Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-22
Elbląg: Sprzedaż i dostarczanie artykułów spożywczych do ZESPOŁU PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu ul. Chrobrego 4
Numer ogłoszenia: 116110 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży , ul. Chrobrego 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2336019, faks 055 2336019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.owdm-elblag.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczanie artykułów spożywczych do ZESPOŁU PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu ul. Chrobrego 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ananasy puszka 50,00; Aromaty szt. 50,00; Budyń szt. 270,00; Bobo -frut - junior 300 ml szt. 1200,00; Bebiko1 szt. 200,00; Bebiko2R szt. 200,00; Bułka tarta kg 210,00; Brzoskwinie puszka 35,00; Cukier puder kg 20,00; Cukier waniliowy szt. 120,00; Czosnek granulowany szt. 60,00; Cukier kg 2500,00; Cynamon szt. 50,00; Dżem 280g szt. 2700,00; Fasola sucha kg 70,00; Groszek konserwowy 180g szt. 130,00; Groch łuskany kg 65,00; Galaretka owocowa szt. 80,00; Herbata miętowa szt. 20,00; Herbata granulowana kg 60,00; Kaszka smakowa ryżowa szt. 100,00; Kwasek cytrynowy szt. 210,00; Kisiel szt. 420,00; Keczup 500g szt. 550,00; Kasza jęczmienna kg 110,00; Kasza gryczana 400g szt. 80,00; Kawa Inka szt. 100,00 Kaszka kukurydziana szt. 40,00 Kleik ryżowy szt. 100,00 Koncentrat pomidorowy 30%-900g szt. 150,00; Kasza manna kg 50,00; Kompot 900ml szt. 150,00; Kukurydza konserwowa 180g szt. 90,00; Koncentrat pomidorowy 30%-180g szt. 70,00; Kakao 100g szt. 150,00; Liść laurowy szt. 70,00; Przyprawa do zup w płynie l 20,00; Musztarda stołowa 190g szt. 300,00; Majeranek szt. 240,00; Makaron kg 450,00; Mąka kg 750,00; Majonez 900g szt. 100,00; Mąka ziemniaczana kg 45,00; Miód naturalny 370g szt. 30,00; Mak kg 8,00; Migdały kg 2,00; Ocet szt. 30,00; Olej 500 ml szt. 150,00; Olej 1000 ml szt. 340,00; Ogórek konserwowy 900g szt. 200,00; Orzechy włoskie - łuskane kg 2,00; Papryka sucha szt. 200,00; Papryka konserwowa 900ml szt. 250,00; Pieprz ziołowy 20g szt. 50,00; Pieprz mielony naturalny szt. 500,00; Płatki ryżowe błyskawiczne 500g szt. 140,00; Proszek do pieczenia szt. 65,00; Płatki owsiane kg 40,00; Płatki jęczmienne kg 25,00; Płatki kukurydziane 500g szt. 450,00; Rosołki drobiowe 6 szt. op. 200,00; Rodzynki kg 4,00; Ryż kg 180,00; Sól kg 400,00; Sok owocowy -owocowa spiżarnia 500 ml szt. 350,00; Suchary delikatesowe szt. 100,00; Szczaw konserwowy 900ml szt. 80,00; Przyprawa do zup-jarzynka kg 40,00; Przyprawa do mięs szt. 100,00; Przyprawa do drobiu szt. 130,00; Wiórki kokosowe kg 5,00; Ziele angielskie szt. 70,00; Chrzan tarty 300g szt. 40,00; Fasola czerwona puszka 20,00; Herbata w saszetkach 100szt. op. 20,00; Krem czekoladowy 400g szt. 75,00; Oregano szt. 20,00; Miód naturalny 25g szt. 700,00; Żelatyna 50g szt. 30,00; Groszek z marchewką 900ml szt. 20,00; Kukurydza ziarno 100g szt. 40,00; Sałatka obiadowa 900ml szt. 150,00; Zupa w proszku 45g szt. 300,00..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 tej ustawy oraz spełniają wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dostawca może być osobą fizyczną , osobą prawną lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Dostawcy występujący ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dostawca winien zapoznać się z całością SIWZ. Wszystkie załączniki załączone do niniejszego SIWZ stanowią jego integralną część..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - Termin płatności - 10.00
- 3 - Warunki płatności - 10.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: owdm@onet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży 82-300 Elbląg ul. Chrobrego 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 10:30, miejsce: ZESPÓŁ PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży 82-300 Elbląg ul. Chrobrego 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego 2 - osiowego z zabudową typu wywrotka W3 z napędem 100 % elektrycznym".
- Dostawa sprzętu dla laboratoriów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- ZP/28/2024-Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę odczynników i materiałów zużywalnych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych (3 sztuki)
- ZAKUP I DOSTAWY RYB W 2025 R.
- Przebudowa budynku z dobudową windy zewnętrznej w ramach kompleksowego remontu budynku przy ul. Saperów 14 F w Elblągu.
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Sądu Okręgowego w Elblągu oraz w budynkach Sądu Rejonowego w Elblągu wraz z utrzymaniem terenów przyległych w 2025 roku
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 21 w Gdańsku z podziałem na 8 części"
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 19 im. Zasłużonych Ludzi Morza w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów spożywczych
- DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE W 2025r. Znak sprawy 19/2024
- Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie w 2025 r.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.