułu magistra psychologii), posiadające wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.Opis ośrodka w którym Wykonawca zorganizuje wyjazd, opis lokalizacji tego Ośrodka oraz wszystkie dane potwierdzające jego zgodność z wymaganiami postawionymi w SIWZ 3.Program dydaktyczny obozu wraz z harmonogramem zajęć sporządzony zgodnie z zapisami SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach, ul. Mickiewicza 15, 34 - 100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 13:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach, ul. Mickiewicza 15, 34 - 100 Wadowice, Dziennik Podawczy p. nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pt. Damy sobie radę realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.