eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne



Ogłoszenie z dnia 2017-07-07

Ogłoszenie nr 105733 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.

Kętrzyn: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 28026267400000, ul. Karolewo 33, 11400 Kętrzyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 752 12 11, faks 89 752 12 11, e-mail gpkkarolewo@gmail.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.Opis przedmiotu zamówienia:Wymagania parametry techniczne jakim muszą odpowiadać oferowane pojemniki na odpady:Pojemniki dwukołowe na odpady o pojemności 120 litrów i 240 litrów wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości PE-HD odporne na uderzenia niskie i wysokie temperatury oraz chemikalia odporne na działanie promieni UV dwukołowy system jezdny koła z ogumieniem pojemnik przystosowany do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki powierzchnia ścian gładka pojemnik wyposażony w rączki do przeciągania pojemnika pojemnik wyposażony w dwa uchwyty do podnoszenia pokrywy posiadające atest PZH dołączyć atest wykonane zgodnie z norma CE dołączyć certyfikat spełniają normę EN 840 pojemniki nowe pojemniki przystosowane do zbiórki papieru plastiku szkła i metali oraz bioodpadów Wyposażony w koła jezdne średnica min 200 mm spełnia wymagania norm krajów Unii Europejskiej.Pojemniki czterokołowe na odpady o pojemności 1100 litrów pokrywa wyposażona w dodatkową pokrywę w pokrywie wymiary mniejszej pokrywy szerokość 840 mm,głębokość 365 mm +/-20 mniejsza pokrywa osadzona na dwóch zawiasach o rozstawie 420 mm +/-20 mm wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości PE-HD odporne na uderzenia niskie i wysokie temperatury oraz chemikalia odporne na działanie promieni UV czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch przednich kół koła z ogumieniem pojemnik przystosowany do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki powierzchnia ścian gładka pojemnik wyposażony w rączki do przeciągania pojemnika pojemnik wyposażony w trzy uchwyty do podnoszenia pokrywy dwa uchwyty po bokach pokrywy oraz jeden w mniejszej pokrywie posiadające atest PZH dołączyć atest wykonane zgodnie z norma CE dołączyć certyfikat spełniają normę EN-840pojemniki nowe pojemniki przystosowane do zbiórki papieru, plastiku, szkła i metali oraz bioodpadów.Wyposażony w cztery koła jezdne z możliwością pełnego obrotu średnica min 200 mm spełnia wymagania norm krajów Unii Europejskiej3.Pojemniki czterokołowe metalowe na odpady o pojemności 1100 litrów.Pojemniki metalowe z blachy ocynkowanej o grubości minimum 1,5 mm Pokrywa pojemnika trójdzielna z dwoma klapami zamykana na zawiasach z uchwytami do otwierania konstrukcja pokrywy winna zapewniać bezproblemową eksploatację pojemnika w trakcie wrzucania odpadów i opróżniania do śmieciarki Wyposażony w cztery koła jezdne z możliwością pełnego obrotu średnica min 200 mm z których dwa muszą posiadać hamulce uruchamiane nogą.Wytłoczenia zwiększające odporność boków na uszkodzenia mechaniczne.Dno pojemnika wyposażone w otwór spustowy ułatwiający mycie pojemnika zamknięty nakrętką.Wytłoczenia zwiększające odporność boków na uszkodzenia mechaniczne przystosowanie do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki.Uchwyty do przeciągania pojemnika z asymetrycznym podziałem ułatwiającym przetaczanie pojemników przez służby oczyszczania posiadają deklarację zgodności i oznakowanie CE spełniają wymagania Polskich norm PN-EN 840 Cynkowanie ogniowe o jakości odpowiadającej normom DIN zapewnia odporność na korozję spełnia wymagania norm krajówUniiEuropejskiej4Pojemniki dwukołowe metalowe na odpady o pojemności 110 litrów Pojemniki metalowe z blachy ocynkowanej o grubości minimum 1 mm z wytłoczonymi pierścieniami wzmacniającymi.Cynkowanie ogniowe o jakości odpowiadającej normom DIN zapewnia odporność na korozję.podstawa pojemnika o przekroju koła dno pojemnika odsadzone od podłoża o minimum 15 mm przystosowanie do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki uchwyty do przeciągania pojemnika z asymetrycznym podziałem ułatwiającym przetaczanie pojemników przez służby oczyszczania Pokrywa pojemnika jest uchylna mocowana na zawiasie tłoczona posiadająca uchwyt do otwierania pokrywa uchylna mocowana na zawiasie spełniająca funkcję zamykającą i ochronną przed przedostawaniem się do środka wody opadowej i z topnienia śniegu Uchwyty rączki wykonane są z blachy ocynkowanej wyprofilowanej tak aby zapewniały możliwość wygodnego chwytu konstrukcja zamknięcia winna zapewniać bezproblemową eksploatację pojemnika w trakcie wrzucania odpadów i opróżniania do śmieciarki.Na pojemniku winien być umieszczony ekran przeciwuderzeniowy Wyposażony w dwa koła jezdne średnica min 200 mm posiadają deklarację zgodności i oznakowanie CE spełniają wymagania Polskich norm PN-EN 840 spełnia wymagania norm krajów Unii Europejskiej II Ilość pojemników Pojemniki dwukołowe na odpady o pojemności 120 litrów 1 kolor brązowy-100 szt2 kolor niebieski-100 szt 3.kolor żółty 100 szt 4kolor zielony-100 szt.5kolor grafit-100 szt2.Pojemniki czterokołowe na odpady o pojemności 1100 litrów1.kolor żółty-70 szt.2)kolor niebieski-70szt3)kolor brązowy 70szt4)kolor zielony 40szt5)kolor grafit100 szt.3Pojemnik dwukołowy na odpady komunalne o pojemności240 litrów1)kolor grafit180sztII Ilość pojemników metalowych1)Pojemniki dwukołowe metalowe na odpady o pojemności1100litrów 100 szt2)Pojemniki czterokołowe metalowe na odpady komunalne o pojemności 110 litrów 100szt3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia1.Miejsce dostawy:Gminne Przedsiębiorstwo KomunalneSpzo.o Karolewo33 11-400 Kętrzyn 2.Koszt dostawy pokrywa Wykonawca3.Przekazanie pojemników odbędzie się protokolarnie.4.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na oferowane pojemniki na odpady następujących warunków gwarancji- minimum 36 miesięcy od daty dostarczenia pojemników5. Za opóźnienie w dostawie pojemników Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1 %zamówienia za każdy dzień zwłoki.6Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych7.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających9.Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw(firm)podwykonawców

