eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskOpracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów, dla lasów stanowiących własność osób fizycznych.



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Przeworsk: Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów, dla lasów stanowiących własność osób fizycznych.
Numer ogłoszenia: 104722 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487009, fax 016 6487009.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów, dla lasów stanowiących własność osób fizycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów dla lasów stanowiących własność osób fizycznych zlokalizowanych na terenie Gminy Adamówka. Łączna powierzchnia opracowania 438 ha w tym 1257 działek. W skład zadania wchodzi: a) Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu o łącznej powierzchni 436 ha, w tym: Obręb ewidencyjny Adamówka 22 ha Obręb ewidencyjny Cieplice 51 ha Obręb ewidencyjny Krasne 91 ha Obręb ewidencyjny Majdan Sieniawski 228 ha Obręb ewidencyjny Pawłowa 44 ha b) Sporządzenie inwentaryzacji stanu lasów, o łącznej powierzchni 2 ha, w tym: Obręb ewidencyjny Dobcza 2 ha Zadanie Nr 2 Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów dla lasów stanowiących własność osób fizycznych zlokalizowanych na terenie Gminy Sieniawa. Łączna powierzchnia opracowania 170 ha w tym 311 działek. W skład zadania wchodzi: a) Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu o łącznej powierzchni 162 ha, w tym: Obręb ewidencyjny Czerce 23 ha Obręb ewidencyjny Czerwona Wola 25 ha Obręb ewidencyjny Dobra 22 ha Obręb ewidencyjny Leżachów 44 ha Obręb ewidencyjny Rudka 48 ha b) Sporządzenie inwentaryzacji stanu lasów, o łącznej powierzchni 8 ha, w tym Obręb ewidencyjny Wylewa 5 ha Obręb ewidencyjny Pigany 1 ha Obręb ewidencyjny Dybków 1 ha Obręb ewidencyjny Sieniawa 1 ha Zadanie Nr 3 Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów dla lasów stanowiących własność osób fizycznych zlokalizowanych na terenie Gminy Tryńcza. Łączna powierzchnia opracowania 206 ha w tym 946 działek. W skład zadania wchodzi: a) Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu o łącznej powierzchni 192 ha, w tym: Obręb ewidencyjny Głogowiec 24 ha Obręb ewidencyjny Gniewczyna Łańcucka 53 ha Obręb ewidencyjny Gniewczyna Tryniecka 50 ha Obręb ewidencyjny Gorzyce 14 ha Obręb ewidencyjny Tryńcza 34 ha Obręb ewidencyjny Wólka Małkowa 17 ha b) Sporządzenie inwentaryzacji stanu lasów o łącznej powierzchni 14 ha w tym: Obręb ewidencyjny Jagiełła 5 ha Obręb ewidencyjny Wólka Ogryzkowa 5 ha Obręb ewidencyjny Ubieszyn 4 ha Powierzchnię opracowania przyjęto na podstawie danych zawartych w operacie ewidencji gruntów z zaokrągleniem do pełnych hektarów i może ona ulec zmianie w trakcie wykonywania prac terenowych. 2. Warunki techniczne: 1) Dokumentację urządzeniową należy wykonać zgodnie z : Ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz. U. Nr 45 poz. 435 z 2005 r. z póź. zm.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. Nr 256, poz.2151), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 sierpnia 1992r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu uznawania lasów za ochronne oraz szczegółowych zasad prowadzenia w nich gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 67, poz.337), \Zasadami Hodowli Lasu\ aktualnie obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe. Instrukcjami i normami branżowymi, a w szczególności z \Instrukcją (wymogami) sporządzania uproszczonego planu urządzenia lasu oraz Wymogami (instrukcją) sporządzania inwentaryzacji stanu lasu opracowanymi przez Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa w 1998 r. 2) Okres obowiązywania uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasów należy przyjąć od dnia 1 stycznia 2008r. do dnia 31 grudnia 2017 r. 3) Przed przystąpieniem do prac terenowych Wykonawca powiadomi sołtysów wsi o terminie prowadzenia prac urządzeniowych. 4) Uproszczone plany urządzenia lasu należy wykonać w formie elektronicznej i pisanej, w osobnych dla każdego obrębu ewidencyjnego tomach, oprawionych w twardą oprawę. 5) Inwentaryzację stanu lasów należy wykonać w formie elektronicznej i pisanej, w osobnych dla każdej jednostki ewidencyjnej tomach oprawionych w twardą oprawę. 6) Każdy pisany tom uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasów należy wykonać w 3 egzemplarzach z przeznaczeniem dla: Starosty Przeworskiego Nadleśniczego Nadleśnictwa Sieniawa Wójta (Burmistrza) 7) Zadania w zakresie gospodarki leśnej dla właścicieli lasów objętych uproszczonymi planami urządzenia lasu oraz inwentaryzacją stanu lasów należy sporządzić w 2 egz. 8) Mapy gospodarcze do uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów należy wykonać na podkładzie mapy ewidencyjnej w skali jej opracowania, przy czym mapy załączone do egzemplarza planu przeznaczonego dla Nadleśnictwa należy podkleić na płótnie. 9) Ponadto wykonawca wykona po 2 egzemplarze mapy topograficznej w skali 1:25 000 obejmującej swym zasięgiem pojedyncze jednostki ewidencyjne, z naniesionymi granicami poszczególnych miejscowości i oznaczonymi kompleksami leśnymi (oznaczenie oddziału i podziału). Mapy te należy podkleić na płótnie. 10) Rejestr działek leśnych w uproszczonych planach urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów należy sporządzić według stanu na dzień rozpoczęcia prac terenowych. 