eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Bieżące utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-15

Siemianowice Śląskie: Bieżące utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 236210 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146748 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w następujących budynkach biurowych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, w tym wszystkich ciągów pieszych: - budynek o łącznej powierzchni użytkowej 1850m2 zlokalizowany przy ul. Jana Pawła II 10, - budynek o łącznej powierzchni użytkowej 2000m2 zlokalizowany przy ul. Michałkowickiej 105, - budynek o łącznej powierzchni użytkowej 354m2 zlokalizowany przy Al. Sportowców 1, - budynek o łącznej powierzchni użytkowej 928,30m2 zlokalizowany przy ul. Dąbrowskiego 13, z wyłączeniem powierzchni Pogotowia Ratunkowego, - pomieszczenia zlokalizowane w budynku przy ul. Pułaskiego 2 o łącznej powierzchni użytkowej 100m2, - budynek o łącznej powierzchni użytkowej 244m2 zlokalizowany przy ul. 1-go Maja 1a, - pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Pawła II 1, o łącznej powierzchni użytkowej 221,55m2, - pomieszczenia w budynku przy ul. 27 Stycznia 3, o łącznej powierzchni użytkowej 71,09m2. 1.2. Wykonawca zapewni 1 osobę świadczącą w sposób ciągły usługę stałego utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10, w godzinach pracy Urzędu Miasta, w trakcie całego okresu wykonywania przedmiotu zamówienia. 1.3. Wykonawca zapewni 1 osobę świadczącą w sposób ciągły usługę stałego utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105, w godzinach pracy Urzędu Miasta, w miesiącach od listopada włącznie do marca włącznie. 1.4. Wykonawca zapewni, na każde żądanie Zamawiającego, 1 dodatkową osobę, świadczącą usługę bieżącego utrzymania czystości w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. Za miejsce realizacji usługi uznaje się budynki Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, wskazane przez Zamawiającego oraz pomieszczenia Powiatowej Komisji Lekarskiej, mieszczącej się w budynku przy ul. Jana Pawła II 1 w Siemianowicach Śląskich, o powierzchni 90,62m2. Za czas realizacji usługi uznaje się ramy czasowe wskazane przez Zamawiającego w trakcie całego okresu wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje konieczność realizacji powyższej usługi m.in.: w dni wolne od pracy i w godzinach nocnych (m.in. sylwester). Zamawiający o konieczności wykonania usługi będzie powiadamiał Wykonawcę, nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem realizacji usługi. Zamawiający przewiduje konieczność realizacji powyższej usługi przez okres 300 godzin, jednak zastrzega sobie prawo nie wykorzystania przewidywanej ilości godzin. 2. Szczegółowy zakres prac wraz z okresami ich wykonywania został opisany w Dodatku nr 8 do SIWZ Szczegółowy wykaz prac czystościowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MUTREC Sp. z o.o., ul.Knurowska 8, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221891,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 291000,50

  • Oferta z najniższą ceną: 291000,50 / Oferta z najwyższą ceną: 613416,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.