eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa1.Wykonanie operatów szacun.na potrzeby:-aktualizacji wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości,-ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,-ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości z wykorzystaniem operatu sporządzonego w celu aktualizacji opłaty rocznej,-opłaty planistycznej; 2.Wykonanie wstęp.analiz możliwego wzros.wartości nieruch.po uchwaleniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianie w celu wszcz.post.do nalicz.opł.plan.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Warszawa: 1.Wykonanie operatów szacun.na potrzeby:-aktualizacji wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości,-ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,-ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości z wykorzystaniem operatu sporządzonego w celu aktualizacji opłaty rocznej,-opłaty planistycznej; 2.Wykonanie wstęp.analiz możliwego wzros.wartości nieruch.po uchwaleniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianie w celu wszcz.post.do nalicz.opł.plan.
Numer ogłoszenia: 103317 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52635 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Wykonanie operatów szacun.na potrzeby:-aktualizacji wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości,-ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,-ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości z wykorzystaniem operatu sporządzonego w celu aktualizacji opłaty rocznej,-opłaty planistycznej; 2.Wykonanie wstęp.analiz możliwego wzros.wartości nieruch.po uchwaleniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianie w celu wszcz.post.do nalicz.opł.plan..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie operatów szacunkowych na potrzeby: - aktualizacji wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości - w przewidywanej maksymalnej ilości 85 szt., - ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - w przewidywanej maksymalnej ilości do 40 szt., - ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości z wykorzystaniem operatu sporządzonego w celu aktualizacji opłaty rocznej - w przewidywanej maksymalnej ilości do 5 szt., -opłaty planistycznej - w przewidywanej maksymalnej ilości do 5 szt.; 2. Wykonanie wstępnych analiz możliwego wzrostu wartości nieruchomości po uchwaleniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianie w celu wszczęcia postępowania do naliczenia opłaty planistycznej - w przewidywanej maksymalnej ilości do 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wycena i Geodezja Agata Grochowska, ul.Gołaszówiec 22, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43225,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79359,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.