Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Będzin: Najem maszyn w zakresie robót drogowych,
środków transportowych i dźwigowych
oraz maszyn do robót ziemnych wraz z obsługą
Numer ogłoszenia: 109139 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem maszyn w zakresie robót drogowych, środków transportowych i dźwigowych oraz maszyn do robót ziemnych wraz z obsługą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Liczba części - 8 Część I: Najem frezarki do nawierzchni drogowych w ilości - 80 [mg] Najem rozkładarki mas bitumicznych w ilości -120 [mg] Najem walca drogowego stalowego wibracyjnego 10t w ilości - 120 [mg] Najem walca drogowego ogumionego 10t w ilości - 120 [mg] Część II - Najem samochodu samowyładowczego o ładowności 12 ton w ilości - 2 000 [mg] Część III - Najem samochodu samowyładowczego o ładowności 25 ton w ilości - 120 [mg] Część IV - Najem koparko - ładowarki o pojemności łyżki 0,15 m3 w ilości - 200 [mg] Część V - Najem samojezdnego podnośnika koszowego (zwyżka) - 18m w ilości - 200 [mg] Część VI - Najem samojezdnego podnośnika koszowego (zwyżka) - 27m w ilości - 50 [mg] Część VII -Najem żurawia (dźwigu) samojezdnego o udźwigu 10 ton w ilości - 40 [mg] Część VIII -Najem równiarki samojezdnej w ilości - 40 [mg] Usługi najmu wykonywane będą w promieniu 20 km od siedziby Zamawiającego (teren gminy Będzin z terenami gmin przyległych). Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do realizacji zadania w ciągu 3 dni po ustaleniu z Zamawiającym szczegółów technicznych robót. Wykonawca zabezpieczy i będzie utrzymywał w gotowości sprawny ww. sprzęt, który będzie do dyspozycji Zamawiającego wraz z obsługą..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium: Dla Części I - 2 000,00 zł. Dla Części II - 2 500,00 zł. Dla Części III - 300,00 zł. Dla Części IV - 300,00 zł. Dla części V, VI, VII, VIII Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla wszystkich części - Na podstawie oświadczenia złozonego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla wszystkich części -Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował co najmniej jedną usługę zgodną z przedmiotem zamówienia o zakresie i wartości min. 80 % (80% ceny ofertowej wykonawcy) przedmiotowego zamówienia. Ocena na podstawie oświadczenia złozonego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz wykazu wykonanych usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj. przynajmniej: dla części I: frezarka do nawierzchni drogowych - 1 szt., rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt., walec drogowy stalowy wibracyjny 10t - 1 szt., walec drogowy ogumiony 10t - 1 szt. dla części II: środki transportowe (samochody ciężarowe) o ładowności 12 ton nadające się do przewozu materiałów masowych oraz mas bitumicznych z możliwością rozładunku do rozkładarki mas bitumicznych wymaganej przez Zamawiającego - 3 szt. dla części III: środki transportowe (samochody ciężarowe) o ładowności 25 ton nadające się do przewozu materiałów masowych oraz mas bitumicznych z możliwością rozładunku do rozkładarki mas bitumicznych wymaganej przez Zamawiającego - 2 szt. dla części IV: koparko - ładowarka o pojemności łyżki 0,15 m3 - 1 szt. dla części V: samojezdny podnośnik koszowy (zwyżka) - 18m - 1 szt. dla części VI: samojezdny podnośnik koszowy (zwyżka) - 27m - 1 szt. dla części VII: żuraw (dźwig) samojezdny o udźwigu 10 ton - 1 szt. dla części VIII: równiarka samojezdna - 1 szt. Ocena na podstawie oświadczenia złozonego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz wykazu sprzętu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla wszystkich części - Na podstawie oświadczenia złozonego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla wszystkich części - Na podstawie oświadczenia złozonego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy; Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy; Zakres prac, które dostawca zamierza powierzyć podwykonawcą; Pełnomocnictwo w sytuacji gdy uprawnienie podpisania oferty nie wynika z zapisu w stosownych dokumentach, w tym wynikające z art. 23 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.interpromex.pl/strona/p/ogloszenia_i_przetargi/przetargi/aktualne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo - Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o., 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo - Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o., 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11 - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Remont kapitalny odcinka ul. Szymborskiej w ramach projektu "Remonty kapitalne dróg na terenie Będzina" współfinansowanego z Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Funduszu Odporności 2025
- Prowadzenie wypasu zwierząt gospodarskich w obrębie biocenoz ciepłolubnych na powierzchni 65 ha w ramach projektu nr FENX.01.05-IW.01-0023/24
- Rzeczowa realizacja projektu pn.: "WALORYZACJA CEMENTOWNI GRODZIEC W BĘDZINIE PODSTAWĄ PROCESU TRANSFORMACJI LOKALNEJ - Zadanie 1"
- Dostawa i instalacja deduplikatora oraz dysków do macierzy na potrzeby projektu "Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Będziński"
- Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Będzina w ramach dotacji celowej z budżetu GZM w ramach Programu Metropolitarny Fundusz Odporności na rok 2025
- Będzin, Zamek Królewski z XIV w.: Wzmocnienie, restauracja i naprawa przy równoczesnym zachowaniu oryginalnej substancji zabytkowej obwodowych murów wewnętrznych zamku górnego z basztą w Będzinie
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
- Wynajem koparko ładowarki z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025/2026
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Gminie Lyski
- "Budowa oraz funkcjonowanie 100 miejsc opieki w formie żłobka w Legnicy - Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 AKTYWNY MALUCH 2022-2029"
- Budowa sieci wodociągowej w Ołdrzychowicach Kłodzkich w drodze wojewódzkiej 392 i przyległych działkach celem zapewnienia dostępu do wody pitnej posesjom zalanym wodami powodziowymi z września 2024 r.
- Wynajem sprzętu budowlanego i transportowego dla potrzeb gminy Stara Biała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.