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34928480-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia2.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy4.Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia5 Wymagania organizacyjne brak6. Wymagania dot.gwarancji.Gwarancja pełna na okres min. 36 miesięcy od daty dostarczenia pojemników7.Informacje uzupełniające a)Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej SIWZ przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób ani udostępniane osobom nie uczestniczącym w postępowaniu Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści SIWZ.Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie przed upływem terminu do składania ofert W przypadku wprowadzenia takiej zmiany informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim oferentom i będzie dla nich wiążąca Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.Uwaga:W przypadku,gdy środki finansowe planowane na realizację zamówienia okażą się niewystarczające,zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcie postępowania bez wyboru oferty IV.Termin wykonania zamówienia wymagany termin wykonania zamówienia 2017.08.11V.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.2 posiadania wiedzy i doświadczenia-zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania mobilnego serwisu4)sytuacji ekonomicznej i finansowej,zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt. 2, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.4. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu weryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.5. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych.6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą7.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:jest niezgodną z ustawą.2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,z zastrzeżeniem art.87ust.2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.5.została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.6.zawiera błędy w obliczeniu ceny.7wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki,o której mowa w art.87ust2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.VI.Wykaz oświadczeń lub dokumentów,jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:A.1Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.A.3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.5) Wzór umowy A.6) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym A.7 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.B.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:B.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art24 ust1 pkt2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.w celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:C.1) Koncesja,zezwolenie lub licencja D. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej D.1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.B.1), B.2), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.D.2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wskazanych w pkt. "E.1)", zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. "E.1).E. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia(konsorcjum/spółka cywilna)musi ona spełniać następujące warunki:E.1)Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.E.2.Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie-należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.E.3) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w A2,A3,A4,B1-5,C1 dla każdego wykonawcy z osobna,pozostałe dokumenty składane są wspólnie. F. W celu potwierdzenia,że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:F.1)próbki, opisy lub fotografie produktów fotografię maszyny, opis parametrów technicznych F.2) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym-lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inny dokument potwierdzający stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.G.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1)Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".G.2) Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.G.3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.G.4)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.VII.Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami1.Zasady i formy przekazywania oświadczeń, wniosków i innych:1)Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie.Pisma do zamawiającego należy kierować na:adres Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. Karolewo 33, 11-400 Kętrzyn2)Inne dopuszczalne formy porozumiewania się z wykonawcami:a)Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą faksu na nr faksu:897521211Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu.b)zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w pkt. I niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia-gpkkarolewo@gmail.com3)W przypadku, gdy przesłane za pomocą faksu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne dokumenty w niniejszym postępowaniu będą nieczytelne zamawiający może się zwrócić o ponowne ich przesłanie za pomocą innego z wymienionych w niniejszej specyfikacji sposobów.2Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami)Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: stanowisko Prezes Zarządu imię i nazwisko Andrzej Szczurko tel601065782 fax897521211w terminach godzpomiędzy7.00a15.002)Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do potwierdzenia wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu lub drogą elektroniczną jest:stanowisko Główna Księgowa imię i nazwisko Marzena Walczak tel601065782fax897521211w terminach godzpomiędzy7.00a15.002) tel897521211fax.w terminach w godzinach pracy zamawiającego 3. Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia1)wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem pkt.2)2)jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynie do zamawiającego później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego (pkt. XI niniejszej specyfikacji) terminu składania ofert lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania.3)Ewentualna zmiana terminu składania ofert nie powoduje przesunięcia terminu, o którym mowa w pkt 2)po upłynięciu, którego zamawiający może pozostawić wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji bez rozpoznania.4)Treść zapytań oraz udzielone wyjaśnienia zostaną jednocześnie przekazane wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia,bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszczone na stronie internetowejhttp://www.gpkkarolewo.cba.pl 5)Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.6)Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami4. Modyfikacja treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:1)W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.2)prowadzone w ten sposób modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia lub zmiany, w tym zmiany terminów, przekazane zostaną wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz amieszczone zostaną na stronie internetowej http://www.gpkkarolewo.cba.pl 3)Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. Wszelkie prawa i zobowiązania wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi. 4)Jeżeli wprowadzona modyfikacja treści specyfikacji nie prowadzi do zmiany treści ogłoszenia zamawiający może przedłużyć termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach, jeżeli będzie to niezbędne. 