eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostawa zestawu walidacyjnego do sprawdzania systemu automatycznego ETI MAX-3000; antygenu Brucella Abortus do OKAP; zestawu do izolacji RNA wirusa choroby niebieskiego języka dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-15

Siedlce: Dostawa zestawu walidacyjnego do sprawdzania systemu automatycznego ETI MAX-3000; antygenu Brucella Abortus do OKAP; zestawu do izolacji RNA wirusa choroby niebieskiego języka dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 105182 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach , ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6326459, faks 025 6325584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.mazowsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu walidacyjnego do sprawdzania systemu automatycznego ETI MAX-3000; antygenu Brucella Abortus do OKAP; zestawu do izolacji RNA wirusa choroby niebieskiego języka dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu walidacyjnego do sprawdzania systemu automatycznego ETI MAX-3000; antygenu Brucella Abortus do OKAP; zestawu do izolacji RNA wirusa choroby niebieskiego języka dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie t.j.: Pakiet 1: dostawa zestawu walidacyjnego do sprawdzania systemu automatycznego ETI MAX-3000; Pakiet 2: dostawa antygenu Brucella Abortus do OKAP; Pakiet 3: dostawa zestawu do izolacji RNA wirusa choroby niebieskiego języka.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

      Specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzona wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ dla Pakietu 1; Załącznik nr 7 do SIWZ dla Pakietu 2: Załącznik nr 8 dla Pakiet nr 3. Instrukcja wykonania testu w języku polskim dla oferowanych przez Wykonawcę zestawu określonych przez Zamawiającego w Pakiecie 3.

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP , albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; aktualnego odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231).

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.mazowsze.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach ul. Kazimierzowska 29; 08-110 Siedlce w zespole ds. administracyjnych.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach ul. Kazimierzowska 29; 08-110 Siedlce.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawu walidacyjnego do sprawdzania systemu automatycznego ETI MAX-3000..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw walidacyjny do sprawdzenia systemu automatycznego ETIMAX 3000. Zestaw musi zawierać: 1. surowice walidacyjne oraz zestaw odczynników do wykonania metody ELISA umożliwiający sprawdzenie poprawności działania systemu automatycznego ETIMAX 3000 2. komplet kontrolny do sprawdzenia poprawności działania pipetora systemu ETIMAX 3000. Ilość zamawiana: 4 zestawy. Termin gwarancji: min. 6 miesięcy od daty dostawy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do dostawy dołączył dokumenty potwierdzające jakość oferowanego produktu zawierające następujące informacje: nr serii, data ważności..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa antygenu Brucella Abortus do OKAP.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antygen Brucella Abortus do OKAP. Standaryzowana zawiesina komórek Brucella abortus barwionych różem bengalskim do odczynu kwaśnej aglutynacji płytowej OKAP zgodnej z aneksem C do Dyrektywy rady 64-432-EEC. Wyrób musi być umieszczony w aktualnym Wykazie testów do diagnostyki In vitro prowadzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii. Ilość zamawiana 50 op. Wielkość opakowania: 20 ml. Okres ważności min 9 miesięcy od daty dostawy. Zamawiający wymaga, aby wraz z dostawą wykonawca dostarczył dokumenty potwierdzające jakość oferowanego produktu zawierające następujące informacje: nr serii, data ważności, wyniki uzyskanych badań..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zestawu do izolacji RNA wirusa choroby niebieskiego języka.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do izolacji RNA wirusa choroby niebieskiego języka. Np. zestaw QIAamp Viral RNA Mini Kit (250), nr kat. 52906 firmy Qiagen. Zestaw umożliwiający izolację wirusa BTV z krwi pełnej. Zestaw zwalidowany z testem ADIAVETRBTV REAL TIME firmy ADIAGENE. Ilość zamawiana: 1 zestaw. Wielkość zestawu: 250 oznaczeń. Termin gwarancji min. 12 miesięcy od dnia dostawy..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.