11) Wykonawca sporządzi dokumentację urządzeniową na bazie aktualnych wypisów z ewidencji gruntów, przy czym różnice między ewidencją gruntów a stanem faktycznym na gruncie, tj.: Grunty figurujące w ewidencji gruntów jako użytek leśny a będące w rzeczywistości użytkowane w sposób inny niż leśny, niezależnie od ujęcia tych powierzchni w uproszczonym planie urządzenia lasu lub inwentaryzacji stanu lasu wykonawca wykaże na osobnym załączniku i wraz z uzasadnieniem przywrócenia ich do użytkowania leśnego lub pozostawienia w dotychczasowym użytkowaniu przedłoży zamawiającemu bezpośrednio po zakończeniu prac terenowych. Grunty figurujące w ewidencji gruntów jako użytki inne niż leśne a będące w rzeczywistości użytkami leśnymi, wykonawca wykaże na odrębnym załączniku, który przedłoży zamawiającemu bezpośrednio po zakończeniu prac terenowych. Grunty te, po dokonaniu szczegółowej analizy będą przedmiotem zamówienia dodatkowego. 12) Wykonawca po uzgodnieniu z właścicielem lasu przedstawi zlecającemu propozycję powierzchni leśnych do uznania jako lasy ochronne, wraz z określeniem sposobu prowadzenia w nich gospodarki leśnej. 13) Projekty uproszczonych planów urządzenia lasu wykonawca wyłoży na okres 60 dni do publicznego wglądu w siedzibach właściwych urzędów gmin i udzieli zainteresowanym niezbędnych informacji, przyjmując ewentualne zastrzeżenia i wnioski, które wraz z uzasadnioną propozycją rozpatrzenia przedłoży zamawiającemu. 14) Projekty uproszczonych planów urządzenia lasu wykonawca złoży do zaopiniowania właściwemu terenowo Nadleśniczemu Nadleśnictwa Sieniawa. 15) Wymagany okres gwarancji na wykonane opracowanie - nie krótszy niż 2 lata (wskazana gwarancja na cały okres obowiązywania opracowania). 16) Zamawiający dostarczy Wykonawcy - bezpłatnie - wypisy z rejestru gruntów na nośniku elektronicznym, sporządzone dla działek ewidencyjnych objętych opracowaniem. Pozostałe koszty związane z realizacją zadania ponosi wykonawca. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Wykonawca może złożyć ofertę na część I zamówienia lub/i na część II zamówienia lub/i na część III zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Zał. Nr 2. 2. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z Zał. Nr 3, że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z Zał. Nr 4 że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7. Wykaz wykonywanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - zał. Nr 5 - warunek powyższy Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 4,5,6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4,5,6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10.W przypadku gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika do oferty musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa określający zakres umocowania albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Uwaga: Dokumenty, o których mowa w pkt 4,5,6 mogą być załączone w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Jeżeli kopia będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przeworsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Przeworsku ul. Jagiellońska 10 37-200 Przeworsk pok. 422.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Przeworsku ul. Jagiellońska 10 37- 200 Przeworsk pok. 419 (kancelaria ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów, dla lasów stanowiących własność osób fizycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów dla lasów stanowiących własność osób fizycznych zlokalizowanych na terenie Gminy Adamówka. Łączna powierzchnia opracowania 438 ha w tym 1257 działek. W skład zadania wchodzi: a) Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu o łącznej powierzchni 436 ha, w tym: Obręb ewidencyjny Adamówka 22 ha Obręb ewidencyjny Cieplice 51 ha Obręb ewidencyjny Krasne 91 ha Obręb ewidencyjny Majdan Sieniawski 228 ha Obręb ewidencyjny Pawłowa 44 ha b) Sporządzenie inwentaryzacji stanu lasów, o łącznej powierzchni 2 ha, w tym: Obręb ewidencyjny Dobcza 2 ha.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów, dla lasów stanowiących własność osób fizycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów dla lasów stanowiących własność osób fizycznych zlokalizowanych na terenie Gminy Sieniawa. Łączna powierzchnia opracowania 170 ha w tym 311 działek. W skład zadania wchodzi: a) Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu o łącznej powierzchni 162 ha, w tym: Obręb ewidencyjny Czerce 23 ha Obręb ewidencyjny Czerwona Wola 25 ha Obręb ewidencyjny Dobra 22 ha Obręb ewidencyjny Leżachów 44 ha Obręb ewidencyjny Rudka 48 ha b) Sporządzenie inwentaryzacji stanu lasów, o łącznej powierzchni 8 ha, w tym Obręb ewidencyjny Wylewa 5 ha Obręb ewidencyjny Pigany 1 ha Obręb ewidencyjny Dybków 1 ha Obręb ewidencyjny Sieniawa 1 ha.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów, dla lasów stanowiących własność osób fizycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów dla lasów stanowiących własność osób fizycznych zlokalizowanych na terenie Gminy Tryńcza. Łączna powierzchnia opracowania 206 ha w tym 946 działek. W skład zadania wchodzi: a) Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu o łącznej powierzchni 192 ha, w tym: Obręb ewidencyjny Głogowiec 24 ha Obręb ewidencyjny Gniewczyna Łańcucka 53 ha Obręb ewidencyjny Gniewczyna Tryniecka 50 ha Obręb ewidencyjny Gorzyce 14 ha Obręb ewidencyjny Tryńcza 34 ha Obręb ewidencyjny Wólka Małkowa 17 ha b) Sporządzenie inwentaryzacji stanu lasów o łącznej powierzchni 14 ha w tym: Obręb ewidencyjny Jagiełła 5 ha Obręb ewidencyjny Wólka Ogryzkowa 5 ha Obręb ewidencyjny Ubieszyn 4 ha.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.