5)Jeżeli wprowadzona modyfikacja treści specyfikacji prowadzi do zmiany treści ogłoszenia zamawiający zamieści w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie głoszenia zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych", przedłużając jednocześnie termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach, jeżeli spełnione zostaną przesłanki określone w art. 12a ust. 1 lub 2 Prawa zamówień publicznych. 6)Niezwłocznie po zamieszczeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych "ogłoszenia o zmianie głoszenia zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zamieści informację o zmianach na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej www.gpkkarolewo.cba.pl VIII.Wymagania dotyczące wadium 1.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Termin związania ofertą1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.3. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 4. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą samodzielnie, zawiadamiając o tym zamawiającego.5.Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.X.Opis sposobu przygotowania oferty1. Przygotowanie oferty:1)ykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej,w języku polskim,pismem czytelnym 2)Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę 3)Oferta oraz wymagane formularze, zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.4) Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.5)Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.6)Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach. 7Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę.8)Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały,zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.9)wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów,których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in.z zapisu art86ust4 ustawy Pzp.10) Wykonawca,składając ofertę,informuje zamawiającego, czy wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując jednocześnie nazwę(rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania tego obowiązku, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 2. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne 1Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2.Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo /upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.3)Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.5)eżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.6)Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. VI"Wykaz oświadczeń lub dokumentów,jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu" pkt. F w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.3. Sposób zaadresowania oferty:1Obowiązkiem wykonawcy jest złożenie oferty w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert(nieprzejrzysta,zamknięta koperta) 2)Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą,dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:"Oferta - "Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne"nie otwierać przed 2017-07-17,godz. 9:00"3)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.4.Postanowienia dotyczące prowadzenia przez Zamawiającego wyjaśnień w toku badania i oceny ofert:1)Zamawiający może wezwać wykonawców do uzupełnienia odpowiednich oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub pełnomocnictw, jeżeli spełnione zostaną przesłanki określone w art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Uzupełniane oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.[x] Nieuzupełnienie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego w odpowiedzi na ww. wezwanie może skutkować zatrzymaniem wadium wraz odsetkami na mocy art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych. 2)w toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających:a.spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu b.spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego 3)Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawianotdamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.4)Zamawiający poprawia w ofercie inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w ofercie, niezwłocznie zawianotdamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Oferta wykonawcy, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na oprawienie takiej omyłki podlega odrzuceniu.5)Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia zwróci się do wykonawcy o udzielenie w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.6) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub, jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.7)Zamawiający może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących powiązań w zakresie grupy kapitałowej istniejących między wykonawcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy. Niezłożenie wyjaśnień spowoduje wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu.XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert 1.Oferty należy składać do dnia: 2016-07-17 do godz. 09.00 w siedzibie zamawiającego Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. Karolewo 33 11-400 Kętrzyn (sekretariat)2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.3.Oferty zostaną otwarte dnia:2017.07.17,o godz.09:15 w siedzibie zamawiającego Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o Karolewo 33 11-400 Kętrzyn XII. Opis sposobu obliczenia ceny cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT-jeżeli występuje.cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wyliczyć w "Formularzu cenowym" stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a następnie tak obliczoną cenę przenieść do "Formularza ofertowego"XIII.Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert1. Kryteria oceny ofert-zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania,jeżeli 1.1.oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,1.2.oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt). 4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej Lp Nazwa kryterium Waga kryterium1.Cena 90%2.Okres gwarancji10%5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.6. Wynik-oferta,która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.7.zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.8.1 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne,XIV. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 1. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.2.Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi wykonawców podając w szczególności: 1) nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz z punktacją przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.2) uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia wykonawców, jeżeli takie będzie miało miejsce, 3) uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia ofert, jeżeli takie będzie miało miejsce.4)termin po upływie, którego możliwe będzie zawarcie umowy. 