eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoBudowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz infrastrukturą techniczną przy ul Szymanowskiego (etap II - bud nr. 2A i 2B)



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Kutno: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz infrastrukturą techniczną przy ul Szymanowskiego (etap II - bud nr. 2A i 2B)
Numer ogłoszenia: 111114 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 10a, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3555815.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbskutno.prv.pl, www.tbskutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz infrastrukturą techniczną przy ul Szymanowskiego (etap II - bud nr. 2A i 2B).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w technologii tradycyjnej wraz z infrastrukturą techniczną położonych w Kutnie przy ulicy Szymanowskiego. Budynek nr 2A - 41 mieszkań o łącznej o pow. użytkowej-1 955,81m2 Budynek nr 2B - 27 mieszkań o łącznej o pow. użytkowej-1 347,45m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 150 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1. nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych; 2. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a tak że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. posiadają zdolność kredytową na minimum 800 000,00 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych) 4. wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 (dwa) budynki mieszkalne wielorodzinne o wartości minimum 1 000 000,00 zł każdy oraz przedstawią referencje na piśmie, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, 5. zatrudniali średnio minimum 50 (pięćdziesięciu pięciu ) pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 6. udzielą minimalnej 60-miesięcznej gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia, 7. ubezpieczą budowę i roboty z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi na sumę ubezpieczeniową w wysokości stanowiącej równowartość kosztu inwestycji brutto, 8. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, 9. wyrażą zgodę na przelew wierzytelności z umów ubezpieczeniowych na rzecz Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu lub nie spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 art. 1 ustawy - Prawo zamówień publiczych (Załącznik nr 3 do siwz), 2 oświadczenie Wykonawcy o ubezpieczeniu budowy i robót od ryzyka budowlano montażowego (Załącznik Nr 4 do siwz), 3) oświadczenie o zgodzie na przelew wierzytelności z umów ubezpieczeniowych (Załącznik nr 5 do siwz). 4) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) w przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, gdy wartość zaoferowanego świadczenia dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego - odpowiednia uchwała wspólników lub umowa spółki stanowiącą inaczej (art. 230 w związku z art. 17 kodeksu spółek handlowych), a w przypadku spółek cywilnych - umowa spółki cywilnej, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) sprawozdanie finansowe za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badaniu sprawozdania, jeżeli podlegało badaniu; (w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności.) W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności, 9) informacja z banku (lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków oraz wykazywanych obrotów na rachunku za okres ostatnich 6-ciu miesięcy; wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia takie jak: zaświadczenia o uprawnieniach budowlanych w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, 11) aktualne zaświadczenie osób, które będą wykonywać zamówienie, o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa, 12) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 13) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat budynków mieszkalnych wielorodzinnych z podaniem ich wartości, ilości mieszkań, daty i miejsca wykonania, 14) dokumenty (referencje, minimum 2 ) potwierdzające, że co najmniej dwa budynki mieszkalne o wartości minimum 1 000 000 PLN wskazane w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością, 15) informacja o zatrudnieniu pracowników z ostatnich trzech lat, 16) polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i następstw od nieszczęśliwych wypadków, 17) wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy, 18) szczegółowe kosztorysy z pokazaniem cen jednostkowych z narzutami, 19) wydruki zestawień materiałów i sprzętu, 20) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbskutno.pl (stary adres: www.tbskutno.neostrada.pl)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.tbskutno.pl (stary adres: www.tbskutno.neostrada.pl).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Wojska Polskiego 10A, 99-300 Kutno, pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.