Dane wykonawcy:
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
Tadeusza Kościuszki 1 A/204
26-610 Radom
woj. mazowieckie
Zamówienia publiczne udzielone firmie "AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2009 - 2014
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
66
Łączna wartość
wygranych przetargów
6 300 333 zł
Liczba zamawiających
26
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma "AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ, najczęściej zlokalizowane były w województwie mazowieckim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie "AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ zamówień to 6 300 332,69 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2012 (32 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 399 091,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej przetargu, którego przedmiotem było Usługi żywienia pacjentów przebywających w szpitalu w SPZZOZ w Pionkach.
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 11,70 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Chrzanów Przetarg ogłoszony był przez Ochotnicze Hufce Pracy - Małopolska Wojewódzka Komenda w Krakowie.
Liczba udzielonych firmie "AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy "AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2014 | 4 | 273 011,70 PLN | 4 |
2013 | 11 | 1 719 615,62 PLN | 11 |
2012 | 32 | 1 362 120,77 PLN | 8 |
2011 | 13 | 1 909 707,08 PLN | 10 |
2010 | 5 | 890 243,92 PLN | 5 |
2009 | 1 | 145 633,60 PLN | 1 |
RAZEM: | 66 | 6 300 332,69 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (63 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 5 851 932,84 zł). Przetargi, w których wygrywa firma "AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi przygotowywania posiłków, Usługi dostarczania posiłków, Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków, Usługi dostarczania posiłków do szkół, Usługi podawania posiłków
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma "AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Warszawa (23 przetargi na łączną kwotę 394 182,65 zł). Radom (11 przetargów na łączną kwotę 476 157,00 zł). Kielce (8 przetargów na łączną kwotę 1 419 448,17 zł). Kraków (3 przetargi na łączną kwotę 14 447,70 zł). Pionki (3 przetargi na łączną kwotę 670 732,50 zł).
Lista przetargów, w których firma "AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2014
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2014-02-05 | Kraków Ochotnicze Hufce Pracy - Małopolska Wojewódzka Komenda w Krakowie |
Usługi Chrzanów |
11,70 PLN |
2014-01-30 | Wierzbica Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Wierzbicy |
Usługi Wytwarzanie i dostawa posiłków dla wychowanek Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Wierzbicy |
153 300,00 PLN |
2014-01-20 | Mogilany Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach |
Usługi Świadczenie usług pn. Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Mogilany od 20.01.2014 r. do 26.06.2014 r. |
48 510,00 PLN |
2014-01-14 | Stara Błotnica Gmina Stara Błotnica |
Usługi Dożywianie uczniów w szkołach gminy Stara Błotnica w 2014 r. |
71 190,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma "AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ najprawdopodobniej wygrała w roku 2014 to 273 011,70 zł. |
Rok 2013
Rok 2012
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2012-12-28 | Kielce Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy |
Usługi USŁUGA RESTAURACYJNA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU I DOWIEZIENIU POSIŁKÓW DO SIEDZIBY MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W KIELCACH |
187 845,30 PLN |
Radom Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu |
Usługi Przetarg nieograniczony na sukcesywne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom uprawnionym na podstawie decyzji prezydenta miasta Radomia |
199 213,50 PLN | |
2012-12-12 | Część III zamówienia - przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla 50 osób (ilość orientacyjna) uprawnionych na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Radomia, w granicach administracyjnych miasta Radomia, w dzielnicy os. Borki II | 24 780,00 PLN | |
2012-12-12 | Część IV zamówienia - przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla 70 osób (ilość orientacyjna) uprawnionych na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Radomia, w granicach administracyjnych miasta Radomia, w dzielnicy os. Zamłynie | 38 822,00 PLN | |
2012-12-12 | Część V zamówienia - przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla 75 osób (ilość orientacyjna) uprawnionych na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Radomia, w granicach administracyjnych miasta Radomia, w dzielnicy os. XV-Lecia | 36 727,50 PLN | |
2012-12-12 | Część VIII zamówienia - przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla 65 osób (ilość orientacyjna) uprawnionych na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Radomia, w granicach administracyjnych miasta Radomia, w dzielnicy os. Młodzianów, os. Glinice i os. Ustronie | 33 748,00 PLN | |
2012-12-12 | Część I zamówienia - przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla 120 osób ilość (orientacyjna) uprawnionych na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Radomia, w granicach administracyjnych miasta Radomia, w dzielnicy Śródmieście | 65 136,00 PLN | |
2012-12-10 | Kielce Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach |
Usługi Usługa przygotowania i dostawy posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ i PID KPP KMP Kielce; |
185 640,50 PLN |
Warszawa Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego |
Usługi Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń w zakresie finansów gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych |
