eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Usługi edukacyjne i szkoleniowe w związku z realizacją projektu pn. Planujemy lepsze jutro, realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-06

Krosno: Usługi edukacyjne i szkoleniowe w związku z realizacją projektu pn. Planujemy lepsze jutro, realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 323626 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 , ul. Rzeszowska 10, 38-404 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 4365564, faks 13 4365564.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp5.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne i szkoleniowe w związku z realizacją projektu pn. Planujemy lepsze jutro, realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne i szkoleniowe obejmujące prowadzenie zajęć i kursów dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie III Liceum Ogólnokształcące w Krośnie w związku z realizacją projektu pn. Planujemy Lepsze Jutro realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - zwanego dalej Projektem. Zamówienie składa się z 2 części zadań. Szczegółowy opis poszczególnych części zadań: Zadanie nr 1 Kurs komputerowy ECDL 1 Cel kursu Zwiększenie znajomości technologii informacyjnych i komunikacyjnych umożliwiające uzyskanie certyfikatu ECDL, podniesienie ich wartości na rynku pracy przez potwierdzenie ich kompetencji europejskim certyfikatem. 2. Liczba uczestników: 48 uczennic / uczniów (4 grupy 12-sto osobowe). 3.Liczba godzin kursu: ogółem 400 godzin lekcyjnych kursu dla 4 grup (po 100 godzin lekcyjnych kursu dla każdej grupy) oraz 60 godzin lekcyjnych dla 4 grup (po 15 godzin lekcyjnych kursu dla każdej grupy) przeprowadzonych na platformie elearningowej.1 godzina lekcyjna- 45 minut zegarowych 4.Forma realizacji usługi: Zajęcia mogą się odbywać w dniach wolnych od nauki szkolnej (soboty, ferie, itp), a także przed lub po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku (w zależności od kształtującego się planu lekcji Uczestników Projektu). Harmonogram realizacji zadania zostanie ustalony po zawarciu umowy. 5.Zakres zadań:Zapoznanie się z materiałami informacyjnymi, promocyjnymi i merytorycznymi Projektu Zaplanowanie szczegółowego kwartalnego rozkładu (dni i godzin) realizacji zajęć/kursu w formie papierowej i elektronicznej, zgodnie z harmonogramem wskazanym w Projekcie, Opracowanie rozkładu materiału kursu oraz materiałów szkoleniowych (na platformę elearningową) w formie papierowej i elektronicznej zgodnie z programem zamieszczonym na stronie ECDL Polska Syllabusem w wersji 5.0, udostępnienie Zamawiającemu do archiwizacji; oznaczenie materiałów logotypami programu POKL i projektu. Prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym harmonogramem w terminie wskazanym w umowie Każdorazowe informowanie Uczestników Projektu o fakcie współfinansowania projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Zdiagnozowanie uczniów na wstępie i po zakończeniu zajęć pod kątem poziomu posiadanych umiejętności - opracowanie i przeprowadzenie testu, przeprowadzanie próbnych egzaminów cząstkowych dla uczestników projektu na najnowszej platformie egzaminacyjnej https:eecdl.pl/system. Przygotowywanie materiałów multimedialnych dla uczestników projektu jeżeli tematyka kursu tego wymaga. Sporządzanie dokumentów, ewaluacji i raportów z prowadzonych zajęć wg potrzeb Zamawiającego, Każdorazowe sprawdzanie obecności uczniów na zajęciach, zaznaczanie na liście obecności i w dzienniku, zebranie podpisów uczestników projektu, Każdorazowe zapisywanie realizowanej tematyki w dzienniku, Sprawowanie opieki podczas realizacji zajęć nad uczestnikami projektu; Nadzorowanie przestrzegania zasad BHP oraz regulaminu laboratorium przez uczestników projektu, Dbanie o powierzony sprzęt laboratorium, jego prawidłową eksploatację; Wymiana doświadczeń z Koordynatorem na temat skuteczności i efektywności działań oraz sprawności organizacyjnej Projektu, Przekazywanie pełnej dokumentacji do Biura Projektu, Dokumentowanie własnych działań w sposób określony przez Koordynatora - karty czasu pracy, rachunki do umowy, Stosowanie przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych. 6 Inne: Zamawiający zapewni: salę szkoleniową wyposażoną w sprzęt do przeprowadzenia kursu, podręczniki oraz materiały szkoleniowe (zeszyt, długopis, ołówek, zakreślacz, itp.), obiad dla uczestników projektu. