Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-20
Łódź: Dostawa sprzętu elektronicznego i oprogramowania (procesorowe karty kontrolno pomiarowe wraz z oprogramowaniem) dla Instytutu Automatyki I13 na Wydziale Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej.
Numer ogłoszenia: 103899 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312504, fax 042 6361480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego i oprogramowania (procesorowe karty kontrolno pomiarowe wraz z oprogramowaniem) dla Instytutu Automatyki I13 na Wydziale Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego i oprogramowania (procesorowe karty kontrolno pomiarowe wraz z oprogramowaniem)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.10.00 - Komputerowy system sterujący Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 29.86.71.00 - Cyfrowa jednostka sterowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.71.00 - Cyfrowa jednostka sterowania Oryginalny kod CPV: 30.23.12.10 - Centralna jednostka sterująca Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.27.00 - Centralna jednostka sterująca .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2.Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 niniejszej specyfikacji: formularz cenowy zawiera kolumnę - pt. specyfikacja techniczna, w której Wykonawca opisze każdy element przedmiotu zamówienia z użyciem nazw własnych, typu, symbolu i marki producenta - dokument ten stanowić będzie załącznik do umowy. Specyfikacja techniczna ma spełniać wymagania jakościowe i ilościowe zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne proponowanego sprzętu nie mogą być gorsze od wymaganych przez Zamawiającego. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zmówienia dla każdego elementu zamówienia . 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik 2 do niniejszej specyfikacji, 4.Oświadczenie, że zaoferowany sprzęt będzie spełniał wymagania oceny zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej - załącznik 3 do niniejszej specyfikacji, 5.Zaakceptowany wzór umowy - załącznik 4 do niniejszej specyfikacji, 6.Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Zaświadczenie ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego; właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenia, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych należności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zp.p.lodz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 12:00, miejsce: Dział Administracyjny Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki PŁ pok. 104 - bud. A12, ul. Stefanowskiego 18/22, Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Remont i modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Przedszkolu Miejskim nr 137 - Integracyjnym w Łodzi
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
- W-5 ZP/5/2024 Remont korytarza fragmentu II piętra w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- 16/2024 Zakup i dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- 37/ZP/2024 Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- komputerowe systemy - wymiana Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
- realizacja głównej części projektu będącego przedmiotem "standardowego wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" z dnia 30.06.2004 r., opisanego w studium wykonalności dla projektu pod nazwą "Wielkopolski
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
- Wykonanie i wdrożenie Systemu Wymiany Informacji Bezpieczeństwa Żeglugi (SWIBŻ) wraz z infrastrukurą teleinformatyczną jako elementu Krajowego Systemu Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM-I).
- Dostawa, konfiguracja i uruchomienie Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych.
więcej: Centralna jednostka sterująca »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.