Ogłoszenie z dnia 2025-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00248357/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa szkoleniowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Wałczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381852676
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wronia 38
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@zazwalcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zazwalcz.nbip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d188e08-bf6a-437f-ba96-2cde446d46951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rechabilitacja zawodowa i społeczna osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa szkoleniowa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d188e08-bf6a-437f-ba96-2cde446d4695
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. "Dla nas miejsc pracy wciąż za mało – zwiększenie zdolności do zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Wałczu" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248357
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szkolenie sprzedaż i obsługa klienta w sklepie charytatywnym4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 100541,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szkolenie - obsługa sprzętu do termosublimacji, techniki, projektowanie nadruk na koszulkach, kubkach i torbach lnianych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 44500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szkolenie - pracownik pralni z barierą higieniczną – proces prania barierowego, obsługa klienta, aktywna sprzedaż w pralni4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 44500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKADEMIA ROZWOJU PROGRESS SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383321776
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA ROZWOJU PROGRESS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA ROZWOJU PROGRESS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKADEMIA ROZWOJU PROGRESS SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383321776
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA ROZWOJU PROGRESS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA ROZWOJU PROGRESS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKADEMIA ROZWOJU PROGRESS SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383321776
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA ROZWOJU PROGRESS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA ROZWOJU PROGRESS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-15INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni
- Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów na zajęcia i warsztaty piknikowe
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2025/2026 - przewozy regularne
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów od Punktu Selektywnie Zbieranych Odpadów Komunalnych w 2025/2026"
- Zakup pojazdu elektrycznego oraz zakup i montaż stacji ładowania dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Wałczu
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kursy zawodowe dla Uczestników projektu ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników sieci IOB - zatrudnionych w ramach Personelu Projektu: Rady Sieci oraz Pracowników Merytorycznych w ramach Projektu
- Usługa opracowania, wdrożenia wraz ze szkoleniem Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, przeprowadzenie audytu SZBI oraz sporządzenie ankiety dojrzałości cyberbezpieczeństwa w UM w Bytowie
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz indywidualnego wsparcia edukacyjno-doradczego dla gmin województwa małopolskiego w ramach projektu "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
- Świadczenie usługi w zakresie organizacji letniej szkoły i kursu języka angielskiego dla pracowników Instytutu Dendrologii PAN z podziałem na części
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia, warsztatów, webinarium i wykładów"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.