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność materialną za powierzony sprzęt w sali szkoleniowej. Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas zajęć, nie objęte gwarancją producenta/ów, Wykonawca będzie usuwał na własny koszt w ciągu 24 godzin. W wyniku naprawy, usunięcia usterki sprzęt nie może stracić parametrów użytkowych oraz wizualnych, w przeciwnym wypadku Wykonawca wymieni sprzęt na nowy identyczny lub równoważny. Każdorazowe przekazanie sali szkoleniowej przed i odbiór po przeprowadzonym kursie będzie dokumentowane w formie pisemnej (Trener kursu - Asystent koordynatora/ Koordynator Projektu). Zadanie nr 2: Kurs językowy: Język angielski, Język niemiecki 1.Cel kursu: Zwiększenie umiejętności i kompetencji Uczestników Projektu w posługiwaniu się językiem obcym umożliwiające zdobycie certyfikatu TELC, podniesienie ich wartości na rynku pracy przez potwierdzenie ich kompetencji europejskim certyfikatem. 2.Liczba uczestników: 48 uczennic / uczniów (4 grupy 12-sto osobowe); 3 grupy z języka angielskiego i 1 grupa z języka niemieckiego. 3.Liczba godzin zajęć: ogółem 400 godzin lekcyjnych zajęć (po 100 godzin lekcyjnych dla grupy) oraz 40 godzin lekcyjnych dla 4 grup (po 10 godzin lekcyjnych kursu dla każdej grupy) przeprowadzonych na platformie elearningowej. 1 godzina lekcyjna tj. 45 minut, max. 4 h/jednorazowo dla 1 grupy. 4.Forma realizacji usługi: Zajęcia mogą się odbywać w dniach wolnych od nauki szkolnej (sobota, ferie, itp.) oraz przed lub po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku. Ustalenie ogólnego harmonogramu kursu, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, nastąpi po podpisaniu umowy. 5.Zakres zadań: Zapoznanie się z materiałami informacyjnymi, promocyjnymi i merytorycznymi Projektu, Zaplanowanie szczegółowego kwartalnego rozkładu (dni i godzin) realizacji zajęć w formie papierowej i elektronicznej; Opracowanie rozkładu materiału kursu oraz materiałów szkoleniowych w formie papierowej i elektronicznej, udostępnienie Zamawiającemu do archiwizacji; oznaczenie materiałów logotypami programu POKL i projektu. Opracowanie i umieszczenie na platformie elearningowej materiałów w postaci elektronicznej.Prowadzenie zajęć zgodnie z okresem realizacji projektu wskazanym w umowie i zgodnie z opracowanym harmonogramem; Każdorazowe informowanie Uczestników Projektu o fakcie współfinansowania projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Zdiagnozowanie uczniów na wstępie i po zakończeniu zajęć pod kątem poziomu posiadanych umiejętności - opracowanie i przeprowadzenie testu; Przygotowywanie i przeprowadzanie testów śródlekcyjnych (min. 1 test w miesiącu), przekazywanie dokumentów do Biura Projektu w celu archiwizacji. Odnotowywanie wyników testów w dzienniku zajęć. Opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu pod kątem języka angielskiego i niemieckiego na platformę elearningową. Wykorzystanie przygotowanych materiałów. Sporządzanie dokumentów, ewaluacji i raportów z prowadzonych zajęć wg potrzeb Zamawiającego;Każdorazowe sprawdzanie obecności uczniów na zajęciach, zaznaczanie na liście obecności i w dzienniku, Każdorazowe zapisywanie realizowanej tematyki w dzienniku; Sprawowanie opieki podczas realizacji zajęć nad uczestnikami projektu; W przypadku korzystania z sal komputerowych nadzorowanie przestrzegania zasad BHP oraz regulaminu sali komputerowej przez uczestników projektu; dbanie o powierzony sprzęt, jego prawidłową eksploatację; Wymiana doświadczeń z Koordynatorem na temat skuteczności i efektywności działań oraz sprawności organizacyjnej Projektu,Przekazywanie pełnej dokumentacji do Biura projektu; Dokumentowanie własnych działań w sposób określony przez Koordynatora - karty czasu pracy, rachunki do umowy, Stosowanie przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych. 6.Inne: Zamawiający zapewni: salę do przeprowadzenia w/w zajęć, w razie potrzeby salę komputerową, podręczniki, materiały szkoleniowe (zeszyt, ołówek, długopis, zakreślacz itp.) i poczęstunek dla uczestników projektu, a także radioodtwarzacz z CD..