Ogłoszenie z dnia 2007-06-25
Połczyn-Zdrój: Przegląd agregatu prądotwórczego
Numer ogłoszenia: 105556 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Gwardii Ludowej 5, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662323 w. 226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zozpolczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd agregatu prądotwórczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES PRZEGLĄDU AGREGATU typ SZPP . 10 H 12. Prąd zmienny . 180 KW 1. Sprawdzenie oraz regulacja wtryskiwacza . 2. Sprawdzenie luzów zaworowych. 3. Sprawdzenie pasów klinowych. 4. Sprawdzenie oraz ustalenie kąta wyprzedzania zapłonu . 5. Sprawdzenie stanu technicznego rozrusznika alternatora . 6. Sprawdzenie oraz przesmarowanie wienca zębatego . 7. Sprawdzenie szczelności układu smarowania chłodzenia i zasilania . 8. Przesmarowanie łożysk . 9. Dokręcenie zacisków przewodów elektrycznych w tablicy kontrolnej. 10. Bez części zamiennych . 11. Wydanie opinii o przydatności urządzenia do automatycznego uruchamiania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 117 z dnia 09.02.2004 r.) oraz Ustawy z dnia 07 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 551 z 2006 r.) - załącznik nr 2 do siwz 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Do oferty muszą być dołączone podpisane (parafowane) wszystkie załączniki zawarte w SIWZ.( załącznik od 1 do 3) Komisja przetargowa będzie oceniała czy do oferty są dołączone wszystkie ww. załączniki oraz ich ważność.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 117 z dnia 09.02.2004 r.) oraz Ustawy z dnia 07 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 551 z 2006 r.) - załącznik nr 2 do siwz 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Do oferty muszą być dołączone podpisane (parafowane) wszystkie załączniki zawarte w SIWZ.( załącznik od 1 do 3)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozpolczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul.Gwardii Ludowej 5, 78-320 Połczyn Zdrój , dyrekcja pokój 105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 09:00, miejsce: ZespółOpieki Zdrowotnej ul.Gwardii Ludowej 5, 78-320 Połczyn Zdrój -sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI POŁCZYN-ZDRÓJ
więcej: przetargi POŁCZYN-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwisowanie urządzeń i instalacji elektrycznych w lokalizacjach Śląskiego OW NFZ w Katowicach, Częstochowie i w Rybniku
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





