eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa mebli dla I Oddziału ZUS w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli dla I Oddziału ZUS w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: I Oddział w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-917

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_Warszawa1@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli dla I Oddziału ZUS w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5daabdc-ad48-498e-8dc9-289dfbd3d5b3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00569400/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup mebli

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zus.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zus.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
Platforma zakupowa jest dostępna pod adresem: https://zus.ezamawiajacy.pl/
Szczegółowe warunki komunikacji oraz informacje o wymogach technicznych zostały określone w pkt 1.5. SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zostały określone w pkt 12 SWZ, tj.: KLAUZULA
INFORMACYJNA - ART. 13 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 440000.271.108.2025-ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli (foteli, krzeseł dla interesantów, biurek, stołów, szaf na akta, szaf ubraniowych, szaf gospodarczych, kontenerów, stołu konferencyjnego, krzeseł konferencyjnych) dla I Oddziału ZUS w Warszawie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39113100-8 - Fotele

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39153000-9 - Meble konferencyjne

39121000-6 - Biurka i stoły

39132100-7 - Szafy na akta

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 Ustawy Pzp) dla zamówienia, polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu zamówienia o zakres (opcję), o którym mowa w punkcie II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. Prawem opcji objęta jest dostawa mebli do sali konferencyjnej (krzesła konferencyjne – 24 szt., stół konferencyjny – 1 szt., szafa aktowa – 2 szt.).
Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji po potwierdzeniu potrzeby dotyczącej wyposażenia sali konferencyjnej w meble opisane w pkt. II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi na zasadach określonych w § 3 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamówienie podstawowe:
Biurko:
certyfikaty/badania:- sprawozdanie z badania zgodności z normą dotyczą jakości mebli biurowych PN-EN 527-2 + A1:2019-08 Meble biurowe. Stoły robocze i biurka. Część 2: Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa lub normą równoważną,
- sprawozdanie z badania określającego odporność obrzeży na odrywanie - zgodnie z normami PN-EN 319:1999 oraz PNEN 311:2004 lub normami równoważnymi.
Kontener:
certyfikaty/badania: - sprawozdanie z badania zgodności z normą dotyczącą jakości mebli biurowych PN-EN 14073-2:2006 Meble biurowe.
Meble do przechowywania. Część 2: Wymagania bezpieczeństwa lub normą równoważną.
- sprawozdanie z badania określającego odporność obrzeży na odrywanie- zgodnie z normami PN-EN 319:1999 oraz PNEN 311:2004 lub normami równoważnymi.
Szafa aktowa:
certyfikaty/badania:- sprawozdanie z badania zgodności z normą dotyczą jakości mebli biurowych PN-EN 14073-2:2006 Meble biurowe. Meble do przechowywania. Część 2: Wymagania bezpieczeństwa lub normą równoważną.
- sprawozdanie z badania określającego odporność obrzeży na odrywanie - zgodnie z normami PN-EN 319:1999 oraz PNEN 311:2004 lub normami równoważnymi.
Szafa ubraniowa:
certyfikaty/badania:- sprawozdanie z badania zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych PN-EN 14073-2:2006 Meble biurowe.
Meble do przechowywania. Część 2: Wymagania bezpieczeństwa lub normami równoważnymi.
- sprawozdanie z badania określającego odporność obrzeży na odrywanie - zgodnie z normami PN-EN 319:1999 oraz PNEN 311:2004 lub normami równoważnymi.
Szafa gospodarcza: - certyfikaty/badania:
- sprawozdanie z badania zgodności z normą dotyczą jakości mebli biurowych PN-EN 14073-2:2006 Meble biurowe. Meble do przechowywania. Część 2: Wymagania bezpieczeństwa lub normą równoważną.
- sprawozdanie z badania określającego odporność obrzeży na odrywanie- zgodnie z normami PN-EN 319:1999 oraz PN-EN 311:2004 lub normami równoważnymi.
Krzesło dla interesanta bez podłokietników:
- atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg norm PN-EN 1335-2:2019-03, PN-EN 1022:2019-03 lub norm równoważnych.
Tapicerka krzesła:
- atest na odporność na ścieranie: min. 100 000 cykli Martindale’a wg normy PN-EN ISO 12947-2:2017-02 lub normy równoważnej,
- atest na trudnozapalność: wg norm PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2 lub norm równoważnych,
- atest na odporność koloru na światło: poziom min. 4, wg normy PN-EN ISO 105-B02 lub normy równoważnej.
Krzesło dla interesanta z podłokietnikami:
- atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg norm PN-EN 1335-2:2019-03, PN-EN 1022:2019-03lub norm równoważnych.
Tapicerka krzesła musi posiadać następujące atesty:
- atest na odporność na ścieranie: min. 100 000 cykli Martindale’a wg normy PN-EN ISO 12947-2:2017-02 lub normy
równoważnej,
- atest na trudnozapalność: wg norm PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2 lub norm równoważnych,
- atest na odporność koloru na światło: poziom min. 4., wg normy PN-EN ISO 105-B02 lub normy równoważnej.
Fotel obrotowy:
- atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg norm PN-EN 1335-2:2019-03, PN-EN 1022:2019-03 lub norm równoważnych,
Tapicerka fotela musi posiadać następujące atesty:
- atest na odporność na ścieralnie - min. 100 tys. cykli Martindale’a wg normy PN-EN ISO 12947-2:2017-02 lub normy równoważnej,
- atest na pilling - poziom min. 4 wg normy PN-EN ISO 12945-2 lub normy równoważnej,
- atest na odporność koloru na światło - poziom min. 4 wg normy PN-EN ISO 105-B02 lub normy równoważnej,
- atest na trudnozapalność - wg norm PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2 lub norm równoważnych.
Zamówienie objęte prawem opcji - przedmiotowe środki dowodowe dotyczące części zamówienia objętej opcją (krzesło konferencyjne, stół konferencyjny, szafa aktowa) i wymaganych w tym zakresie atestów, certyfikatów, badań zostały szczegółowo opisane w punkcie 2.1.4 SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu. Szczegółowe wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w pkt 4.4. SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy PZP, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zus.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.