To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-25
Krasnystaw: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń ogólnych i specjalistycznych oraz szkoleń językowych i ogólnych szkoleń informatycznych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, Urzędu Gminy w Fajsławicach, Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 116362 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65690 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5765211...13, 5767278, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń ogólnych i specjalistycznych oraz szkoleń językowych i ogólnych szkoleń informatycznych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, Urzędu Gminy w Fajsławicach, Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń ogólnych i specjalistycznych oraz szkoleń językowych i ogólnych szkoleń informatycznych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, Urzędu Gminy w Fajsławicach, Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy Zakrzew wymienionych w poniższej tabeli. 1.Ochrona informacji niejawnych i danych osobowych-13 osób. 2.Warsztaty dla pracowników kancelarii tajnych i niejawnych- 2 osoby. 3.Finanse i rachunkowość w JST - 25 osób. 4.Podatek VAT w jednostkach sektora finansów publicznych -2 osoby. 5.Kadry i płace-4 osoby. 6.Prawo pracy-6 osób. 7.Instrukcja kancelaryjna i KPA-72 osoby. 8.Prawo budowlane i planowanie przestrzenne -11 osób. 9.Wycena nieruchomości-4 osoby. 10.Gospodarka nieruchomościami-8 osób. 11.Prawo geodezyjne i kartograficzne-4 osoby. 12.Prawo ochrony środowiska -3 osoby. 13.Gospodarka odpadami w świetle ustawy o odpadach-6 osób. 14.Proces rejestracji pojazdów w świetle przepisów KPA 2 osoby. 15.Ustawa o kierujących pojazdami i prawo ruchu drogowego-3 osoby. 16.Ustawa o publicznym transporcie zbiorowym-1 osoba. 17.Prawo zamówień publicznych -20 osób. 18.Public relations i marketing w JST-1 osoba. 19.Certyfikowany administrator IT ProMCTS+MCITP-6 osób. 20.Profesjonalna obsługa klienta i obsługa trudnego klienta, negocjacje z elementami NLP-53 osoby. 21.Zarządzanie czasem i stresem-26 osób. 22.PRINCE 2 Foundation-Practitioner-szkolenie certyfikowane APM Group z egzaminami-3 osoby. 23.Legislacja samorządowa - przygotowywanie aktów prawnych-3 osoby. 24.Księgowość podatkowa, windykacja podatków, pomoc publiczna, podatek akcyzowy, podatek VAT-12 osób. 25.Dostęp do informacji publicznej-3 osoby. 26.Organizacje pozarządowe, pożytek publiczny, wolontariat-3 osoby. 27.Audyt i kontrola zarządcza- 5 osób. 28.Przygotowanie i realizacja projektów unijnych-1 osoba. 29.Zarządzanie kryzysowe-2 osoby. 30.Księgowość w projektach UE w jednostkach samorządu terytorialnego-1. 31.Kontrola i rozliczanie dotacji UE-2 osoby. 32.Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach-3 osoby. 33.Ocena oddziaływania na środowisko, decyzje środowiskowe-3 osoby. 34.Przepisy BHP-1 osoba. 35.Prowadzenie archiwum-3 osoby. 36.Ewidencja działalności gospodarczej-1 osoba. 37.Warsztaty Adobe Photoshop-1 osoba. 38.Funkcjonowanie USC, ewidencja ludności-3 osoby. 39.Postępowanie w zakresie łowiectwa-1 osoba. 40.Prawo wodne, gospodarka wodno-ściekowa-2 osoby. 41.Odnawialne źródła energii-1 osoba. 42.Prawo oświatowe-2 osoby. 43.Międzynarodowe standardy rachunkowości MSR-MSSF- 1 osoba. 44.Zarządzanie instytucjami publicznymi-1 osoba. 45.Obsługa komputera i oprogramowania biurowego-16 osób. 46.Język angielski - poziom podstawowy-15 osób. Zakres merytoryczny poszczególnych szkoleń oraz informacje dotyczące liczby uczestników, liczby grup, minimalnej liczby godzin, miejsca szkolenia, częstotliwości określone zostały w załączniku Nr 7 do siwz. Szkolenia powinny być przeprowadzane w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. W uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego możliwe będzie przeprowadzenie szkolenia w soboty. Szkolenia winny być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przyjętymi normami w zakresie kształcenia ustawicznego dorosłych oraz pozostałych form kształcenia, w oparciu o programy i materiały szkoleniowe Wykonawcy. Zakończenie szkolenia potwierdzone zostanie wydanym przez Wykonawcę świadectwem ukończenia szkolenia lub zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia, zgodnymi z wytycznymi określonymi w § 6 rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienny wykaz osób objętych projektem. Organizacja szkoleń obejmuje w szczególności: 1.zapewnienie sali szkoleniowej w