To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-10
Strzelce Opolskie: Dostawa artykułów biurowych, środków czystości, środków
medyczno-opatrunkowych, zabawek, mebli oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na realizację projektu p.n.
Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Numer ogłoszenia: 105349 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180690 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 10, ul. Asnyka 6, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 77 461 20 51, faks 77 461 20 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, środków czystości, środków medyczno-opatrunkowych, zabawek, mebli oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na realizację projektu p.n. Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów biurowych, środków czystości, środków medyczno-opatrunkowych, zabawek, mebli oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na realizację projektu p.n. Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 2 częściach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część 1 - dostawa artykułów biurowych, środków czystości, środków medyczno-opatrunkowych, oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na realizację projektu Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Część 2 - dostawa zabawek i mebli na realizację projektu p.n. Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.10.00.00 - Meble 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt p.n. Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp z o.o. S.K.A, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21005,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24288,06
Oferta z najniższą ceną: 23245,72 / Oferta z najwyższą ceną: 24629,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont budynku mieszkalnego wielorodz. z cz. usługową wraz z ociepleniem, remontem dachu,zmianą kolorystyki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu - Strzelce Op. przy ul. Dąbrowskiego 14
- Dostawa ciekłego tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa gazów medycznych w butlach.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności w dziedzinie ekonomia i rachunkowość (...)
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli wraz z montażem do domów studenckich Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zaprojektowanie i wykonanie dwóch dostrzegalni przeciwpożarowych w Leśnictwach Wolski Bór i Karczmiska
- Dostawa z montażem wyposażenia przedszkoli gminnych w Niebieszczanach i Jurowcach
- Doposażenie Placu Zabaw przy Żłobku Miejskim w Złotoryi
- Dostawa wyposażenia do adaptowanych pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Łaziennej we Wschowie- II postępowanie.
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.