eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi sprzątania na drogach krajowych nr. A-4, 5, 8, 35 i 39 na terenie administrowanym przez Rejon we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Wrocław: Usługi sprzątania na drogach krajowych nr. A-4, 5, 8, 35 i 39 na terenie administrowanym przez Rejon we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 101149 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania na drogach krajowych nr. A-4, 5, 8, 35 i 39 na terenie administrowanym przez Rejon we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania: 1/ Sprzątanie pasa drogowego oraz mycie znaków drogowych i elementów bezpieczeństwa ruchu na drogach krajowych nr.: a/A-4 od km 109+308 do km 144+460 b/ A-4 od km 144+460 do km 190+363 2/Sprzątanie pasa drogowego, mycie znaków drogowych i elementów bezpieczeństwa ruchu, oczyszczenie nawierzchni przy krawężniakch oraz oczyszczenie nawierzchni chodników na drogach krajowych: a/ nr. 35 od km 75+154 do km 87+817 b/ nr. 8 od km 71+500 do km 116+012 i droga nr. 5 od km 369+846 do km 370+438 3/ Mechaniczne i ręczne oczyszczanie ulic, chodników, utrzymanie zieleni oraz opróznianie koszy na śmieci na drodze krajowej nr. 39 od km 16+370 do km 19+670 w m. Strzelin

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione poniższej. Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny). MINIMALNE WYMAGANIA DLA ZADANIA 1-4 Myjka do znaków - minimum 2 szt Szczotki ręczne - minimum 3 szt Szpikulce do nabijania śmieci - minimum 3 szt Łopaty - minimum 3 szt Samochód dostawczy do przewozu ludzi - minimum 1 szt Środek transportu do wywozu śmieci( samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą posiadający odpowiednie oznakowanie do prowadzenia robót w pasie drogowym) - minimum 1 szt MINIMALNE WYMAGANIA DLA ZADANIA 5 Kosiarki żyłowe spalinowe - minimum 2 szt Szczotki ręczne - minimum 3 szt Szpikulce do nabijania śmieci - minimum 3 szt Łopaty - minimum 3 szt Samochód dostawczy do przewozu ludzi - minimum 1 szt Środek transportu do wywozu śmieci( samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą posiadający odpowiednie oznakowanie do prowadzenia robót w pasie drogowym) - minimum 1 szt Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, tj. od 01.01.2005r do 31.12.2007r lub w okresie krótszym odpowiednio do działalności Wykonawcy wykonał co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem usług stanowiącym przedmiot zamówienia o które się ubiega (wybrane zadanie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty w/w winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Podpisany projekt Umów. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 7.2.1. ppkt.b niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na czas realizacji robót objętych kontraktem. W przypadku gdy dokument ubezpieczenia jest krótszy niż okres obowiązywania kontraktu, Wykonawca winien do polisy załączyć oświadczenie w którym zobowiąże się do kontynuacji ubezpieczenia. Informację o posiadanym potencjale technicznym (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe).Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Rejonu we Wrocławiu; ul. Korfantego 2/4; 53-021 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Rejonu we Wrocławiu; ul. Korfantego 2/4 ; 53-021 Wrocław; pokój nr.7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi sprzątania na drodze krajowej A-4 w km 109+308 - 144+460.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr.A-4 km 109+308 - 144+460 odc. Budziszów - Pietrzykowice: Czterokrotne sprzątanie pasa drogowego : - ciąg drogi na długości 35,152 km - zjazdy na długości 3,795 km Czterokrotne mycie znaków drogowych i elementów bezpieczeństwa ruchu: - ciąg drogi na długości 35,152 km - zjazdy na długości 3,795 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi sprzatania na drodze krajowej A-4 w km 144+460 - 190+363.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr.A-4 km 144+460-190+363 odc. Pietrzykowice- Przylesie: Czterokrotne sprzątanie pasa drogowego : - ciąg drogi na długości 45,903 km - zjazdy na długości 10,193 km Czterokrotne mycie znaków drogowych i elementów bezpieczeństwa ruchu: - ciąg drogi na długości 45,903 km - zjazdy na długości 10,193 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi sprzatania na drodze krajowej nr. 35 w km 75+154 - 87+817.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr.35 km 75+154-87+817 odc. Gniechowice- Bielany Wrocławskie oraz łącznik ul. Magazynowa Lp.1 Trzykrotne sprzątanie pasa drogowego : - ciąg drogi na długości 12,939 km Lp.2 Pięciokrotne mycie znaków drogowych i elementów bezpieczeństwa ruchu: - ciąg drogi na długości 12,939 km Lp.3 Dwukrotne oczyszczenie nawierzchni przy krawężnikach: - ciąg drogi na długości 8,147 km Lp. 4 Dwukrotne oczyszczenie nawierzchni chodników: - powierzchnia 10.653 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi sprzątania na drodze krajowej nr. 8 w km 71+500 - 116+012 oraz na drodze krajowej nr. 5 w km 369+846 - 370+438.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr. 8 km 71+500-116+012 odc. Przerzeczyn Zdrój - Bielany Wrocławskie Droga nr.5 km 369+846 - 370+438 odc. gr. m. Wrocław- Węzeł Bielański oraz łącznik drogi nr.8: Lp.1 Trzykrotne sprzątanie pasa drogowego : - ciąg drogi na długości 45,369 km Lp.2 Pięciokrotne mycie znaków drogowych i elementów bezpieczeństwa ruchu: - ciąg drogi na długości 45,369 km Lp.3 dwukrotne oczyszczenie nawierzchni przy krawężnikach: - ciąg drogi na długości 14,825 km Lp. 4 Dwukrotne oczyszczenie nawierzchni chodników: - powierzchnia 12.190 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi sprzątania na drodze krajowej nr. 39 w km 16+370 - 19+670 m. Strzelin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr. 39 km 16+370-19+670 m. Strzelin: Lp.1 Mechaniczne i ręczne oczyszczenie ulicy Dzierżoniowskiej i Wojska Polskiego, Ronda (jezdnia i chodnik) oraz parkingów i zatok wokół Ronda - 1 raz w miesiącu : - ciąg drogi na powierzchni 7.400 m2 Lp.2 Dwukrotne mechaniczne i ręczne oczyszczenie chodników w ciągu ulicy Dzierżoniowskiej i Wojska Polskiego - w ciągu drogi na długości 2,461 km i powierzchni 5.127 m2 Lp.3 Pięciokrotne koszenie trawy i chwastów wokół Ronda wraz z wygrabieniem i wywozem: - powierzchnia 2.400 m2 Lp. 4 Opróżnianie koszy na śmieci na Rondzie i utrzymanie czystości terenów zielonych wokół Ronda ( wyzbieranie papierów i innych odpadów komunalnych) - 3 razy w tygodniu: - ilość koszy 4 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.