To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-25
Kraków: Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi zamówień centralnych realizowanych przez Sąd Apelacyjny w Krakowie na potrzeby jednostek administracyjnych podległych i nadzorowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości wraz z przygotowywaniem raportów z danych zgromadzonych w systemie.
Numer ogłoszenia: 116686 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71688 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Krakowie, ul. Przy Rondzie 3, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 41 75 423, faks 12 41 75 426.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi zamówień centralnych realizowanych przez Sąd Apelacyjny w Krakowie na potrzeby jednostek administracyjnych podległych i nadzorowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości wraz z przygotowywaniem raportów z danych zgromadzonych w systemie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Analiza potrzeb klienta i opracowywanie na ich podstawie koncepcji rozwiązań softwareowych. 2.Projektowanie i implementacja obsługi nowych funkcjonalności w systemie, zgodnie z ustalanymi wspólnie z klientem priorytetami. 3.Rozbudowanie systemu o moduły zapewniające kompleksowe zarządzanie procesami logistycznymi, w szczególności zbieranie zamówień, realizację dostaw, obsługę reklamacji i zwrotów oraz kontrolę stanów magazynowych. 4.Wdrażanie przygotowanych rozwiązań na serwery klienta. 5.Wsparcie użytkowników w zakresie pomocy i rozwiązywania zgłaszanych awarii systemu informatycznego. 6.Obsługę katalogu artykułów. 7.Opiekę nad serwerami (monitorowanie stanu, usuwanie ewentualnych awarii, nadzór kopii zapasowych). 8.Natychmiastową pomoc merytoryczną w zakresie obsługi administracyjnej serwisu z czasem reakcji zespołu u klienta (analityk + administrator + projektant) do max. 15 min w siedzibie zamawiającego, ul. Przy Rondzie 3, Kraków. 9.Szkolenia z zakresu działania i obsługi systemu przygotowujące do pracy z systemem. 10.Stała asysta technika analitycznego w siedzibie Zamawiającego na wniosek Zamawiającego złożony nie później niż 24 godziny (1 dzień roboczy) przed rozpoczęciem pracy technika. 11.Zamawiający przewiduje rozliczenie godzinowe za świadczone usługi zakładając, że maksymalna ilość godzin niezbędnych do wykonania zamówienia nie przekroczy 5500 godzin..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LOYCON systems Sp. z o.o., ul. Miodowa 33/3, 31-052 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 503048,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 480315,00
Oferta z najniższą ceną: 480315,00 / Oferta z najwyższą ceną: 480315,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od 10 stycznia do 30 lipca 2026 roku"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy serwera plików wraz ze wsparciem producenta dla Działu Infrastruktury Systemów Informatycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego
- DOSTARCZENIE KALORYMETRU POWIETRZNEGO
- DOSTARCZANIE STETOSKOPÓW INTERNISTYCZNYCH
- Zakup i dostawa kruszyw łamanych na potrzeby Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy-Zdroju
- Sukcesywna dostawa kompresów z gazy jałowej i niejałowej na potrzeby RCKiK w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie środowiska wysokiej dostępności baz danych
- Dostawa i wdrożenie systemu elektronicznej teczki studenta oraz obiegów studenckich na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina wraz z usługami serwisu gwarancyjnego.
- Obsługa informatyczna oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37.
- Dostawa oprogramowania klasy SIEM wraz z instalacją, wsparciem technicznym i usługą SOC
- Dostawa i uruchomienie oprogramowania do zarządzania zbiorami muzealnymi na potrzeby realizacji projektu pn. "Dziedzictwo Kulturowe Podlasia - cyfryzacja i prezentacja zbiorów MPB"
- "Wsparcie techniczne dla programu do zarządzania zasobami i procesami muzealnymi MUZA wraz z dostosowaniem istniejących funkcjonalności do wymogów i potrzeb instytucji i użytkowników"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





