eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice › Wykonanie usług projektowych dla 4 zadań - termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w gminie KrzyżanowiceZadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Chałupkach, Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Tworkowie, Zadanie nr 3 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bieńkowicach, Zadanie nr 4 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola w Zabełkowie, z możliwością składania ofert częściowych na każde z zadań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-24

Krzyżanowice:
Wykonanie usług projektowych dla 4 zadań - termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w gminie Krzyżanowice:
Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Chałupkach,
Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Tworkowie,
Zadanie nr 3 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bieńkowicach,
Zadanie nr 4 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola w Zabełkowie,
z możliwością składania ofert częściowych na każde z zadań

Numer ogłoszenia: 251130 - 2015; data zamieszczenia: 24.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128029 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzyżanowice, ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie, tel. (032) 4194051, 4194050, faks (032) 4194234.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług projektowych dla 4 zadań - termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w gminie Krzyżanowice:
Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Chałupkach,
Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Tworkowie,
Zadanie nr 3 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bieńkowicach,
Zadanie nr 4 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola w Zabełkowie,
z możliwością składania ofert częściowych na każde z zadań.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług projektowych dla 4 zadań - termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w gminie Krzyżanowice:
Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Chałupkach,
Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Tworkowie,
Zadanie nr 3 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bieńkowicach,
Zadanie nr 4 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola w Zabełkowie,
z możliwością składania ofert częściowych na każde z zadań. Oferta częściowa dla każde zadania winna obejmować wykonanie usług projektowych w zakresie określonym w pkt. 2.SIWZ.
Wykonanie usług projektowych obejmuje wykonanie dla każdego zadania: audytu energetycznego i kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, wg Wstępnych założeń zawartych w Zał. nr I do SIWZ oraz uzyskanie stosownych pozwoleń, zezwoleń i innych niezbędnych dokumentów i opracowań zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi stosownymi przepisami, do uzyskania pozwolenia na budowę włącznie (jeśli będzie konieczne), umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych i ich realizację, a także zapewnienie nadzoru autorskiego w czasie prowadzenia inwestycji.
W przypadku uzyskania dofinansowania zadanie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu RPO WSL 2014-2020.
2. Szczegółowy zakres wykonania usług projektowych obejmuje dla każdego zadania - budynku m.in.:
1) Wykonanie inwentaryzacji budynku.
2) Przedłożenie do akceptacji zamawiającego propozycji rozwiązań związanych z termomodernizacją danego budynku w tym wykorzystania instalacji OZE właściwych i efektywnych dla danego obiektu oraz przedstawienie innych rozwiązań związanych z przebudowę instalacji c.o i c.w.u.
3) Uzyskanie map geodezyjnych do celów projektowych lub map do celów opiniodawczych w zależności od potrzeb.
4) Opracowanie audytu energetycznego wraz z certyfikatem energetycznym z którego wynika, iż przeprowadzenie termomodernizacji jest zasadne i uzyskany zostanie oczekiwany efekt ekologiczny, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz w formie akceptowalnej przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, dla pozyskania środków w ramach Regionalnego Programu WSL 2014-2020 - działania 4.3, poddziałanie 4.3.2. Audyt winien wykazać wszystkie Wskaźniki rezultatu bezpośredniego zawarte w Zał. nr II (według Załącznika nr 2 do SZOOP RPO WSL 2014-2020 Tabela wskaźników rezultatu bezpośredniego i produktu dla działań i poddziałań).
Wg ostatecznych uzgodnień:
5) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczególnego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004r., nr 202, poz.2072 z późniejszymi zmianami), obejmującej:
a) projekt architektoniczno - budowlany wraz z opisem technicznym oraz uzgodnieniami (w tym m.in. informację BIOZ) - 5 egz. dla zamawiającego w wersji papierowej i pełna wersja elektroniczna;
b) projekty wykonawcze dla wszystkich koniecznych do wykonania branż z przyłączami zawierające opis techniczny i uzgodnienia - po 5 egz. dla zamawiającego w wersji papierowej i pełne wersje elektroniczne, które powinny być spójne z projektem architektoniczno - budowlanym i przedmiarami robót, oraz winny je uzupełniać i uszczegóławiać w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do prawidłowej realizacji robót budowlanych i umożliwiać sporządzenie oferty przez wykonawcę robót budowlanych. Pierwsze egzemplarze tych projektów winny zawierać oryginały uzgodnień oraz oryginały map zasadniczych;
c) przedmiary robót dla wszystkich branż z podaniem: ilości jednostek przedmiarowych robót z obliczeniami oraz podstawami do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych (nr katalogu, tablicy i kolumny - KNNR i innych obowiązujących katalogów) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, po 2 egz. dla zamawiającego w pełnej wersji papierowej i pełna wersja elektroniczna (wraz ze str. tytułowymi);
d) kosztorysy inwestorskie dla każdej koniecznej branży (w tym architektoniczno - budowlanej), zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004r. (Dz.U. nr 130, poz.1389 z 2014r. , z późniejszymi zmianami) - po 2 egz. dla zamawiającego w pełnej wersji papierowej wraz ze str. tytułowymi zawierającymi wartość netto, VAT i wartość brutto;
e) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży (w tym architektoniczno - budowlanej) - po 3 egz. dla zamawiającego w wersji papierowej i pełne wersje elektroniczne;
f) harmonogram rzeczowo-finansowy kolejności prowadzenia robót w oparciu o kosztorys inwestorski z podziałem na rodzaje robót w kolejności ich wykonywania -1 egz. (w wersji papierowej i elektronicznej).
