eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecPrzewóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w roku 2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w roku 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ - KOŁO W MIELCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180694388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojsławska 278

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 607807201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bop.mielec@psoni.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://psonimielec.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W MIELCU

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w roku 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-967ff515-862e-4d08-a5a8-3afb4a9e65aa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00551047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00358099/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w roku 2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-967ff515-862e-4d08-a5a8-3afb4a9e65aa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy.
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://ezamowienia.gov.pl/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej.
SZCZEGÓŁOWE INFORACJE ZAWARTE SĄ W SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały z Centrum pomocy Platformy e-Zamówienia pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej - opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym równoważnym pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis- zaufany) lub podpisem osobistym (zaufanym podpisem elektronicznym - https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j.) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
SZCZEGÓŁOWE INFORACJE ZAWARTE SĄ W SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuje że:
a. Administratorem danych osobowych Wykonawcy będzie Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Mielcu, ul. Wojsławska 278, 39-300 Mielec.
b. Z inspektorem ochrony danych osobowych można się kontaktować pod nr tel. 607 807 201 oraz e-mail: rodo@mielec.psoni.org.pl.
c. Przetwarzanie Pani/Pana danych Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać w celu:
 przeprowadzenia postępowania o zamówieniu na „Przewóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w roku 2026”,
 zawarcia i realizacji umowy oraz w celach archiwizacyjnych,
 wykonania obowiązków związanych z rozliczeniem podpisanej umowy,
 związanym z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań,
 udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, wnioski i skargi,
 udzielania odpowiedzi w toczących się postępowaniach.
d. Podstawą prawną przetwarzania danych jest: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, art. 6 ust. 1 lit. c) RODO konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w tym m.in. ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U . z 2023 r., poz. 120 ze zm.). Podstawą prawną przetwarzania danych jest również niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora art. 6 ust. 1 lit. f RODO - w celu dochodzenia roszczeń, bądź obrony praw Administratora.
e. Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: zgodnie z art. 78 ust. 1,4 ustawy Pzp, czasu obowiązywania umowy, przepisy prawa, które mogą nas obligować do przetwarzania danych przez określony czas, okres, który jest niezbędny do obrony naszych interesów
f. obowiązek podania danych osobowych, bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3. Wykonawca na podstawie art. 15 RODO posiada prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących.
4. Wykonawca na podstawie art. 16 RODO posiada prawo do sprostowania danych osobowych jego dotyczących. dane jednocześnie, iż skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników.
5. Wykonawca na podstawie art. 18 RODO posiada prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych jego dotyczących, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZAWARTO W SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZAWARTO W SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/11/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie osób (uczestników) z miejsca wskazanego do Środowiskowego Domu Samopomocy mającego siedzibę przy ul. Wojsławskiej 278 lub przy ul. Moniuszki 3 w Mielcu ) i z powrotem do miejsca wskazanego. Przewóz odbywać się będzie przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy w Środowiskowym Domu Samopomocy NA TRASIE NR 1 POWIAT MIELECKI

TRASA NR 1 POWIAT MIELECKI
14 osób/ 3 osoby na wózkach
Dzienny przewóz do Środowiskowego Domu Samopomocy mającego siedzibę przy ul. Wojsławskiej 278 lub przy ul. Moniuszki 3 w Mielcu i z powrotem do miejsca wskazanego wynosić będzie 94 km dziennie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-07 do 2026-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
a. Cena - waga kryterium - 100%
b. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionego w pkt a kryterium oraz jego wagi. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryterium według następujących zasad i wzoru:
C = (Cn / Cb) x 100
C – liczba punktów przyznana za cenę
Cn – najniższa cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia
Cb – cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia
Waga oferty – 100 pkt

Ocena ofert będzie się odbywać na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie osób (uczestników) z miejsca wskazanego do Środowiskowego Domu Samopomocy mającego siedzibę przy ul. Wojsławskiej 278 lub przy ul. Moniuszki 3 w Mielcu i z powrotem do miejsca wskazanego. Przewóz odbywać się będzie przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy w Środowiskowym Domu Samopomocy NA TRASIE NR 2 POWIAT MIELECKI

TRASA NR 2 POWIAT MIELECKI
10 osób/ 1 osoba na wózku
Dzienny przewóz do Środowiskowego Domu Samopomocy mającego siedzibę przy ul. Wojsławskiej 278 lub przy ul. Moniuszki 3 w Mielcu i z powrotem do miejsca wskazanego wynosić będzie 48 km dziennie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-07 do 2026-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
a. Cena - waga kryterium - 100%
b. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionego w pkt a kryterium oraz jego wagi. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryterium według następujących zasad i wzoru:
C = (Cn / Cb) x 100
C – liczba punktów przyznana za cenę
Cn – najniższa cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia
Cb – cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia
Waga oferty – 100 pkt

Ocena ofert będzie się odbywać na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie osób (uczestników) z miejsca wskazanego do Środowiskowego Domu Samopomocy mającego siedzibę przy ul. Wojsławskiej 278 lub przy ul. Moniuszki 3 w Mielcu i z powrotem do miejsca wskazanego. Przewóz odbywać się będzie przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy w Środowiskowym Domu Samopomocy NA TRASIE NR 3 MIASTO MIELEC