3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie: 1) zamieszczone w siedzibie zamawiającego poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń,2)zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego - www.gpkkarolewo.cba.pl5.O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców,którzy:1)ubiegali się o udzielenie zamówienia-w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert2)złożyli oferty-w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert podając uzasadnienie faktyczne i prawne.5.W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający na wniosek wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie zamówienia, zawiadomi o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.6.Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej: 1)w terminie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane faksem lub drogą elektroniczną, lub 2)w terminie 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie, 3)w przypadku gdy, w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta lub nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego wykonawcy, możliwe jest zawarcie umowy przed upływem ww. terminów.7. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę.8.W przypadku,gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania.XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy1.Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy1.Umowa będzie zawarta na wzorze Wykonawcy, z uwzględnieniem istotnych postanowień zawartych w SWIZ. XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej.1.Środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) w niniejszym postępowaniu przysługują wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub miały interes w uzyskaniu niniejszego zamówienia lub poniosły lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.2.Wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.3.W niniejszym postępowaniu odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:1)opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, 2)wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,3) odrzucenia oferty odwołującego W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.4.W przypadku:1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub 2)zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować o nich zamawiającego. W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zamawiający powtórzy czynność albo dokona czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców.5.Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.6.Odwołanie wnosi się w terminie:1)5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostało ono przesłane faksem lub drogą elektroniczną, lub2)10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia,jeżeli zostało ono przesłane pisemnie,7.Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia,wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej zamawiającego- www.gpkkarolewo.cba.pl.Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 6, 7 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.9.Jeżeli zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał:wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:1)5 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.2)1 miesiąca od dnia zawarcia umowy,jeżeli zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.10.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.11. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Przesłanie kopii odwołania może nastąpić pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.12.Brak przekazania zamawiającemu kopii odwołania, w sposób oraz w terminie określonym powyżej, stanowi jedną z przesłanek odrzucenia odwołania przez Krajową Izbę odwoławczą.13.W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.14.W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą orzeczenia.15.Kopię odwołania zamawiający:1)przekaże niezwłocznie innym wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia2)zamieści również na stronie internetowej-www.gpkkarolewo.cba.pl jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia,wzywając wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.16.Przystąpienie do postępowania odwoławczego wykonawca wnosi w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje.17.Przystąpienie do postępowania odwoławczego doręcza się Prezesowi Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie.18.Odwołanie podlegać będzie rozpoznaniu przez Krajową Izbę Odwoławczą, jeżeli nie zawiera braków formalnych oraz uiszczono wpis od odwołania.19.Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.20.Pozostałe informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI Prawa zamówień publicznych "Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.XVIII. Postanowienia końcowe1. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu postępowania, ofert od chwili ich otwarcia, w trakcie prowadzonego postępowania, za wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.2. Załącznikami do protokołu postępowania są w szczególności: oferty, opinie biegłych, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego [ ] a także informacja o przeprowadzeniu dialogu technicznego, o podmiotach, które w nim uczestniczyły oraz o jego wpływie na opis przedmiotu zamówienia, specyfikację istotnych warunków zamówienia lub warunki umowy3. Udostępnienie dokumentów odbywać się będzie wg poniższych zasad:1)zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku 2)zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów3)udostępnienie dokumentów odbywać się będzie w obecności pracownika zamawiającego4)wykonawca nie może samodzielnie kopiować lub utrwalać treści złożonych ofert za pomocą urządzeń lub środków technicznych służących do utrwalania obrazu 5)udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego pracy-urzędowania 4. Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle kopię protokołu lub załączników pocztą, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że jeżeli z przyczyn technicznych przesłanie kopii dokumentów będzie znacząco utrudnione zamawiający poinformuje o tym wykonawcę oraz wskaże sposób, w jaki mogą one być udostępnione.5. Kopiowanie dokumentów w związku z ich udostępnieniem wykonawcy zamawiający wykonuje odpłatnie(4 zł.za 1stronę).6. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 października 2010r.w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz Kodeks Cywilny.7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.XIX.Załączniki Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:1. Formularz Ofertowy2. Druk Oświadczenie o spełnieniu warunków 3.Druk Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia4.Druk oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej5.Wykaz osób do kontaktu z Zamawiającym

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.