eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Usługi edukacyjne i szkoleniowe w związku z realizacją projektu pn. Planujemy lepsze jutro realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Krosno: Usługi edukacyjne i szkoleniowe w związku z realizacją projektu pn. Planujemy lepsze jutro realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 361978 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323626 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5, ul. Rzeszowska 10, 38-404 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 4365564, faks 13 4365564.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne i szkoleniowe w związku z realizacją projektu pn. Planujemy lepsze jutro realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne i szkoleniowe obejmujące prowadzenie zajęć i kursów dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie - III Liceum Ogólnokształcące w Krośnie w związku z realizacją projektu pn. Planujemy lepsze jutro realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - zwanego dalej Projektem Zamówienie składa się z 2 części (zadań). Szczegółowy opis poszczególnych części (zadań): Zadanie nr 1: Kurs komputerowy ECDL 1 Cel kursu: Zwiększenie znajomości technologii informacyjnych i komunikacyjnych umożliwiające uzyskanie certyfikatu ECDL, podniesienie ich wartości na rynku pracy przez potwierdzenie ich kompetencji europejskim certyfikatem. 2 Liczba uczestników: 48 uczennic/uczniów (4 grupy 12-sto osobowe). 3 Liczba godzin kursu: ogółem 400 godzin lekcyjnych kursu dla 4 grup (po 100 godzin lekcyjnych kursu dla każdej grupy) oraz 60 godzin lekcyjnych dla 4 grup (po 15 godzin lekcyjnych kursu dla każdej grupy) przeprowadzonych na platformie elearningowej. 1 godzina lekcyjna równa 45 minut zegarowych 4 Forma realizacji usługi: Zajęcia mogą się odbywać w dniach wolnych od nauki szkolnej (soboty, ferie, itp.), a także przed lub po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku (w zależności od kształtującego się planu lekcji Uczestników Projektu). Harmonogram realizacji zadania zostanie ustalony po zawarciu umowy. 5 Zakres zadań: Zapoznanie się z materiałami informacyjnymi, promocyjnymi i merytorycznymi Projektu; Zaplanowanie szczegółowego kwartalnego rozkładu (dni i godzin) realizacji zajęć/kursu w formie papierowej i elektronicznej, zgodnie z harmonogramem wskazanym w Projekcie; Opracowanie rozkładu materiału kursu oraz materiałów szkoleniowych (na platformę elearningową) w formie papierowej i elektronicznej zgodnie z programem zamieszczonym na stronie ECDL Polska Syllabusem w wersji 5.0, udostępnienie Zamawiającemu do archiwizacji; oznaczenie materiałów logotypami programu POKL i projektu. Prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym harmonogramem w terminie wskazanym w umowie Każdorazowe informowanie Uczestników Projektu o fakcie współfinansowania projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Zdiagnozowanie uczniów na wstępie i po zakończeniu zajęć pod kątem poziomu posiadanych umiejętności - opracowanie i przeprowadzenie testu; Przeprowadzanie próbnych egzaminów cząstkowych dla uczestników projektu na najnowszej platformie egzaminacyjnej https://eecdl.pl/system/. Przygotowywanie materiałów multimedialnych dla uczestników projektu jeżeli tematyka kursu tego wymaga. Sporządzanie dokumentów, ewaluacji i raportów z prowadzonych zajęć wg potrzeb Zamawiającego; Każdorazowe sprawdzanie obecności uczniów na zajęciach, zaznaczanie na liście obecności i w dzienniku, zebranie podpisów uczestników projektu; Każdorazowe zapisywanie realizowanej tematyki w dzienniku; Sprawowanie opieki podczas realizacji zajęć nad uczestnikami projektu; Nadzorowanie przestrzegania zasad BHP oraz regulaminu laboratorium przez uczestników projektu. Dbanie o powierzony sprzęt laboratorium, jego prawidłową eksploatację; Wymiana doświadczeń z Koordynatorem na temat skuteczności i efektywności działań oraz sprawności organizacyjnej Projektu; Przekazywanie pełnej dokumentacji do Biura Projektu; Dokumentowanie własnych działań w sposób określony przez Koordynatora - karty czasu pracy, rachunki do umowy; Stosowanie przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych. 6 Inne: Zamawiający zapewni: salę szkoleniową wyposażoną w sprzęt do przeprowadzenia kursu, podręczniki oraz materiały szkoleniowe (zeszyt, długopis, ołówek, zakreślacz, itp.), obiad dla uczestników projektu. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność materialną za powierzony sprzęt w sali szkoleniowej. Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas zajęć, nie objęte gwarancją producenta/ów, Wykonawca będzie usuwał na własny koszt w ciągu 24 godzin. W wyniku naprawy, usunięcia usterki sprzęt nie może stracić parametrów użytkowych oraz wizualnych, w przeciwnym wypadku Wykonawca wymieni sprzęt na nowy identyczny lub równoważny. Każdorazowe przekazanie sali szkoleniowej przed i odbiór po przeprowadzonym kursie będzie dokumentowane w formie pisemnej (Trener kursu - Asystent koordynatora/ Koordynator Projektu). Zadanie nr 2 Kurs językowy: Język angielski, Język niemiecki 1 Cel kursu: Zwiększenie umiejętności i kompetencji Uczestników Projektu w posługiwaniu się językiem obcym umożliwiające zdobycie certyfikatu TELC, podniesienie ich wartości na rynku pracy przez potwierdzenie ich kompetencji europejskim certyfikatem. 2 Liczba uczestników: 48 uczennic/uczniów (4 grupy 12-sto osobowe); 3 grupy z języka angielskiego i 1 grupa z języka niemieckiego. 3 Liczba godzin zajęć: ogółem 400 godzin lekcyjnych zajęć (po 100 godzin lekcyjnych dla grupy) oraz 40 godzin lekcyjnych dla 4 grup (po 10 godzin lekcyjnych kursu dla każdej grupy) przeprowadzonych na platformie elearningowej. 1 godzina lekcyjna równa 45 minut, max. 4 h/jednorazowo dla 1 grupy. 4 Forma realizacji usługi: Zajęcia mogą się odbywać w dniach wolnych od nauki szkolnej (sobota, ferie, itp.) oraz przed lub po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku. Ustalenie ogólnego harmonogramu kursu, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, nastąpi po podpisaniu umowy. 5 Zakres zadań: Zapoznanie się z materiałami informacyjnymi, promocyjnymi i merytorycznymi Projektu; Zaplanowanie szczegółowego kwartalnego rozkładu (dni i godzin) realizacji zajęć w formie papierowej i elektronicznej; Opracowanie rozkładu materiału kursu oraz materiałów szkoleniowych w formie papierowej i elektronicznej, udostępnienie Zamawiającemu do archiwizacji; oznaczenie materiałów logotypami programu POKL i projektu. Opracowanie i umieszczenie na platformie elearningowej materiałów w postaci elektronicznej. Prowadzenie zajęć zgodnie z okresem realizacji projektu wskazanym w umowie i zgodnie z opracowanym harmonogramem; Każdorazowe informowanie Uczestników Projektu o fakcie współfinansowania projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Zdiagnozowanie uczniów na wstępie i po zakończeniu zajęć pod kątem poziomu posiadanych umiejętności - opracowanie i przeprowadzenie testu; Przygotowywanie i przeprowadzanie testów śródlekcyjnych (min. 1 test w miesiącu), przekazywanie dokumentów do Biura Projektu w celu archiwizacji. Odnotowywanie wyników testów w dzienniku zajęć. Opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu pod kątem języka angielskiego i niemieckiego na platformę elearningową. Wykorzystanie przygotowanych materiałów. Sporządzanie dokumentów, ewaluacji i raportów z prowadzonych zajęć wg potrzeb Zamawiającego; Każdorazowe sprawdzanie obecności uczniów na zajęciach, zaznaczanie na liście obecności i w dzienniku; Każdorazowe zapisywanie realizowanej tematyki w dzienniku; Sprawowanie opieki podczas realizacji zajęć nad uczestnikami projektu; W przypadku korzystania z sal komputerowych nadzorowanie przestrzegania zasad BHP oraz regulaminu sali komputerowej przez uczestników projektu; dbanie o powierzony sprzęt, jego prawidłową eksploatację; Wymiana doświadczeń z Koordynatorem na temat skuteczności i efektywności działań oraz sprawności organizacyjnej Projektu; Przekazywanie pełnej dokumentacji do Biura projektu; Dokumentowanie własnych działań w sposób określony przez Koordynatora - karty czasu pracy, rachunki do umowy; Stosowanie przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych. 6 Inne: Zamawiający zapewni: salę do przeprowadzenia ww. zajęć, w razie potrzeby salę komputerową, podręczniki, materiały szkoleniowe (zeszyt, ołówek, długopis, zakreślacz itp.) i poczęstunek dla uczestników projektu, a także radioodtwarzacz z CD.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługi edukacyjne i szkoleniowe w związku z realizacją projektu pn.: Planujemy lepsze jutro realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kurs komputerowy ECDL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PTEA Wszechnica sp. z o.o.,, ul.Rzeszowska 10, 38-404 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40940,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40020,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40020,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kurs językowy języka angielskiego i niemieckiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PTEA Wszechnica Sp. z o.o., ul.Rzeszowska 10, 38-404 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37840,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.