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał co najmniej: a) dla zadania nr 1: minimum 3 certyfikowane kursy informatyczne, każdy liczący min. 80 godzin lekcyjnych, b) dla zadania nr 2: minimum 2 kursy językowe, liczący min. 45 godzin lekcyjnych, w tym minimum 1 kurs certyfikowany w zakresie minimum 80 godzin lekcyjnych. Ocena na podstawie oświadczenia w trybie art. 44 ustawy pzp oraz na podstawie wykazu wykonanych usług o którym mowa w pkt. VII SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w przedmiocie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym/ ocena na podstawie oświadczenia w trybie art. 44 ustawy pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga: a) Dla zadania nr 1: dysponowania minimum 3 osobami posiadającymi następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: - wykształcenie wyższe w zakresie informatyki (magisterskie, inżynierskie, podyplomowe, licencjackie), przygotowanie pedagogiczne. - co najmniej 5 letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej, w tym co najmniej 2 letni staż jako nauczyciel przedmiotów zawodowych informatycznych; - doświadczenie w prowadzeniu certyfikowanych kursów informatycznych dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej (co najmniej 2 przeprowadzone i zakończone kursy, każdy liczący min. 80 godzin lekcyjnych); - aktywny status egzaminatora ECDL zgodnie z najnowszymi uprawnieniami egzaminowania po 15 września 2011 (umowa); b) Dla zadania nr 2: dysponowania czterema osobami posiadającymi następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: - Wykształcenie wyższe na kierunku filologii angielskiej, germanistyce, oraz spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U.2009.50.400 z późn. zm.) w zakresie zgodnym z treściami kształcenia - w zakresie j. angielskiego; - Co najmniej 5 letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej, jako nauczyciel języka angielskiego/j. niemieckiego; - Doświadczenie w prowadzeniu kursów z j. angielskiego/j. niemieckiego dla uczniów/uczennic szkoły ponadgimnazjalnej (co najmniej 2 przeprowadzone i zakończone kursy, każdy liczący min. 45 godzin lekcyjnych). Ocena na podstawie oświadczenia w trybie art. 44 ustawy pzp, na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia kopi umowy ECDL potwierdzający status egzaminatora oraz na podstawie oświadczenia, iż osoby te posiadają kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. VII SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych / ocena na podstawie oświadczenia w trybie art. 44 ustawy pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany treści umowy : 1) w przedmiocie zmiany personelu wykazanego w ofercie - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany personelu, jeśli na skutek sytuacji niezależnej od wykonawcy (np. choroby personelu, rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku zobowiązaniowego pomiędzy wykonawcą a personelem i inne) niemożliwa będzie realizacja umowy korzystając z personelu wymienionego w ofercie pod warunkiem, że nowy personel posiada kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 2) zmiana terminów realizacji zadania: nie dopuszcza się zmiany terminów realizacji zadania. 3) zmiana stawki VAT: dopuszcza się możliwość zmiany stawki VAT w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsp5.krosno.pl/pliki/zamowienia/projekt912/SIWZ_trenerzy_PLJ.pdf
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie ul. Rzeszowska 10; 38-404 Krosno sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie ul. Rzeszowska 10; 38-404 Krosno sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi edukacyjne i szkoleniowe w związku z realizacją projektu pn.: Planujemy lepsze jutro realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.