eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Zamówienie usług zarządzania Projektem Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowanym w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej PO KL.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-17

Lubartów: Zamówienie usług zarządzania Projektem Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowanym w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej PO KL.
Numer ogłoszenia: 331960 - 2013; data zamieszczenia: 17.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319436 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie, Szczekarków 62, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 26 45, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie usług zarządzania Projektem Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowanym w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej PO KL..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania projektem. 1. Koordynator Projektu - umowa cywilno prawna 80 godz./miesiąc x 23 miesiące = 1840 godz. Obowiązki koordynatora. - nadzór merytoryczny i finansowy nad zgodnością działań wszystkich osób zaangażowanych w realizację Projektu z harmonogramem realizacji Projektu, zadaniami wynikającymi z zawartych w związku z Projektem umów oraz budżetem określonymi we wniosku o dofinansowanie; - koordynacja wszelkich działań przewidzianych w Projekcie w celu jego skutecznej i sprawnej realizacji; - nadzór nad prawidłowym wykonywaniem umów podpisanych w związku z realizacją Projektu z Wykonawcami; - przeprowadzenie zamówień na pomoce dydaktyczne i usługę edukacyjną zgodnie z Ustawą Pzp; - przygotowanie pism związanych z realizacją Projektu, przygotowanie wniosków o płatność w części merytorycznej i finansowej, monitoring wskaźników osiągnięcia celów, sprawozdawczość, zarządzanie czasem i ryzykiem; - przygotowywanie w razie potrzeby projektów wszelkich niezbędnych zmian, korekt, poprawek itp. we wniosku o dofinansowanie, umowie o dofinansowanie i jej załącznikach; - opracowanie regulaminu uczestnictwa w Projekcie; - przygotowanie opisu wydatków (faktur i innych dowodów księgowych) pod kątem kwalifikacji do odpowiedniej linii budżetowej w ramach Projektu; - kontrola przebiegu rekrutacji; - kontakt z rodzicami uczestników Projektu, kadrą trenerską, wykonawcami; - nadzór nad zespołem kadry zarządzającej - księgowa, specjalista ds. rekrutacji; - nadzór nad kadrą trenerską; - rozliczanie czasu pracy nauczycieli realizujących zajęcia i prowadzonej przez nich dokumentacji; - prowadzenie Biura Projektu, archiwizacja dokumentacji projektowej; - opracowanie i nadzór nad szczegółowymi harmonogramami zajęć; - opiniowanie harmonogramów zajęć oraz programów autorskich; - współpraca z Instytucją Pośredniczącą - uczestniczenie w kontrolach Projektu oraz sporządzanie ewentualnych uzupełnień pokontrolnych również po zakończeniu realizacji Projektu; 2. Specjalista ds. rekrutacji - umowa cywilno prawna 50 godz. x 2 miesiące = 100 godz. Obowiązki specjalisty ds. rekrutacji. - rekrutacja uczestników - pomoc w prowadzeniu biura Projektu w czasie trwania rekrutacji - kompletowanie dokumentacji projektowej dotyczącej rekrutacji - opracowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych - pomoc w prowadzeniu działań promocyjno-informacyjnych Projektu;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowany jest w ramach PO KL Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Projekt jest współfinansowany z EFS..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Koordynator Projektu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maciej Kulesza, Słowackiego 16/7, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Specjalista ds. rekrutacji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Kłoda, Słowackiego 20/5, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.