Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003448244
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 1
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bedzin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka oeganizacyjna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d3a3356-94e0-434c-8b6d-d8df82a86afc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00545093/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mops-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,212777,35984aede93dd03e53f02df4b3831aaf.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mops-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,212777,35984aede93dd03e53f02df4b3831aaf.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzieleniu
zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień.
Ofertę,oświadczenie, o których mowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem
nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w części XXV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest:Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Będzinie z siedzibą 42 - 500 Będzin ul. 11 Listopada 1,-
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować
w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:• pod adresem
pocztyelektronicznej:iod@mops.bedzin.pl; • pisemnie na adres siedziby Administratora;- Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego cd.poniżej
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.
74Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi ust.
1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na
podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy
szczególne stanowią inaczej; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:•
na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(1);• na
podstawie art. 16 RODO prawodo sprostowania Pani/Pana danych osobowych(2);• na podstawie art.
18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO(3); • prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.1)Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 75 PZP, w przypadku
korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust.
1-3 RODO,zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem
wskazania dodatkowych informacji,mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzieleniezamówienia.2) Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 76 PZP , skorzystanie przez
osobę, której dane osobowe sąprzetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa wart. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania
oraz jego załączników.3)Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP , w przypadku gdy wniesienie
żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowychzawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia
zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia
tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U100/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług opiekuńczo - gospodarczych dla osób dorosłych wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość lat doświadczenia zawodowego osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość lat doświadczenia zawodowego osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi, wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość lat doświadczenia zawodowego osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Dla I części zamówienia: zdolności technicznej lub zawodowej:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osoby, które:
a) posiadają dyplom zawodowy uprawniający do posługiwania się tytułem opiekunki środowiskowej, asystenta osoby niepełnosprawnej, asystenta medycznego, pielęgniarki, opiekuna osoby starszej, opiekuna medycznego, opiekuna w domu pomocy społecznej (standard optymalny), bądź mają ukończone szkolenie (kurs) siostry PCK lub ukończone szkolenie (kurs) dla opiekunów środowiskowych lub ukończone szkolenie (kurs) opiekuna osoby starszej lub ukończone szkolenie (kurs) w zakresie świadczenia usług opiekuńczych, wydany przez uprawniony organ przy czym Zamawiający wymaga, by wymiar każdego z ukończonych szkoleń (kursów) wynosił co najmniej 30 godzin (standard minimalny), lub
b) posiadają co najmniej półroczną praktykę (w tym wolontarystyczną) lub co najmniej półroczny staż pracy w świadczeniu usług opiekuńczo - gospodarczych - odbytych w jednostkach świadczących usługi opiekuńczo - gospodarcze, w środowisku zamieszkania lub w ośrodkach wsparcia dla osób starszych i osób niepełnosprawnych, w domach pomocy społecznej, rodzinnych domach pomocy, hospicjach, itp..
2. skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia 1 osobę tzw. Koordynatora, posiadającą wykształcenie co najmniej średnie o kierunku medycznym (pielęgniarka, ratownik medyczny itp.) lub społecznym (pracownik socjalny, psycholog, pedagog specjalny, pedagog społeczny itp.) oraz posiadającą ukończone kursy i szkolenia z zakresu pracy z osobami starszymi i niepełnosprawnymi itp., posiadającą wiedzę z zakresu nauk medycznych i społecznych (ukończone kursy, certyfikaty np. pielęgniarstwo, pomoc społeczna), posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
posiadającą zdolność do podejmowania czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwa skarbowe.
3. Dla II części zamówienia: zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osoby, które:
a)posiadają kwalifikacje zawodowe, niezbędne do wykonania zamówienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U.2024.816 t.j. z dnia 2024.05.31), w tym w szczególności przez osoby posiadające: odpowiednie kwalifikacje do wykonywania zawodu psychologa, odpowiednie kwalifikacje do wykonywania zawodu pedagoga, odpowiednie kwalifikacje do wykonywania zawodu specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej.
4. skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia 1 osobę tzw. Koordynatora, posiadającą wykształcenie co najmniej średnie o kierunku medycznym (pielęgniarka, ratownik medyczny itp.) lub społecznym (pracownik socjalny, psycholog, pedagog specjalny, pedagog społeczny itp.) oraz posiadającą ukończone kursy i szkolenia z zakresu pracy z osobami starszymi i niepełnosprawnymi itp., posiadającą wiedzę z zakresu nauk medycznych i społecznych (ukończone kursy, certyfikaty np. pielęgniarstwo, pomoc społeczna), posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
posiadającą zdolność do podejmowania czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwa skarbowe.
5. Dla III części zamówienia: zdolności technicznej lub zawodowej:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osoby, które:
a) posiadają kwalifikacje zawodowe, niezbędne do wykonania zamówienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U.2024.816 t.j. z dnia 2024.05.31).
6. skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia 1 osobę tzw. Koordynatora skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia 1 osobę tzw. Koordynatora, posiadającą wykształcenie co najmniej średnie o kierunku medycznym (pielęgniarka, ratownik medyczny itp.) lub społecznym (pracownik socjalny, psycholog, pedagog specjalny, pedagog społeczny itp.) oraz posiadającą ukończone kursy i szkolenia z zakresu pracy z osobami starszymi i niepełnosprawnymi itp., posiadającą wiedzę z zakresu nauk medycznych i społecznych (ukończone kursy, certyfikaty np. pielęgniarstwo, pomoc społeczna), posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, posiadającą zdolność do podejmowania czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwa skarbowe.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy. ZmianyUmowydopuszczalnebędąwgranicachwyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień
publicznych,w tym art. 455ust.1 oraz ust.2 tej ustawy oraz określonych w Umowie. Szczegółowe
informacje na temat zmian umowy zostały opisane w
projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy składać na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień publicznych dostępnej pod adresem:https://mops-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,212777,35984aede93dd03e53f02df4b3831aaf.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-30
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.
- "Zakup przyczepy/kontenera do dekontaminacji w celu realizacji zadania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
- Monitoring przyrodniczy stanu "0" i właściwy w ramach projektu "Dobre praktyki w zakresie ochrony cennych przyrodniczo siedlisk i gatunków w PK Orlich Gniazd" nr FENX.01.05-IW.01-0023/24
- Świadczenie usług schronienia w postaci schroniska dla osób bezdomnych potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie
- Zakup sprzętu w celu realizacji zadania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Przedmiotem zamówienia jest grupowe ubezpieczenie na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Starostwa Powiatowego w Będzinie
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.
- Nie wykluczajmy! Aktywna integracja społeczna w Mieście Łuków
- Organizowanie i wykonywanie usług opiekuńczych na terenie Miasta Kutno w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie w 2026 roku (MOPS.ZMA.2600.2.2025)
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania.
- Usługi opiekuńczo pielęgnacyjne świadczone na terenie miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki
- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze (pielęgnacyjne) oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





