eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieporęt, Rembelszczyzna › ORGANIZACJA I OBSŁUGA UROCZYSTOŚCI ZAKOŃCZENIA BUDOWY GAZOCIĄGU REMBELSZCZYZNA-GUSTORZYN.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-09-18

Nr: NP/2015/09/0881/REM

Przedmiot zamówienia: ORGANIZACJA I OBSŁUGA UROCZYSTOŚCI ZAKOŃCZENIA BUDOWY GAZOCIĄGU REMBELSZCZYZNA-GUSTORZYN.

Typ: Niepubliczne

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Usługi

Miasto: Nieporęt, Rembelszczyzna

Województwo: mazowieckie

Data publikacji: 2015-09-18

Data wygaśnięcia: 2015-09-25

CPV: -

Osoba kontaktowa: Adrianna Buczkowska (RDH) adrianna.buczkowska@gaz-system.pl 022 767 08 25

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : Organizacja i obsługa uroczystości zakończenia budowy gazociągu Rembelszczyzna-Gustorzyn dla 80 osób.
Miejsce uzyskania SIWZ : Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, dalej ,,SIWZ" lub ,,Specyfikacja" na stronie: www.gaz-system.pl, zakładka PRZETARGI, ZAMÓWIENIA NIEPUBLICZNE
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca w trakcie Postępowania może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszej SIWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 1 powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 1 powyżej.
4. Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim Wykonawcom, którym przekazano Specyfikację, jak również zamieści je na stronie internetowej: https://przetargi.gaz-system.pl/. Udzielając wyjaśnień Zamawiający nie ujawni źródła zapytania.
5. Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić treść Specyfikacji. Dokonaną w ten sposób zmianę SIWZ Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano Specyfikację, jak również zamieści na stronie internetowej: https://przetargi.gaz-system.pl/.
6. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym Wykonawców, którym przekazano Specyfikację, a także zamieszcza informacje na stronie internetowej: https://przetargi.gaz-system.pl/.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w Instrukcji, chyba że treść Specyfikacji stanowi inaczej.
2. Zamówienie na organizację i obsługę uroczystości zakończenia budowy gazociągu Rembelszczyzna-Gustorzyn jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, działanie 10.1.
3. Instrukcja udzielania zamówień współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko działanie 10.1. jest dostępna na stronach Zamawiającego www.gaz-system.pl w zakładce przetargi.
4. W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia niniejszego Postępowania bez wyboru oferty i podania przyczyny takiej czynności.
Dodatkowe informacje : 1. Ogłoszenie opublikowano dnia 18.09.2015r.
2. Do oferty należy załączyć zgodnie z Rozdziałem XV ust. 17 SIWZ po 1 próbce każdego z dwóch zaproponowanych materiałów informacyjno-promocyjnych oraz próbkę torby papierowej, o których mowa w OPZ. Próbki po zakończeniu postępowania zostaną zwrócone Wykonawcom.
Warunki udziału w postępowaniu : OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia zgodnie z przesłankami opisanymi w Rozdziale XII Specyfikacji.
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia niepublicznego.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia.
UWAGA:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w pkt 1 powyżej, musi spełnić każdy z Wykonawców odrębnie, natomiast warunki określone w pkt 2 - pkt 4 powyżej może spełniać łącznie grupa Wykonawców ubiegających się o udzielenie Zamówienia.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia - nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w przedmiotowym Postępowaniu.

WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX SIWZ, Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą:
1) Oświadczenie Wykonawcy, iż może ubiegać się o udzielenie Zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do Specyfikacji);
2) Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania zgodnie z przesłankami opisanymi w Rozdziale XII SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do Specyfikacji);
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 3) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów.
5) Dokument lub dokumenty, o których mowa w ppkt 4) powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o którym mowa w ppkt 4) powyżej, zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Zapis ppkt 5) powyżej stosuje się.
7) Oświadczenie Wykonawcy, iż nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do Specyfikacji).
2. Dokumenty załączone do oferty (z wyłączeniem pełnomocnictw, oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1) powyżej, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Wykonawcę.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę.
5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia wymóg złożenia dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1 ppkt 2)-ppkt 7) dotyczy każdego z Wykonawców. Pozostałe dokumenty składane są przez tych z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, którzy wykazują spełnienie warunków udziału w Postępowaniu, których potwierdzeniem są dane dokumenty.
6. Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenie Wykonawcy, iż może ubiegać się o udzielenie Zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do Specyfikacji) zostało złożone przez pełnomocnika w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia.
7. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
8. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym Zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniu, o którym mowa powyżej, zastosowanie ma kurs ostatnio ogłoszony przed ww. dniem zgodnie z treścią § 8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP z 2002 r. Nr 14, poz. 39 ze zm.).
10. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
11. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
12. Zamawiający jest obowiązany poprawić w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
-niezwłocznie informując o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Data realizacji zamówienia : 2015-10-05
Miejsce realizacji zamówienia : Teren działania Oddziału Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. w Rembelszczyźnie
Termin składania ofert : 2015-09-25 11:00
Miejsce otwarcia ofert : Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Rembelszczyźnie, ul. Jana Kazimierza 578, Rembelszczyzna, 05-126 Nieporęt - budynek E, Dział Realizacji Zamówień, sala nr 1
Termin otwarcia ofert : 2015-09-25 11:30
Miejsce otwarcia ofert : Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Rembelszczyźnie, ul. Jana Kazimierza 578, Rembelszczyzna, 05-126 Nieporęt - budynek E, Dział Realizacji Zamówień, sala nr 1
Okres związania ofertą : 30 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.