Ogłoszenie z dnia 2010-04-20
Katowice: Dostawa mebli dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 111578 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6093140, faks 032 6093154.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mebli tj. szaf aktowych, szaf ubraniowych, stolików, biurek, szafek, krzeseł, foteli i tapczanów dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Ilości oraz opis i parametry zamawianych mebli podano w załącznikach nr 4, 5 i 6 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.14.31.20 - Meble do sypialni, inne niż łóżka i kanapy 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.12.11.00 - Biurka 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.14.13.00 - Szafy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1: Meble biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POKKER OFFICE Tadeusz Kubic Spółka Jawna, ul. Kraińskiego 24, 40-019 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32646,00
Oferta z najniższą ceną: 32646,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38296,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2: Meble tapicerowane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOLBOX GRZEGORZ HALAR, CEZARY GRUSZKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
STOLBOX GRZEGORZ HALAR, CEZARY GRUSZKA SPÓŁKA JAWNA
- STOLBOX Grzegorz Halar, Cezary Gruszka Spółka Jawna, ul. Promyka 32, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31290,00
Oferta z najniższą ceną: 31290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33708,94
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3: Tapczany
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Witold Weber Dom Handlowy DOROTKA, ul. Niska 14/1, 40-678 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7065,60
Oferta z najniższą ceną: 7065,60 / Oferta z najwyższą ceną: 13400,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych - przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Uzasadnienie faktyczne: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa czyli zgodnie z ustawą Pzp nabywanie rzeczy na podstawie umowy sprzedaży, dostawy. 2) Przedmiot zamówienia (meble) jest powszechnie i łatwo dostępny na rynku, jego sprzedaż nie wymaga od Wykonawców posiadania specjalnych uprawnień. 3) Przedmiot zamówienia posiada ustalone standardy jakościowe. 4) Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 24.355,30 euro i nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp tj. 193.000 euro. 5) Do postępowania zaproszono, zgodnie z art. 71 ust. 1 ustawy Pzp pięciu Wykonawców, którzy zapewniają konkurencyjność i sprawny przebieg postępowania. Zamówienia udzielono po przeprowadzeniu zgodnie z wszystkimi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych procedury wyboru najkorzystniejszych ofert
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont wentylatorów produkcji Confrax typu ADFM 900B 2/1 oraz ADFM 900B 2/3 dla KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Remont wentylatorów produkcji Elmech Kazeten typu WLE 1255 B/E oraz WLE 1280 B/E dla KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic.
- ROZBUDOWA DW 908 POLEGAJĄCA NA BUDOWIE DROGI DLA PIESZYCH I ROWERÓW WRAZ Z ROZBUDOWĄ SKRZYŻOWANIA Z DP 3278S (UL. CZĘSTOCHOWSKĄ) W TARNOWSKICH GÓRACH - DP I NA
- Usługi doradcze realizowane w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 946 (UL. SUSKA) W MIEJSCOWOŚCI ŻYWIEC (OD DW 948 DO GRANICY MIEJSCOWOŚCI ŻYWIEC) POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA.
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego - II
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia, urządzeń dla Przedszkola Publicznego w Kłodawie
- Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu w ramach projektu pn. "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
- Poprawa dostępności budynku Urzędu Miasta i Gminy Kańczudze dla osób niepełnosprawnych
- Zakup, dostawa, wniesienie, montaż wyposażenia dla obiektu: Schronisko dla bezdomnych zwierząt w Stalowej Woli.
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (III)
- Dostawa mebli dla I Oddziału ZUS w Warszawie
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.