Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Warszawa: Dostawa 12 samochodów do celów specjalnych oznakowanych z zabudową biurową, 1 samochodu do celów specjalnych nieoznakowanego z zabudową biurową, 1 samochodu osobowego.
Numer ogłoszenia: 107864 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie, ul. gen. Władysława Andersa 30, 00-210 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8316082, 8313918, fax 022 8317295.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowsze.witd.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 12 samochodów do celów specjalnych oznakowanych z zabudową biurową, 1 samochodu do celów specjalnych nieoznakowanego z zabudową biurową, 1 samochodu osobowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: a) 12 samochodów do celów specjalnych oznakowanych z zabudową biurową, b) 1 samochodu do celów specjalnych nieoznakowanego z zabudową biurową, c) 1 samochodu osobowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.50.00 - Pojazdy napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium. Część I zamówienia polegająca na dostawie 12 samochodów do celów specjalnych oznakowanych z zabudową biurową i 1 samochodu do celów specjalnych nieoznakowanego z zabudową biurową. powinna być zabezpieczona wadium w wysokości w wysokości 50 000,- (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) złotych. Część II zamówienia polegająca na dostawie 1 samochodu osobowego powinna być zabezpieczona wadium w wysokości w wysokości 3000,- (słownie: trzy tysiące) złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie załączonych do oferty przez WYKONAWCĘ dokumentów, których wykaz zawiera Rozdział 10 SIWZ. 2. Do oferty muszą być dołączone wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale 10 SIWZ. 3. Złożenie przez WYKONAWCĘ nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie WYKONAWCY z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego na temat WYKONAWCY w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 odpowiednio pkt 4, 5, 6, 7 i 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,- (słownie: pięćset tysięcy) złotych. 8. Formularz oferty - według wzorów w ZAŁĄCZNIKACH NR 2, NR 2b do SIWZ. 9. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 do pkt 4: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowsze.witd.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mazowsze.witd.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie, ul. Gen. Władysława Andersa 30, 00 - 210 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I dostawa 12 samochodów do celów specjalnych oznakowanych z zabudową biurową i 1 samochodu do celów specjalnych nieoznakowanego z zabudową biurową.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 12 samochodów do celów specjalnych oznakowanych z zabudową biurową i 1 samochodu do celów specjalnych nieoznakowanego z zabudową biurową.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. moc silnika - 5
- 3. maksymalny moment obrotowy - 2
- 4. kurtyny boczne lub poduszki powietrzne - 3
- 5. aso Ostrołęka, Siedlce, Płock, Radom, Ciechanów po 1 pkt - 5
- 6. gwarancja na części mechaniczne - 3
- 7. gwarancja na zbudowę biurową - 3
- 8. gwarancja na instalację elektryczną - 4
- 9. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II dostawa 1 samochodu osobowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 1 samochodu osobowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. moc silnika - 10
- 3. kurtyny boczne i poduszki boczne - 5
- 4. gwarancja na części mechaniczne - 5
- 5. drugi zestaw obręczy kół ze stopów lekkich - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Ul. Jarocińska 1 w Warszawie.
- Wdrożenie Robota Nienadzorowanego oraz zautomatyz. z jego wykorzystaniem procesu związanego z rozpatrywaniem wniosków o interwencję, w tym ich przekazywaniem do organów właściwych miejscowo i rzeczowo
- Zakup usługi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrządowania prowadzenia nowych zajęć dydaktycznych."
- Zapewnienie i świadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modułu miękkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i półki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostarczenie fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu "Brygadówka" dla Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkalnictwa w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie".
- Dostawa pojazdu specjalistycznego osobowo-towarowego
- Zakup i dostawa dwóch samochodów osobowo-dostawczych dla Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie Filia we Wrocławiu
- Dostawa 1 szt. samochodu do przewozu psów służbowych z podwójną klatką na potrzeby lotniczego przejścia granicznego Kraków-Balice.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego (hybrydowego) w klasie Segmentu C (średni niższy) lub Segmentu D (średni) według klasyfikacji SAMAR za rok 2025 na potrzeby Sądu Okręgowego w Siedlcach
- Dostawa używanego samochodu z podnośnikiem koszowym w formie leasingu operacyjnego na potrzeby MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.