27 104,00 PLN | |
2012-10-24 | Usługi cateringowe na szkoleniach na terenie powiatu szydłowieckiego (4 szkolenia) | 3 872,00 PLN | |
2012-10-24 | Usługi cateringowe na szkoleniach na terenie powiatu zwoleńskiego (3 szkolenia) | 2 904,00 PLN | |
2012-10-24 | Usługi cateringowe na szkoleniach na terenie powiatu kozienickiego (4 szkolenia) | 3 872,00 PLN | |
2012-10-24 | Usługi cateringowe na szkoleniach na terenie powiatu radomskiego (5 szkoleń) | 4 840,00 PLN | |
2012-10-24 | Usługi cateringowe na szkoleniach na terenie powiatu białobrzeskiego (4 szkolenia) | 3 872,00 PLN | |
2012-10-24 | Usługi cateringowe na szkoleniach na terenie powiatu lipskiego (4 szkolenia) | 3 872,00 PLN | |
2012-10-24 | Usługi cateringowe na szkoleniach na terenie powiatu przysuskiego (4 szkolenia) | 3 872,00 PLN | |
Radom Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu |
Usługi Zamówienie z wolnej ręki na sukcesywne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu |
54 850,20 PLN | |
2012-10-18 | Część pierwsza zamówienia - usługa sukcesywnego przygotowywania i wydawania gorących posiłków w granicach administracyjnych miasta Radomia, w dzielnicy Zamłynie, dla osób uprawnionych, na podstawie decyzji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. | 21 348,60 PLN | |
2012-10-18 | Część druga zamówienia - usługa sukcesywnego przygotowywania i wydawania gorących posiłków w granicach administracyjnych miasta Radomia, w dzielnicy os. XV-Lecia, dla osób uprawnionych, na podstawie decyzji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. | 33 501,60 PLN | |
2012-08-24 | Przysucha Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze |
Usługi Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów w SPZZOZ w Przysusze(w systemie cateringowym). |
271 406,70 PLN |
2012-08-14 | Pionki Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Pionkach |
Usługi Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków do siedmiu placówek oświatowych na terenie gminy Pionki 2012/2013 |
141 950,00 PLN |
2012-08-13 | Chęciny Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej |
Dostawy Świadczenie usług w zakresie przygotowania, dostawy i wydawania gorących posiłków w szkołach na terenie Gminy Chęciny w roku szkolnym 2012/2013 |
131 835,00 PLN |
Warszawa Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego |
Usługi Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń nt. Wymogi wzajemnej zgodności dla gospodarstw ubiegających się o płatności bezpośrednie oraz niektóre płatności nieinwestycyjne w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 |
41 040,00 PLN | |
2012-07-12 | Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat radomski (10 szkoleń) | 8 112,00 PLN | |
2012-07-12 | Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat grójecki (7 szkoleń) | 6 585,60 PLN | |
2012-07-12 | Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat kozienicki (5 szkoleń) | 4 704,00 PLN | |
2012-07-12 | Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat lipski (4 szkolenia) | 3 763,20 PLN | |
2012-07-12 | Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat przysuski (5 szkoleń) | 4 704,00 PLN | |
2012-07-12 | Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat szydłowiecki (4 szkolenia) | 3 763,20 PLN | |
2012-07-12 | Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat zwoleński (4 szkolenia) | 3 763,20 PLN | |
2012-07-12 | Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat białobrzeski (6 szkoleń) | 5 644,80 PLN | |
Warszawa Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego |
Usługi Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń nt. Wymogi wzajemnej zgodności dla gospodarstw ubiegających się o płatności bezpośrednie oraz niektóre płatności nieinwestycyjne w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 |
16 370,40 PLN | |
2012-02-23 | Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń nt. Wymogi wzajemnej zgodności dla gospodarstw ubiegających się o płatności bezpośrednie oraz niektóre płatności nieinwestycyjne w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 - powiat Szydłowiec | 3 446,40 PLN | |
2012-02-23 | Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń nt. Wymogi wzajemnej zgodności dla gospodarstw ubiegających się o płatności bezpośrednie oraz niektóre płatności nieinwestycyjne w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 - powiat Przysucha | 4 308,00 PLN | |
2012-02-23 | Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń nt. Wymogi wzajemnej zgodności dla gospodarstw ubiegających się o płatności bezpośrednie oraz niektóre płatności nieinwestycyjne w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 - powiat Kozienice | 4 308,00 PLN | |
2012-02-23 | Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń nt. Wymogi wzajemnej zgodności dla gospodarstw ubiegających się o płatności bezpośrednie oraz niektóre płatności nieinwestycyjne w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 - powiat Radom | 4 308,00 PLN | |
2012-01-11 | Kielce Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach |
Usługi Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach w 2012 roku |
104 865,17 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma "AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ najprawdopodobniej wygrała w roku 2012 to 1 362 120,77 zł. |
Rok 2011
Rok 2010
Rok 2009
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2009-12-30 | Kozienice Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej |
Dostawy MGOPS.3410/2/09 |
145 633,60 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma "AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ najprawdopodobniej wygrała w roku 2009 to 145 633,60 zł. |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.