eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reda › Budowa zbiornika retencyjnego i terenów rekreacyjnych przy istniejącym rowie odwadniającym pn. - wsch. części Redy.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa zbiornika retencyjnego i terenów rekreacyjnych przy istniejącym rowie odwadniającym pn. – wsch. części Redy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO REDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Reda

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi3@reda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.reda.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zbiornika retencyjnego i terenów rekreacyjnych przy istniejącym rowie odwadniającym pn. – wsch. części Redy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aef73961-0ebd-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047100/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa zbiornika retencyjnego i terenów rekreacyjnych przy istniejącym rowie odwadniającym pn.-wsch. części Redy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/reda

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/reda

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Zamawiający informuje, że: Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Redy z siedzibą w Redzie przy ul. Gdańskiej 33, 84-240 Reda, tel.: +48 (58) 738 80 23
a) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Pana Krzysztofa Lubner, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@ reda.pl .
b) Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Redzie.
c) Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia.
d) Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach:
e) ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
f) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
g) ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
h) ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
i) Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyłonienie wykonawcy;
- zawarcia umowy;
- rozliczenia finansowo- księgowego.
j) Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej – eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.
k) Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów tym zakresie do 25 lat.
2. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia;
- sprostowania danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporządzenia
- ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia.
a) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
b) Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
c) Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 10.ZF.TP.BN.RB.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa zbiornika retencyjnego i terenów rekreacyjnych przy istniejącym rowie odwadniającym pn.-wsch. część Redy ”.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn.: „Budowa zbiornika retencyjnego i terenów rekreacyjnych przy istniejącym rowie odwadniającym pn.-wsch. część Redy.” – zwanych dalej zamówieniem podstawowym
2) wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dla rewitalizacji Rowu F, budowy drogi technicznej wzdłuż rowu F oraz przebudowy odcinka sieci kanalizacji deszczowej – zwanej dalej „Opcją”.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi :
1) dla zamówienia podstawowego – Załącznik nr 1a do SWZ
2) dla „Opcji” – Załącznik nr 1b do SWZ
3) Dokumentacja - Załacznik nr 1c do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

„Opcja” została opisana w załączniku nr 1b do SWZ – OPZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załączniku nr 5 do SWZ oraz dokumentacji – załącznik nr 1c do SWZ.


1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa zlecenia, w zakresie prawa opcji, określonego w SWZ i za wynagrodzeniem wskazanym w ofercie wykonawcy, dodatkowego zakresu (część objęta prawem opcji) obejmującego wykonanie prac wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest uzyskanie (zapewnienie) przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Po uzyskaniu w/w, Zamawiający jest uprawniony do złożenia oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji.
3. Skorzystanie z prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu i otrzymuje on tylko wynagrodzenie za wykonane prace.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.
5. Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji przewidzianego w ust. 1 powyżej w terminie nie później niż do dnia odbioru częściowego zamówienia podstawowego – Etapu 1, o którym mowa w § 3 ust.2 pkt 1).
6. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie w terminie wskazanym w ust. 5 powyżej. Strony dopuszczają możliwość złożenia tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany adres
7. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, wykonawca będzie realizował zakres opcjonalny w sposób określony w niniejszej umowie dla zakresu podstawowego, chyba że w umowie lub SWZ wskazano inaczej. Prac objętych prawem opcji – w przypadku skorzystania przez zamawiającego z tego prawa – dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi, praw autorskich, zabezpieczenia, kar umownych, zmiany umowy w części dotyczącej prawa opcji itp.), co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia.
8. Maksymalną wartością opcji jest wynagrodzenie ryczałtowe wskazane w ofercie Wykonawcy za wykonanie opcjonalnego zakresu zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym kryteriami.
1% wagi kryterium = 1 pkt.
Cena (C) - waga kryterium 60 %
Doświadczenie zawodowe Kierownika Budowy (DK) - waga kryterium 20 %
Doświadczenie zawodowe Projektanta w Specjalności Architektonicznej (DA) - waga kryterium 20 %
a) Cena [C] 60 % = 60 pkt.
Na kryterium „cena (C)” składają się:
- podkryterium „cena zamówienia podstawowego” (waga 40%=40 pkt)
- podkryterium „cena opcji” (waga 20%=20 pkt.)
Do obliczenia łącznej liczby pkt. w kryterium „cena” zostanie zastosowany wzór : C=CP+CO, gdzie,
C – liczba pkt. przyznanych w kryterium „cena”
CP – liczba pkt. przyznanych „cena zamówienia podst.”
CO – liczba punktów przyznanych „cena opcji”
Sposób oceny ofert „cena zamówienia podstawowego” CP:
Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w „cena zamówienia podstawowego” jest cena wskazana w pozycji 5.2 Formularza oferty.
Liczba punktów otrzymanych wynikać będzie ze wzoru:
CP = (CPmin / CPo) x 40
gdzie:
CP – liczba pkt. jakie otrzyma badana oferta w podkryterium „cena zamówienia podstawowego”
CPmin – najniższa oferowana cena za zamówienie podstawowe
CPo – cena za zamówienie podstawowe badanej oferty

