eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Zamówienie usług zarządzania Projektem Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowanym w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej PO KL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-08

Lubartów: Zamówienie usług zarządzania Projektem Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowanym w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej PO KL
Numer ogłoszenia: 319436 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie , Szczekarków 62, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 26 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spszczekarkow.pl/index.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie usług zarządzania Projektem Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowanym w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej PO KL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania projektem. 1. Koordynator Projektu - umowa cywilno prawna 80 godz./miesiąc x 23 miesiące = 1840 godz. Obowiązki koordynatora. - nadzór merytoryczny i finansowy nad zgodnością działań wszystkich osób zaangażowanych w realizację Projektu z harmonogramem realizacji Projektu, zadaniami wynikającymi z zawartych w związku z Projektem umów oraz budżetem określonymi we wniosku o dofinansowanie; - koordynacja wszelkich działań przewidzianych w Projekcie w celu jego skutecznej i sprawnej realizacji; - nadzór nad prawidłowym wykonywaniem umów podpisanych w związku z realizacją Projektu z Wykonawcami; - przeprowadzenie zamówień na pomoce dydaktyczne i usługę edukacyjną zgodnie z Ustawą Pzp; - przygotowanie pism związanych z realizacją Projektu, przygotowanie wniosków o płatność w części merytorycznej i finansowej, monitoring wskaźników osiągnięcia celów, sprawozdawczość, zarządzanie czasem i ryzykiem; - przygotowywanie w razie potrzeby projektów wszelkich niezbędnych zmian, korekt, poprawek itp. we wniosku o dofinansowanie, umowie o dofinansowanie i jej załącznikach; - opracowanie regulaminu uczestnictwa w Projekcie; - przygotowanie opisu wydatków (faktur i innych dowodów księgowych) pod kątem kwalifikacji do odpowiedniej linii budżetowej w ramach Projektu; - kontrola przebiegu rekrutacji; - kontakt z rodzicami uczestników Projektu, kadrą trenerską, wykonawcami; - nadzór nad zespołem kadry zarządzającej - księgowa, specjalista ds. rekrutacji; - nadzór nad kadrą trenerską; - rozliczanie czasu pracy nauczycieli realizujących zajęcia i prowadzonej przez nich dokumentacji; - prowadzenie Biura Projektu, archiwizacja dokumentacji projektowej; - opracowanie i nadzór nad szczegółowymi harmonogramami zajęć; - opiniowanie harmonogramów zajęć oraz programów autorskich; - współpraca z Instytucją Pośredniczącą - uczestniczenie w kontrolach Projektu oraz sporządzanie ewentualnych uzupełnień pokontrolnych również po zakończeniu realizacji Projektu; 2. Specjalista ds. rekrutacji - umowa cywilno prawna 50 godz. x 2 miesiące = 100 godz. Obowiązki specjalisty ds. rekrutacji. - rekrutacja uczestników - pomoc w prowadzeniu biura Projektu w czasie trwania rekrutacji - kompletowanie dokumentacji projektowej dotyczącej rekrutacji - opracowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych - pomoc w prowadzeniu działań promocyjno-informacyjnych Projektu;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączników dołączonych do oferty wzkazanych w SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie dokumentów dołączonych do oferty wskaznych w SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która łącznie spełnia następujące warunki: Część 1 koordynator Projektu: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie - posiada minimum 2,5 letnie doświadczenie w realizacji projektów w jednostkach oświatowych w ramach PO KL, w tym koordynowanie co najmniej 2 projektów Część 2 Specjalista ds. rekrutacji: - posiada wykształcenie średnie. - posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w pozyskiwaniu klientów / uczestników projektów. - posiada prawo jazdy kat. B Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń wskazanych w SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączników dołączonych do oferty wskaznych w SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o wykonaniu usługi zarządzania projektem w ramach POKL oraz dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2) pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 1 i 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie, Szczekarków 124, 21-100 Lubartów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie, Szczekarków 124, 21-100 Lubartów, Gabinet Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowany jest w ramach PO KL Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Projekt jest współfinansowany z EFS.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koordynator Projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koordynator Projektu - umowa cywilno prawna 80 godz./miesiąc x 23 miesiące = 1840 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalista ds. rekrutacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalista ds. rekrutacji - umowa cywilno prawna 50 godz. x 2 miesiące = 100 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.