To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-11
Mielec: dostawa odczynników do badań hemostazy z dzierżawą analizatora koagulologicznego na okres 3 lat
Numer ogłoszenia: 10067 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304367 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego, ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800146, faks 017 7800146.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników do badań hemostazy z dzierżawą analizatora koagulologicznego na okres 3 lat.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa odczynników do badań hemostazy z dzierżawą analizatora koagulologicznego na okres 3 lat Liczba oznaczeń wykonywanych w skali roku: PT 20 000, APTT 16 000, Fibrynogen 3 500, D-Dimery 11 000.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- COMESA Polska Sp. z o.o., ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 461635,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 545135,40
Oferta z najniższą ceną: 545135,40 / Oferta z najwyższą ceną: 545135,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Przygotowywanie i wydawanie w udostępnionej kuchni i stołówce zamawiającego gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 7 im. Ignacego Łukasiewicza w Mielcu
- Dostawa pojazdu specjalnego przeznaczenia z funkcją ładowania i rozładowywania
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Mielec wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Przewóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w roku 2026
- Serwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników MPGK Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Mielcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