Sposób oceny ofert w podkryterium „cena opcji” CO:
Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „cena opcji” jest cena wskazana w pozycji 5.2 Formularza oferty.
Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:
CO = (COmin / COo) x 20
gdzie:
CO – liczba punktów jakie otrzyma badana oferta w podkryterium „cena opcji”
COmin – najniższa oferowana cena za zamówienie z opcją
COo – cena za zamówienie z opcją badanej oferty

b) Doświadczenie zawodowe Kierownika Budowy (DK) - waga kryterium 20 %
Zamawiający przyzna punkty, jeśli Kierownik Budowy wskazany do wykonania zamówienia w formularzu ofertowym oraz na spełnienie warunków udziału w postępowaniu, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej posiada ponad 5 lat doświadczenia zawodowego wymaganego na spełnienie warunków udziału w postępowaniu - w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy licząc od daty ich uzyskania.
Zamawiający za wskazanie dodatkowych lat w doświadczeniu w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy przyzna pkt :
Doświadczenie zawodowe Kierownika Budowy (DK) pkt.:
1. 5 lat dośw. zawodowego - 0 pkt.
2. 6 lat dośw. zawodowego - 10 pkt.
3. 7 lat i więcej dośw. zawodowego - 20 pkt.
Uwaga:
Wykonawca w celu speł. warunków udziału w postęp. powinien wskazać tą samą osobę, którą wskazał w form. ofert. w celu wykazania pkt. w kryterium Doświadczenie zawodowym Kierownika Budowy (DK).
c) Doświadczenie zawodowe Projektanta w Specjalności Architektonicznej (DA) - waga kryterium 20 %
Zamawiający przyzna pkt., jeśli projektant wskazany do wykonania zamówienia w form. ofert. oraz na speł. warunków udziału w postęp., posiada uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz posiada doświadczenie ponad wymagane na spełnienie warunku udziału w postępowaniu w projektowaniu zagospodarowania terenu wraz z zielenią o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha;
Zamawiający za wskazanie dodatkowego doświadczenia przyzna następującą punktację :
Doświadczenie zawodowe Projektanta w Specjalności Architektonicznej (DA)Punkty:
1. dośw. w projektowaniu 1 zagospodarowania terenu wraz z zielenią o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha; - 0 pkt.
2. dośw. w projektowaniu 2 zagospodarowań terenu wraz z zielenią o pow. nie mniejszej niż 1 ha; - 10 pkt.
3. dośw. w projektowaniu 3 i więcej zagospodarowań terenu wraz z zielenią o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha; - 20 pkt.

Uwaga:
Wykonawca w celu spełnienia war. udziału w postęp. powinien wskazać taką samą osobę, którą wskazał w form. ofert. w celu wykazania pkt. w kryterium Dośw. zawod. Projektanta w Specjalności Architektonicznej (DA).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Kierownika Budowy (DK)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Projektanta w Specjalności Architektonicznej (DA)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 3 000 000,00 złotych brutto, polegającą na tworzeniu lub rewitalizacji terenów zieleni wraz z budową otwartego zbiornika.

