eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałdowoRealizacja inwestycji pod nazwą Stacja przeładunkowa odpadów wraz z sortownią w Działdowie przy ul. Przemysłowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Działdowo: Realizacja inwestycji pod nazwą Stacja przeładunkowa odpadów wraz z sortownią w Działdowie przy ul. Przemysłowej
Numer ogłoszenia: 112599 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ekologiczny Związek Gmin "Działdowszczyzna" , ul. Księżodworska 10/24, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6976518, faks 023 6975649.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja inwestycji pod nazwą Stacja przeładunkowa odpadów wraz z sortownią w Działdowie przy ul. Przemysłowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót obejmujących budowę stacji przeładunkowej odpadów wraz z sortownią w Działdowie przy ul. Przemysłowej, z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu (niwelacja terenu, dojazdy, parkingi, utwardzone powierzchnie komunikacyjne, sieci zewnętrzne zasilające, wod.-kan, zasilanie energetyczne, gaz ziemny, nasadzenia zieleni, nawierzchnie trawiaste, ogrodzenie systemowe wys. 2 m z bramą otwieraną automatycznie, inwentaryzacja geodezyjna). Projektowana technologia sortowni odpadów komunalnych w Działdowie będzie wymagała wykonania następujących obiektów z wyposażeniem: waga samochodowa z portiernią, hala z linią technologiczną do segregacji odpadów komunalnych zmieszanych oraz doczyszczenia odpadów użytecznych zebranych selektywnie wraz z wiatą zasobni odpadów zmieszanych, punkt zbierania i przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wraz z wyposażeniem, wyposażenie dodatkowe (samochody ciężarowe, ładowarka kołowa samobieżna, wózki widłowe, kontenery wielkogabarytowe, pojemniki samowyładowcze, pojemniki specjalistyczne), ogrodzony plac do tymczasowego gromadzenia odpadów zawierających azbest, punkt przyjęć odpadów użytecznych, odpadów wielkogabarytowych itp. od osób fizycznych, budynek warsztatowo-garażowy, brodzik dezynfekcyjny. Charakterystyka urządzeń przedstawiona została w załączniku nr 2 do Instrukcji Dla Wykonawców SIWZ. Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty koszt wykonania przeglądów urządzeń w pierwszym roku eksploatacji, odpowiednio: - linii sortowniczej - 1 raz/ rok, - prasa - 2 razy/ rok, - wentylacja w hali segregacji - 2 razy/ rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy przedstawiony w Części II SIWZ. Dokumentacja projektowa jest integralną częścią SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. UWAGA Dokumentacja projektowa obejmuje budowę budynku administracyjno-socjalnego, który w ramach inwestycji nie będzie realizowany. Obowiązkiem Wykonawcy będzie oznaczenie budowy jako współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013. Tablica winna być wykonana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi informacji i promocji projektu opisanymi w dokumencie Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.32.70 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 370.000,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 1. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); b)oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. 2.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)bezwarunkowe, zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3.Postanowienia 2 stosuje się odpowiednio do poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2) i 5) ustawy PZP. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego w Banku Pekao SA o/Działdowo na rachunek 26 1240 5338 1111 0000 5065 5061 z adnotacją Stacja przeładunkowa odpadów wraz z sortownią w Działdowie przy ul. Przemysłowej, a kopię dokumentu przelewu należy dołączyć do oferty. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6.Wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w terminie otwarcia oryginał dokumentu znajdował się będzie w ofercie. 7.Wadium winno być wniesione na okres związania ofertą określony w pkt. XIX specyfikacji. Zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania wskazanego rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego). 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z dyspozycją art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną inwestycję o podobnym charakterze , tj. o charakterze konstrukcyjno - budowlanym, lub inwestycje o charakterze komunalnym jak: sortownie odpadów, oczyszczalnie ścieków, zakłady utylizacji odpadów o wartości nie mniejszej niż 20.000.000 zł, b)wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: Inżyniera robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Inżyniera robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynierskiej, bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych zgodnie z art. 12, art. 12 a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Inżyniera robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, 12 a ust.1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Inżyniera robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, zgodnie z art. 12, art. 12 a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Należy złożyć odrębne oświadczenie ze wskazaniem, kto będzie pełnił obowiązki kierownika budowy. 3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1)posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 1.000.000 zł, 2)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w następującym zakresie: a)Ubezpieczenie od zniszczenia wykonanych robót i materiałów podczas budowy w wysokości wartości kontraktu, b)ubezpieczenie od zniszczenia własności prywatnej osób trzecich spowodowanego działaniami lub niedopatrzeniami Wykonawcy w wysokości 5.000.000 zł c)ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowanego działaniami lub niedopatrzeniami Wykonawcy w stosunku do: - osób uprawnionych do przebywania na terenie budowy, - osób trzecich, które nie przebywają na terenie budowy, w wysokości 5.000.000 zł Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, [podmiot zbiorowy - osoby prawne (np. spółka akcyjna, spółka z o.o.), jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej np. sp. j. spółki partnerskie, komandytowe, komandytowo-akcyjne, spółki akcyjne, spółki z o.o. w organizacji), spółki handlowe z udziałem Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego, przedsiębiorcy nie będący os. fizyczną, spółki kapitałowe w organizacji oraz podmioty w likwidacji, zagraniczne jednostki organizacyjne] wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie co najmniej jednej inwestycji o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000.000 zł, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót. .(Załącznik nr 2 do formularza oferty) 6.Wykaz osób i podmiotów, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowiskach: kierownik robót w branży budowlanej, kierownik robót w branży sanitarnej, kierownik robót w branży elektrycznej ze wskazaniem, która z wymienionych osób będzie pełniła funkcję kierownika budowy. W przypadku gdy kierownikiem budowy nie będzie wyznaczony jeden z wymienionych w ofercie kierowników robót, należy złożyć odrębne oświadczenie ze wskazaniem, kto będzie pełnił obowiązki kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń i należącego do OIIB.(Załącznik nr 3 do formularza oferty) Do wykazu należy dołączyć posiadane przez ww. osoby uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, określone w pkt. IX 2 b) oraz zaświadczenia o przynależności do OIIB, 7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie (załącznik nr 3 do formularza oferty) Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, 8.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniej niż 1.000.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w zakresie opisanym w pkt. IX.3.2), 10.Dowód wniesienia wadium, 11.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), - Załącznik nr 1 do formularza oferty. 12.Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika, że wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu (o ile taka sytuacja występuje). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 do 4, składa dokument lub dokumenty na zasadach, określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ekologiczny Związek Gmin Działdowszczyzna ul. Księżodworska 10/24 13-200 Działdowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Ekologiczny Związek Gmin Działdowszczyzna ul. Księżodworska 10/24 13-200 Działdowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.