Og³oszenie z dnia 2025-07-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00371331/01 - Wynik z dnia 2025-08-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku (III)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050562207
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦wierkowa 20B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-328
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uwb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uwb.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku (III)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7e19777c-7335-4a6a-a643-ad331c494a76
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00301142
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00065048/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Meble biurowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://uwb.ezamawiajacy.pl/pn/uwb/demand/218219/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uwb.ezamawiajacy.pl/pn/uwb/demand/218219/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, odwo³añ
oraz informacji odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet, znajduj±cej siê pod adresem
internetowym https://uwb.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektronicznej przetargi@uwb.edu.pl.
3. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwo³ania oraz informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za z³o¿one w
terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ, odwo³añ oraz informacji przyjmuje siê datê ich dostarczenia na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego (w
przypadku skorzystania z poczty elektronicznej). W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu przyjmuje siê datê ich
z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
e) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w
formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w zak³adce " Korespondencja". Za datê przekazania zawiadomieñ,
informacji przyjmuje siê ich datê wczytania do Systemu.
5. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
6. Zaleca siê wykorzystanie formatów: .pdf, .doc., .xls, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej
kompresji danych rekomenduje siê wykorzystanie formatów: .zip, 7Z.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniem
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawców (Dz. U. z 2020, poz. 2415 ze zm.).
8. Wymagania techniczne oraz organizacyjne, dotycz±ce komunikacji Zamawiaj±cego z Wykonawcami, zasady funkcjonowania
platformy zakupowej Marketplanet, a tak¿e sposób sk³adania ofert oraz zamieszczania przez Wykonawców wszelkich o¶wiadczeñ,
wniosków, zawiadomieñ, odwo³añ oraz informacji okre¶la równie¿ Instrukcja dla Wykonawców, dostêpna na Platformie Zakupowej
Marketplanet w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Dzp.2510.19.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli dla Wydzia³u Fizyki, ul. Cio³kowskiego 1L, 15-245 Bia³ystok
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Kultury i Nauki, ul. Cio³kowskiego 1N, 15-245 Bia³ystok
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a
39111100-4 - Siedziska obrotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli dla Wydawnictwa UwB, ul. Konstantego Cio³kowskiego 1M, 15-245 Bia³ystok
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39121100-7 - Biurka
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli dla Biblioteki Uniwersyteckiej im. Jerzego Giedroycia, ul. Konstantego Cio³kowskiego 1R, 15-245 Bia³ystok
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli dla Wydzia³u Prawa, ul. Adama Mickiewicza 1, 15-213 Bia³ystok
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39121100-7 - Biurka
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i monta¿ wieszaków w budynku Filii UwB w Wilnie, ul. Aguonų 22, LT-03214 Wilno
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39136000-4 - Wieszaki na odzie¿
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Na potwierdzenie spe³niania przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 106 ust. 1 uPzp, Wykonawca winien podaæ w szczegó³owym formularzu cenowym model i producenta ofertowanego mebla. Wykonawca sk³ada wraz z ofert± opis techniczny i funkcjonalny przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 1 do SWZ). Wykonawca winien podaæ model i producenta mebla oraz jego parametry techniczne. Opis nie mo¿e zawieraæ sformu³owañ nieprecyzyjnych takich jak „lub”, „np.”, „nie mniejsze ni¿”5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
opis techniczny i funkcjonalny przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 1 do SWZ)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w umowie, w zakresie1) zmiany przedmiotu umowy, w przypadku konieczno¶ci dostarczenia innego przedmiotu z asortymentu, wynikaj±cej z
faktu, ¿e zaoferowany przedmiot umowy przesta³ byæ dostêpny na rynku, bez wzglêdu na przyczynê niedostêpno¶ci,
jednak¿e bez zmiany ceny okre¶lonej w niniejszej umowie i z zachowaniem to¿samych lub wy¿szych parametrów
technicznych zaoferowanego przedmiotu,
2) zmiany parametrów technicznych poszczególnych elementów Przedmiotu Umowy, w szczególno¶ci wymiarów, w
warunkach uzasadnionych wzglêdami technicznymi, estetycznymi, organizacyjnymi, których Zamawiaj±cy i/lub Wykonawca
nie mogli przewidzieæ, za zmian± wynagrodzenia o ile wskazane okoliczno¶ci wp³ywaj± na cenê,
3) zmianê zasad p³atno¶ci poprzez wprowadzenie p³atno¶ci czê¶ciowej, w przypadku gdy wykonanie Umowy w ca³o¶ci jest
niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego.
3. W sytuacji, o której mowa w ust. 2 Wykonawca: przed³o¿y Zamawiaj±cemu wniosek o zmianê wraz z jego uzasadnieniem.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w umowie w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, gdy:
1) wyst±pi³a okoliczno¶æ, o której mowa w § 11 ust. 2 umowy – o czas niezbêdny do zrealizowania przedmiotu umowy lub
jego czê¶ci,
2) wyst±pi³a Si³a Wy¿sza, w rozumieniu § 10 umowy, uniemo¿liwiaj±ca wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami – o
czas wystêpowania Si³y Wy¿szej.
Szczegó³owe zapisy zawiera paragraf 11 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-10 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma znajduj±ca pod adresem https://uwb.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-10 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-08
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
Czê¶æ 4 : Tak
Czê¶æ 5 : Tak
Czê¶æ 6 : Tak
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa podtlenku azotu
- Postêpowanie na przeprowadzenie badania pn. "Uczenie siê przez ca³e ¿ycie jako odpowied¼ na wyzwania rynku pracy - badanie postaw i barier osób biernych zawodowo w województwie podlaskim"
- Dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.106.2025
- Dostawa cyfrowych urz±dzeñ pomiarowych na potrzeby Wydzia³u Elektrycznego Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.107.2025
- Przebudowa fragmentu ulicy Fabrycznej w Bia³ymstoku
- BZP.272.72.2025.AR Sukcesywna dostawa artyku³ów papierniczych na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Po³oskach
- Dostawa mebli biurowych, siedzisk, wieszaków i gablot do BCU dla bran¿y elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Marszewie oraz do Z S C K R w Marszewie
- Sprzeda¿ wraz z dostarczeniem foteli tapicerowanych i foteli biurowych
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia dla szkó³ podstawowych w gminie Miêdzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Miêdzyrzecz"
- Dostawa mebli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu II.
- Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
wiêcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