Po pojęciem „budowy” Zamawiający rozumieć wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu

Przez pojęcie „tereny zieleni” Zamawiający rozumie tereny ogólnodostępne i zorganizowane pod względem przyrodniczym (parki, skwery, promenady)

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek musi być spełniony co najmniej przez jednego z Wykonawców.

b) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego :
1) Kierownik Budowy (branża konstrukcyjno – budowlana):
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz posiadająca co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy, licząc od daty ich uzyskania oraz posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto polegającej na tworzeniu lub rewitalizacji terenów zieleni, której zakres obejmował: budowę placu zabaw, budowę oświetlenia oraz nasadzenia drzew i krzewów.

Przez pojęcie „tereny zieleni” Zamawiający rozumie tereny ogólnodostępne i zorganizowane pod względem przyrodniczym (parki, skwery, promenady);

2) Kierownik robót (w branży sanitarnej/hydrotechnicznej/melioracyjnej):
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej/hydrotechnicznej/melioracyjnej oraz posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, której zakres obejmował budowę/przebudowę otwartego zbiornika.

3) Kierownik robót (w branży drogowej):
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii drogowej;

4) Kierownik robót (w branży elektrycznej):
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;

5) Koordynator ds. zieleni:
1 osobę posiadająca wykształcenie wyższe w specjalności architekt krajobrazu lub wykształcenie wyższe w specjalności ogrodnictwo, lub wykształcenie wyższe w specjalności leśnictwo lub sztuka ogrodowa lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie;

6) Projektant (w specjalności architektonicznej):
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz posiadająca doświadczenie w projektowaniu co najmniej jednego zagospodarowania terenu wraz z zielenią o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha;

7) Projektant (w specjalności konstrukcyjno - budowlanej):
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;

8) Projektant (w specjalności sanitarnej/hydrotechnicznej/melioracyjnej):
1osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności sanitarnej/hydrotechnicznej/melioracyjnej oraz posiadająca doświadczenie w projektowaniu co najmniej jednego otwartego zbiornika;

9) Projektant (w specjalności drogowej):
1osobę posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynierii drogowej;

10)Projektant (w specjalności elektrycznej):
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;

11) Architekt zieleni:
1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe w specjalności architekta krajobrazu lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie oraz posiadająca co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe w powyższym zakresie oraz wykonała w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jeden projekt zagospodarowania terenu o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 9 do SWZ z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,

b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 10 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku :
a) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
b) Do oferty wspólnej dołączają pełnomocnictwo;
Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
c) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne dla stron postanowienia oraz określenie warunków wprowadzenia zmian zostały opisane we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/reda

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej.
Zamawiający informuje, że złożenie oferty wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę rozumianej jako oględziny działki potwierdzonej protokołem. Termin wizji lokalnej: 27.05.2024 r. godz. 12:00.
Osoba do kontaktu: Magdalena Bartczak tel. 506 763 195
Zamawiający, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp, odrzuci ofertę Wykonawcy jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej.


2. Wykonawca składa oświadczenie o tym, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

3.Zamówienie uzyskało dofinansowanie z programu POLSKI ŁAD:
Program Inwestycji Strategicznych edycja 8 - Promesa Inwestycyjna Banku Gospodarstwa Krajowego nr Edycja8/2023/1842/PolskiLad z dnia 11 października 2023 r.
Wykonawca będzie stosować się do wszelkich przepisów i wytycznych związanych z dofinansowaniem z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
W związku z powyższym wszystkie dokumenty wytworzone przez Wykonawcę w związku z realizacją zadania, muszą zawierać obowiązujący zestaw znaków graficznych, zgodnie z wytycznymi Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Wykonawca będzie wspierał Zamawiającego w realizacji obowiązków wynikających z dofinansowania z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.