eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Przetarg nieograniczony na dostawy odczynników i materiałów zużywalnych, dzierżawę analizatorów oraz laboratoryjnego systemu informatycznego dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego ul. Mickiewicza 9 w Katowicach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-09

Ogłoszenie nr 540079649-N-2020 z dnia 09-05-2020 r.

Katowice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 536348-N-2020
Data: 04.05.2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia", Krajowy numer identyfikacyjny 27015016700000, ul. ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 251 64 35, e-mail jakimar@spzla-katowice.pl, faks 32 250 37 69.
Adres strony internetowej (url):

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Punkt:
W ogłoszeniu jest: 1.Przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.), a w szczególności Zamawiający dopuszcza zmiany dotyczące: a) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp. b) zmiany osób upoważnionych do realizacji i odbioru zamówienia. c) wprowadzenia zmiany cen jednostkowych brutto w trakcie trwania umowy w przypadku ustawowej zmiany stawek VAT. d) ilości przedmiotu zamówienia - tylko w przypadku gdy nastąpi zmiana w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego. e) podwyższenia jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu - tylko w przypadku gdy wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego Umową W tym przypadku Wykonawca winien przedstawić informację producenta uzasadniającą wprowadzenie zmian. f) sposobu konfekcjonowania odczynników i materiałów zużywalnych - wyłącznie w przypadku zaprzestania konfekcjonowania odczynników i materiałów zużywalnych w opakowaniach jakie zostały przyjęte do umowy w wyniku przetargu. W tym przypadku Wykonawca winien przedstawić informację producenta uzasadniającą wprowadzenie zmian. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w punkt 1 litera "c" umowy wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. 4. W pozostałych przypadkach zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
W ogłoszeniu powinno być: 1.Przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.), a w szczególności Zamawiający dopuszcza zmiany dotyczące: a) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp. b) zmiany osób upoważnionych do realizacji i odbioru zamówienia. c) wprowadzenia zmiany cen jednostkowych brutto w trakcie trwania umowy w przypadku ustawowej zmiany stawek VAT. d) ilości przedmiotu zamówienia - tylko w przypadku gdy nastąpi zmiana w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego. e) podwyższenia jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu - tylko w przypadku gdy wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego Umową W tym przypadku Wykonawca winien przedstawić informację producenta uzasadniającą wprowadzenie zmian. f) sposobu konfekcjonowania odczynników i materiałów zużywalnych - wyłącznie w przypadku zaprzestania konfekcjonowania odczynników i materiałów zużywalnych w opakowaniach jakie zostały przyjęte do umowy w wyniku przetargu. W tym przypadku Wykonawca winien przedstawić informację producenta uzasadniającą wprowadzenie zmian. 2. W przypadku zmiany, o której mowa w punkt 1 litera "c" umowy wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. 3. W pozostałych przypadkach zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4.Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art.144 ust.1 Pzp dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w tym poszczególnych zamówień, gdy konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami poza kontrolą stron, których działając z należytą starannością strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy. Dotyczy to w szczególności takich okoliczności jak zagrożenie epidemiologiczne, zamieszki, akty terroru, zamknięcie granic, rządowe ograniczenia międzynarodowego transportu, utrudnienia na lotniskach i granicach, tj. okoliczności o charakterze tzw. siły wyższej. W czasie trwania siły wyższej Wykonawca odpowiada za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie Umowy, gdy ponosi winę umyślną za naruszenia. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby pomimo istnienia siły wyższej zapewnić ciągłość dostaw wszystkich produktów na bieżąco i zgodnie ze składanymi zamówieniami oraz zobowiązuje się informować Zamawiającego niezwłocznie i na bieżąco o wszelkich trudnościach związanych z dostarczeniem zamówionych przez niego produktów. Ponadto, mając na uwadze aktualną pandemię wirusa SARS-CoV-2, związaną z tym sytuację globalnego zagrożenia zdrowia oraz dynamicznie zmieniające się okoliczności zewnętrzne, na które Wykonawca nie ma wpływu (w tym ograniczenia nakładane przez państwa dotknięte pandemią), stanowiące okoliczność o charakterze tzw. siły wyższej, Strony zgodnie postanawiają, że w czasie trwania pandemii dokonywanie napraw Urządzenia będzie uzależnione od aktualnej sytuacji epidemiologicznej w kraju i za granicą oraz związanych z tą sytuacją okoliczności, w tym w szczególności od dostępności części zamiennych do Urządzenia, dostępności zdolnych do przeprowadzenia naprawy inżynierów serwisowych i faktycznej możliwości bezpiecznego dla pacjentów, personelu Zamawiającego oraz inżynierów serwisu Wykonawcy przeprowadzenia naprawy Urządzenia w miejscu jego funkcjonowania. Strony niniejszym akceptują, że czas naprawy może ulec przedłużeniu, a sama naprawa może zostać odroczona w czasie.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.