Przynależna wersja elektroniczna winna zawierać w odrębnych folderach:
- projekt architektoniczno - budowlany i projekty wykonawcze poszczególnych branż wraz z opisami technicznymi, rysunkami i uzgodnieniami;
- przedmiary robót poszczególnych branż, wraz ze stronami tytułowymi;
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót poszczególnych branż, wraz ze stronami tytułowymi;
6) inne niezbędne dokumenty, wszelkie uzgodnienia i opinie niezbędne do zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę,
7) uzgodnienia z lokalnym Dystrybutorem energii elektrycznej, gazowej (w zależności od potrzeb) oraz uzyskanie warunków przyłączenia do sieci energetycznej, gazowej jeśli takie będą wymagane lub zmianę warunków zasilania;
8) uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, lub informacji o braku sprzeciwu przy zgłoszeniu robót budowlanych w Starostwie Powiatowym.
3. Ponadto w zakres wykonania zamówienia częściowego wchodzi:
1) wykonanie max. 3 - krotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, na wniosek zamawiającego, w okresie programowania RPO WSL 2014-2020, w celu zabezpieczenia środków finansowych lub dochowania wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych i uaktualnienia przedmiaru, jeśli będzie to konieczne;
2) sprawowanie przez projektanta (wg istniejących potrzeb) nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji (w tym m. in. w trakcie przygotowań do realizacji na etapie wyboru wykonawcy robót opiniowanie w zakresie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z projektem). Nadzór nie obejmuje sytuacji w których obecność Projektanta na budowie wynika z wad lub nieścisłości opracowanego projektu, które wynikną w trakcie realizacji robót budowlanych oraz udziału Projektanta przy odbiorze końcowym lub odbiorach robót.
4. Opisy przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zawarte w opracowanych projektach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, winny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, - w szczególności zgodne z art. 29, 30 i 31 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz.U. z 2013r., poz.907. z póź. zm.). Wskazaną w tych przepisach równoważność należy określić zgodnie z orzeczeniami KIO, zawartymi na stronie Urzędu Zamówień Publicznych w zakładce - Publikacje UZP - ORZECZNICTWO, na stronie internetowej: http://www.uzp.gov.pl/cmsws/page/?F;455;publikacje_uzp.html.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z proponowanymi istotnymi postanowieniami do umowy, a także przepisami prawa obowiązującymi w Polsce, przed przygotowaniem oferty i podpisaniem umowy oraz do realizacji umowy zgodnie z nimi. W szczególności przy realizacji zamówienia Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska i prawa budowlanego.
6. Przedmiot Zamówienia zostanie wykorzystany przez Zamawiającego do pozyskania środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu RPO WSL 2014-2020.
7. Warunki wykonawstwa:
1) Wykonawca winien konsultować z Zamawiającym sposób realizacji zamówienia i uzyskać jego akceptację co do przyjętych w opracowywanych dokumentach rozwiązań technicznych i projektowych oraz przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji jeden egz. kompletnej dokumentacji technicznej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę, a także ściśle współpracować z Zamawiającym w trakcie uzgadniania dokumentacji w zakresie wymaganym prawem, w tym przedkładać Zamawiającemu kopie dokumentów dotyczących uzgodnień (złożonych wniosków i uzyskanych dokumentów).
2) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z otrzymanymi materiałami i wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego i przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia oraz w uzgodnieniu z zamawiającym,
3)zastosowane w opracowaniach materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i odpowiadać wymaganiom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W przypadku uzyskania dofinansowania zadanie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu RPO WSL 2014-2020.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie usług projektowych dla ZADANIA nr 1 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Chałupkach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TECHMEKO Sp. z o.o, ul. Gliwicka 177A, 44-207 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38130,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38130,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61869,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie usług projektowych dla ZADANIA nr 2 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Tworkowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARCHIDOM mgr inż. arch. Bernard Łopacz, ul. Środkowa 5, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42189,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42189,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54366,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Wykonanie usług projektowych dla ZADANIA nr 3 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bieńkowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARCHIDOM mgr inż. arch. Bernard Łopacz, ul. Środkowa 5, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34932,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34932,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71586,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Wykonanie usług projektowych dla ZADANIA 4 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola w Zabełkowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARCHIDOM mgr inż. arch. Bernard Łopacz, ul. Środkowa 5, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44715,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43665,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43665,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74415,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.