eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie usług ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wsz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Katowice: Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie usług ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk oraz ubezpieczenia komunikacyjne OC, AC, NNW i Assistance.
Numer ogłoszenia: 100426 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, ul. Powstańców 41a, 40-024 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 20 77 957, 20 77 961, fax 0-32 20 77 962.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.witd.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie usług ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk oraz ubezpieczenia komunikacyjne OC, AC, NNW i Assistance..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie usług ubezpieczenia w zakresie: 1)ubezpieczenie mienia zamawiającego od ognia i innych zdarzeń losowych, 2)ubezpieczenie mienia zamawiającego od kradzieży i rabunku systemem na pierwsze ryzyko, 3)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego zamawiającego w zakresie szkód rzeczowych, 4)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz w związku z posiadanym i użytkowanym mieniem, 5)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, 6)ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) kierowców i pasażerów, 7)ubezpieczenie Auto Casco (AC) posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów oraz w wyposażeniu, 8)ubezpieczenie Assistance Polska. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, których wartość nie przekroczy 50% wartości przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 31.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymogi z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia potwierdzających spełnianie tych warunków, według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - oświadczenie osób uprawnionych lub należycie umocowanych do reprezentowania wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej, 6)wykaz zawierający: adres (adresy) placówek wykonawcy wyznaczonych do obsługi umów ubezpieczeniowych, w tym do przeprowadzenia procedur związanych z pełną likwidacją szkód z tych umów lub odpowiednio w przypadku korzystania z podwykonawców przy obsłudze umów ubezpieczeniowych- wykaz: adres (adresy) placówek podwykonawców wyznaczonych do obsługi umów ubezpieczeniowych zawartych na rzecz zamawiającego, w tym do przeprowadzenia procedur związanych z pełną likwidacją szkód z tych umów, 7)ogólne warunki ubezpieczenia, które w kwestiach nie uwzględnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia mają zastosowanie w ofercie do ubezpieczenia poszczególnych ryzyk, 8)oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych przepisami art.22 i art. 24 Prawo zamówień publicznych -stananowiące załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 9)pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik zawierające określenie zakresu umocowania (tj. reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 10)formularze oferty - stanowiące zał. nr 3 i 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 11)parafowany przez wykonawcę wzór umowy - stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.witd.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, 40-024 Katowice, ul.Powstańców 41a,.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, 40-024 Katowice, ul.Powstańców 41a, IX piętro - pokój nr 903.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.