TRASA NR 3 MIASTO MIELEC
21 osób / 3 osoby na wózku
Dzienny przewóz do Środowiskowego Domu Samopomocy mającego siedzibę przy ul. Wojsławskiej 278 lub przy ul. Moniuszki 3 w Mielcu i z powrotem do miejsca wskazanego wynosić będzie 28 km dziennie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-07 do 2026-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
a. Cena - waga kryterium - 100%
b. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionego w pkt a kryterium oraz jego wagi. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryterium według następujących zasad i wzoru:
C = (Cn / Cb) x 100
C – liczba punktów przyznana za cenę
Cn – najniższa cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia
Cb – cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia
Waga oferty – 100 pkt

Ocena ofert będzie się odbywać na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie osób (uczestników) z miejsca wskazanego do Środowiskowego Domu Samopomocy mającego siedzibę przy ul. Wojsławskiej 278 lub przy ul. Moniuszki 3 w Mielcu i z powrotem do miejsca wskazanego. Przewóz odbywać się będzie przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy w Środowiskowym Domu Samopomocy NA TRASIE NR 4 POWIAT MIELECKI

TRASA NR 4 POWIAT MIELECKI
6 osób/ brak osób na wózku
Dzienny przewóz do Środowiskowego Domu Samopomocy mającego siedzibę przy ul. Wojsławskiej 278 lub przy ul. Moniuszki 3 w Mielcu i z powrotem do miejsca wskazanego wynosić będzie 28 km dziennie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-07 do 2026-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
a. Cena - waga kryterium - 100%
b. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionego w pkt a kryterium oraz jego wagi. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryterium według następujących zasad i wzoru:
C = (Cn / Cb) x 100
C – liczba punktów przyznana za cenę
Cn – najniższa cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia
Cb – cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia
Waga oferty – 100 pkt

Ocena ofert będzie się odbywać na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
a. nie podlegają wykluczeniu w postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
b. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
c. nie podlegają wykluczeniu w postępowaniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2025 poz. 514 ze zm.)
d. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 6 niniejszej części.
2. Postanowienia dotyczące podstaw wykluczenia znajdują odpowiednie zastosowanie do podwykonawców, na których zasobach Wykonawca nie polega – zarówno na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, jak też na etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia. Zamawiający w odniesieniu do tych podwykonawców wymaga przedłożenia dokumentów wymienionych w rozdziale V ust. 1 SWZ (wykaz oświadczeń).
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w stosunku do żadnego z Wykonawców nie mogą zachodzić podstawy do wykluczenia z postępowania określone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1), 2) i 5) ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
5. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postepowania o udzielenie zamówienia.
6. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu
b. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009r. ustanawiającym wspólnie zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób lub jeżeli usługi objęte przedmiotem zamówienia świadczone będą pojazdami samochodowymi przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą oraz zgodnie z Ustawą z dnia 14 października 2021 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz niektórych innych ustaw (tj. Dz. U. 2021 poz. 1997 ze zm.),
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu
d. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a. aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie (Załącznik nr 4 do SWZ) stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu, zwane dalej Oświadczeniem.
b. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski:
 gdy upoważnienie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów potwierdzających umocowanie Wykonawca, korzystający z pełnomocnika, dołącza do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem upoważnienie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Obowiązek ten stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
 w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika i dołączenie stosowanego pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
c. (jeżeli dotyczy) Dowody dot. „samooczyszczenia” – w przypadku podlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp.
d. (jeżeli dotyczy) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika które trasy wykonają poszczególni Wykonawcy.
e. (jeżeli dotyczy) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U.2022 poz.1233) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa.
f. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 125 ust. 1 ustawy PZP) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 57 ustawy PZP) - ( Załącznik nr 4 do SWZ) musi być aktualne na dzień składania ofert i stanowi ono wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
g. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
h. Podpisaną klauzulę informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 6 do SWZ
2. Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego:
a. Przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zgodnie z art.274 ust.1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych (na dzień złożenia) następujących podmiotowych środków dowodowych:
 ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z Ustawą o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2025 poz. 1490 ze zm.),
 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
 oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a. aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie (Załącznik nr 4 do SWZ) stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu, zwane dalej Oświadczeniem.
b. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski:
 gdy upoważnienie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów potwierdzających umocowanie Wykonawca, korzystający z pełnomocnika, dołącza do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem upoważnienie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Obowiązek ten stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
 w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika i dołączenie stosowanego pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
c. (jeżeli dotyczy) Dowody dot. „samooczyszczenia” – w przypadku podlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp.
d. (jeżeli dotyczy) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika które trasy wykonają poszczególni Wykonawcy.
e. (jeżeli dotyczy) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U.2022 poz.1233) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa.
f. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 125 ust. 1 ustawy PZP) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 57 ustawy PZP) - ( Załącznik nr 4 do SWZ) musi być aktualne na dzień składania ofert i stanowi ono wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
g. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
h. Podpisaną klauzulę informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 6 do SWZ
2. Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego:
a. Przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zgodnie z art.274 ust.1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych (na dzień złożenia) następujących podmiotowych środków dowodowych:
 ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z Ustawą o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2025 poz. 1490 ze zm.),
 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
 oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie Pozostałe informacje w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie uregulowanym w art 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-04 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: SKŁADANIE OFERT NASTĘPUJE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY EZAMOWIENIA pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 310 ustawy Pzp w przypadku gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.