eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczPrzechowywanie pojazdów oraz części i podzespołów samochodowych na terenie działania KWP/KMP/KPP wo. kujawsko-pomorskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-20

Ogłoszenie nr 110337 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.

Bydgoszcz: Przechowywanie pojazdów oraz części i podzespołów samochodowych na terenie działania KWP/KMP/KPP wo. kujawsko-pomorskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu
Nie dotyczy

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 538181-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 9136215200000, ul. ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85090 Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 525 255 320, faks 525 255 319, e-mail przetarg@bg.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przechowywanie pojazdów oraz części i podzespołów samochodowych na terenie działania KWP/KMP/KPP wo. kujawsko-pomorskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZPiFP-58-17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługi przechowywania (parkowania) pojazdów oraz części i podzespołów samochodowych, zabezpieczonych na terenie działania KWP/KMP/KPP woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji zgodnie z rozdz. III (OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego. Szacunkowa ilość świadczonych usług: 692.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 63712400-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dotyczy wszystkich zadań tj. od 1 do 17
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy w związku z art. 146 ust. 1 pkt 6 Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot zamówienia został opisany w sposób utrudniający uczciwą konkurencję, co skutkuje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający opisał wymaganie dotyczące miejsca położenia parkingu tj.: "Parking musi być położony na terenie powiatu jednostki KMP/KPP w zależności od zadania, na które składana jest oferta" (rozdz. III ust. 10 SIWZ). Jednocześnie zgodnie ze wzorem formularza ofertowego określającego minimalną treść oferty Zamawiający nie żądał podania w ofercie dokładnego adresu parkingu, który jest przedmiotem oferty. W związku z powyższym Zamawiający w ramach czynności badania ofert pod kątem odległości położenia parkingu od siedziby Zamawiającego nie ma możliwości sprawdzenia, czy parking, który jest przedmiotem oferty spełnia wymagania Zamawiającego dotyczące położenia odpowiednio dla zadania na terenie powiatu jednostki Policji KWP/KMP/KPP. Dodatkowo Zamawiający określił kryterium oceny ofert "odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej" (rozdz. XIV ust. 3 pkt. 2 Kryterium II SIWZ). Zgodnie z przytoczonym sposobem oceny ofert w tym kryterium "Jeżeli Wykonawca wpisze nieprawidłową odległość lub nie wpisze jej wcale, Zamawiający dokona jej poprawienia wg danych podanych przy użyciu strony www.targeo.pl". Zamawiający nie znając miejsca położenia parkingu, nie może dokonać oceny prawidłowości podanych przez Wykonawców odległości, a tym samym oceny ofert w powyższym kryterium, a w konsekwencji dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej. Zgodnie z wyrokiem SO w Warszawie 18.03.2014 r., V Ca 264/04 oraz wyrokiem SO w Gliwicach z 13.04.2012 r. X Ga 25/12 "konieczne jest zapewnienie weryfikacji prawidłowości oceny ofert w szczególności przez Wykonawców oraz organy uprawnione do orzekania o zgodności z prawem przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Osiągnąć można to wyłącznie wtedy, gdy szczegółowość, kompletność i jednoznaczność opisu kryteriów oceny ofert umożliwia każdemu znającemu treść ofert dokonanie ich właściwej i obiektywnie uzasadnionej oceny i hierarchizacji w rankingu ofert najkorzystniejszych". Kluczowe jest, aby treść SIWZ umożliwiła wykonawcom przygotowanie porównywalnych ofert i pozwalała im zapoznać się z tym co Zamawiający uznaje za najbardziej istotne i wpływające na ocenę (wyr. KIO z 30.01.2014 r.). Zaistniały błąd, w postaci nie żądania podania adresu parkingu w formularzu "Oferta" (Załącznik nr 1 do SIWZ) powoduje, że w/w postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, mającą wpływ na jego wynik, w szczególności przez brak możliwości jednakowej oceny przedmiotu usługi w złożonych ofertach.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.