eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskNadzór inwestorski nad realizacją robót pod nazwą Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku biurowego- pięciokondygnacyjnego oraz wykonanie modernizacji budynku byłej stołówki na garaże Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-29

Gdańsk: Nadzór inwestorski nad realizacją robót pod nazwą Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku biurowego- pięciokondygnacyjnego oraz wykonanie modernizacji budynku byłej stołówki na garaże Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 108880 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7630040 w. 44, fax 058 7630040 w. 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pord.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją robót pod nazwą Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku biurowego- pięciokondygnacyjnego oraz wykonanie modernizacji budynku byłej stołówki na garaże Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa nadzoru inwestorskiego będzie prowadzona dla obiektu kubaturowego - budynku użyteczności publicznej wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu przeznaczonego na potrzeby administracji publicznej - Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku. Opis obiektu w formie Programu funkcjonalno - użytkowego stanowi załącznik do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 44.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Pzp w tym: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7.2. W przypadku warunku określonego w pkt 7.1.ppkt 2 SIWZ - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę doświadczenia zawodowego związanego z podobnymi usługami potwierdzonego wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed ogłoszeniem rozpoczęcia postępowania (od 2003 do 2006 r.) co najmniej jednej usługi w charakterze inwestora zastępczego lub inspektora nadzoru inwestorskiego dla obiektów o zbliżonej funkcji do przedmiotu zamówienia i wartości inwestycji nie mniejszej niż 5.000.000,00 PLN brutto lub, co najmniej dwóch usług w w/w zakresie i charakterze o łącznej wartości inwestycji nie mniejszej niż 5.000.000,00 PLN brutto. Powyższe Wykonawca winien udokumentować w załączniku do oferty korzystając z wzoru druku załączonego do SIWZ. 7.3. W przypadku warunku określonego w pkt 7.1 ppkt 2 SIWZ - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający wymaga dysponowania w realizacji niniejszego zamówienia zespołem inspektorów nadzoru posiadających wpis do Centralnego Rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (od stycznia 1995 r.), aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej oraz aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych bez ograniczeń; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Powyższe Wykonawca winien udokumentować w załączniku do oferty korzystając z wzoru druku załączonego do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące załączniki: a. Aktualny ( tj. zawierający dane zgodne ze stanem rzeczywistym na dzień składania oferty ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym i stwierdzające, że zakres jego działalności odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ( KRUS ) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d. wykaz realizacji dotyczących wyłącznie zakresu usług zgodnych z przedmiotem zamówienia z okresu ostatnich trzech lat tzn. 2003 r. - 2006r., e. wykaz osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia potwierdzający dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z warunkami udziału w niniejszym postępowaniu oraz aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (dołączyć kserokopie uprawnień osób wymienionych w wykazie, posiadających uprawnienia określone przepisami prawa budowlanego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego) i wpisy do Centralnego Rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (od stycznia 1995 r.). f. Oświadczenie nr 1 - według wzoru załączonego do nin. specyfikacji; g. Formularz nr 1 - Podstawowe dane Wykonawcy - według wzoru załączonego do specyfikacji h. Wyłącznie dla spółek cywilnych: ( a ) umowa spółki oraz ( b ) wskazane powyżej dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; i. Upoważnienie do podpisania oferty lub / i załączników do niej, o którym mowa w SIWZ pt.: Forma i zawartość oferty, ( jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny); j. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa, w SIWZ pt.: Wykonawcy występujący wspólnie ( brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.pord.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POMORSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w GDAŃSKU 80-067 GDAŃSK, UL. RÓWNA 19/21 I piętro pok. 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 09:00, miejsce: POMORSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w GDAŃSKU 80-067 GDAŃSK, UL. RÓWNA 19/21 I piętro pok. 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.