przypadku wykupu miejsca na szkoleniach. W tym przypadku sale muszą: -spełniać wymogi bezpieczeństwa, akustyczne, oświetleniowe, -być ogrzewane w okresie zimowym, -posiadać zaplecze sanitarne, -być wyposażone w odpowiednią liczbę stołów i krzeseł, -być wyposażone w odpowiedni sprzęt i warunki do pracy w grupach - zgodnie ze specyfiką szkolenia, -być zlokalizowane w łatwo dostępnym miejscu, do którego będzie można dojechać środkami transportu publicznego w odległości nie dalszej niż 60 km od siedziby Zamawiającego. Szkolenia przeprowadzane w siedzibach poszczególnych samorządów będą się odbywały w salach pozostających w dyspozycji tych samorządów. Sale będą użyczane wykonawcy nieodpłatnie. 2.w przypadku szkoleń komputerowych zapewnienie zastępczej infrastruktury komputerowej do sal wykładowych z liczbą stanowisk komputerowych adekwatną do liczby uczestników danego szkolenia - każdy z uczestników szkolenia musi mieć zapewniony osobny komputer ze stanowiskiem do pracy. Stanowiska komputerowe muszą posiadać zainstalowane i skonfigurowane do pracy programy objęte szkoleniem. 3.zapewnienie dodatkowych pomocy dydaktycznych niezbędnych przy realizacji programu szkoleń np. laptop, rzutnik multimedialny, ekran. Wykonawca musi posiadać własne licencje na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji szkolenia. 4.zapewnienie wyżywienia uczestnikom szkolenia - podczas zajęć dłuższych niż 4 godziny w ciągu dnia - co najmniej obiad jednodaniowy i 2 przerwy kawowe, na których uczestnikowi przysługuje gorąca kawa, śmietanka do kawy, gorąca herbata, woda mineralna gazowana (0,5 l na osobę) i niegazowana (0,5 l osobę) oraz ciastka (150 g na osobę), a podczas zajęć nie dłuższych niż 4 godziny w ciągu dnia - przerwa kawowa, na której uczestnikowi przysługuje gorąca kawa, śmietanka do kawy, gorąca herbata, woda mineralna gazowana (0,5 l na osobę) i niegazowana (0,5 l na osobę) oraz ciastka (150 g na osobę).Obiad jednodaniowy powinien składać się z porcji mięsa o gramaturze nie mniejszej niż 150 g, dodatków (np. ziemniaki, ryż, kasza, makaron) o gramaturze nie mniejszej niż 250 g lub porcji jarskiej o gramaturze nie mniejszej niż 300 g, oraz surówki o gramaturze nie mniejszej niż 150 g. Obiad jednodaniowy musi być porcjowany dla każdego uczestnika i podany na ciepło na zastawie stołowej lub w pojemniku termoizolacyjnym, z kompletem sztućców jednorazowych i serwetkami. 5.zapewnienie obsady trenerskiej, o kwalifikacjach niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego szkoleń; 6.zapewnienie dokumentacji przebiegu szkolenia zgodnej z wzorami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Dokumentacja szkolenia obejmuje w szczególności: -listy obecności uczestników szkolenia (z każdego dnia szkolenia), -dziennik zajęć, -potwierdzenie przez uczestników odbioru materiałów szkoleniowych, -potwierdzenie przez uczestników odbioru wyżywienia, -ankiety ewaluacyjne wypełniane przez uczestników szkoleń przed i po szkoleniu. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację szkoleń, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych przed szkoleniem. 7.zapewnienie wszystkim uczestnikom danego szkolenia artykułów biurowych, tj. teczki, notesu i długopisu, a także materiałów szkoleniowych/edukacyjnych zgodne z tematyką szkoleń w formie papierowej, w postaci skryptów, podręczników umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych szkolenia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centralny Instytut Analiz Polityczno - Prawnych, Ul. Gwiaździsta 15A, 01-651 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 454700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 206294,00
Oferta z najniższą ceną: 206294,00 / Oferta z najwyższą ceną: 623220,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz budynków Miasta Krasnystaw i jego jednostek organizacyjnych w 2026 r.
- Przebudowa lub doposażenie istniejących, przynależących do żłobków lub klubów dziecięcych placów zabaw w Mieście Krasnystaw w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 w Żłobku Miejskim
- Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica od km 1+516 do km 5+097 dł. 3,581 km
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Usługa realizacji Warsztatów Samorozwoju i Motywacji w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie podczas Ferii Zimowych 2026 r. edycja III uczestnikom projektu "WYstartujMY RAZEM"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





