Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-05
Tarnobrzeg: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 112752 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 27, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8222307, fax 015 8228183.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu tj: DRUKARKA JEDNOSTANOWISKOWA sztuk 9, SKANER PŁASKI sztuk 5, OPROGRAMOWANIE OCR sztuk 6, DYSKI TWARDE DO SERWERA sztuk 2, PAMIĘĆ OPERACYJNA RAM DO SERWERA sztuk 1 (2x1GB), SWITCH 52 PORTOWY sztuk 1, STACJA ROBOCZA WRAZ Z MONITOREM LCD sztuk 9, SKANER KODÓW PASKOWYCH sztuk 4, PAMIĘĆ MASOWA - USB sztuk 10 DAT40 sztuk 10 oraz DAT72 sztuk 10, URZĄDZENIA DO ROUTERA CISCO 1841: a)Karta V.35 do routera CISCO- Moduł 1-Port Serial WAN Interface Card (kod producenta: WIC-1T) sztuk 1 b)Kabel do podłączenia routera CISCO z modemem o złączu V.35 - Kabel V.35 Male DTE Cable, 10 feet (kod producenta: CAB-V35MT) sztuk 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy (Prawo zamówień publicznych) oraz spełniający warunki określone w art. 22 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ podpisane oświadczenie / wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ / o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych b/ pisemne oświadczenie / wzór - załącznik nr 2 do SIWZ/ w związku z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych c/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert d/ Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, zawierającą informacje pozwalające na potwierdzenie spełniania przez oferowany sprzęt minimalnych warunków technicznych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ oraz certyfikaty wymienione w Specyfikacji technicznej do SIWZ Powyższe dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 27 39-400 Tarnobrzeg pokój 1003.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 27 39-400 Tarnobrzeg pokój 1013.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Gruntowa instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,82 kWp dla hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu przy ul. Krzywa 57.
- "Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie Miasta Tarnobrzega"
- Usługa opieki serwisowej modułów oprogramowania firmy Asseco Poland S.A.
- Renowacja i konserwacja ogrodzenia betonowego hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu przy ul Krzywa 57.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania: "Poprawa infrastruktury transportu publicznego na terenie MOF Tarnobrzeg"
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec".
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Wybór dostawcy sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Zakup komputerowych materiałów eksploatacyjnych.
- dostawa sprzętu komputerowego dla ośrodka obliczeniowego systemu Integrującej Platformy Elektronicznej Zintegrowanego Systemu Katastralnego.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.