eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Sukcesywna dostawa odzieży i obłożeń medycznych jednorazowych.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa odzieży i obłożeń medycznych jednorazowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa odzieży i obłożeń medycznych jednorazowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3a937f2-0b7d-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048591/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Odzież medyczna i obłożenia medyczne jednorazowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3a937f2-0b7d-11ef-9b7e-467806a93518

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
a) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozp. Prezesa RM z dn. 30.12.2020 r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej "rozp. Prezesa RM w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych") opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.
W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
b) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp. Prezesa RM w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
- w formatach danych określonych w przepisach rozp. RM z dn. 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub
- jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
c) Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@clo.com.pl
d) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
e) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
f) Max. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zarówno załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa jak i uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy dodać w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
5. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CLO/ZP/14/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 20

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1: Odzież medyczna jednorazowa
1. Ochraniacz, czepek włókninowy typu beret zakończony gumką. Wyrób medyczny. Ilość: 40 000 sztuk.
2. Czepek jednorazowy w kształcie furażerki wiązany na troki, przeznaczony do stosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego, wykonany z perforowanej włókniny wiskozowej. Wyrób medyczny. Ilość: 5 000 sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2: Odzież medyczna jednorazowa
1. Ochraniacze na obuwie foliowe, krótkie, zakończone gumką. Zamawiający nie wymaga wyrobu medycznego. Opakowanie: każde po 100 sztuk. Ilość: 13 000 sztuk. Ilość: 130 opakowań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3: Odzież medyczna jednorazowa
1. Maska chirurgiczna pełnobarierowa, trzywarstwowa o łącznej gramaturze minimum 70 g/m2, z gumką, regulowana nasadka na nos. Co najmniej typ II. Stopień filtracji BFE ≥ 98%. Wyrób medyczny. Pakowane po maksimum 50 sztuk. Ilość: 60 000 sztuk.
2. Maska chirurgiczna pełnobarierowa, trzywarstwowa z trokami o łącznej gramaturze minimum 70 g/m2. Co najmniej typ II. Stopień filtracji BFE ≥ 98%. Wyrób medyczny. Pakowane po maksimum 50 sztuk. Ilość: 2 500 sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4: Odzież medyczna jednorazowa
1. Fartuch izolacyjny do pracy przy pacjencie, niesterylny, barierowy - odporny na przenikanie wody, wykonany z włókniny SMS lub SMMMS o gramaturze min. 25 g/m2, rękawy zakończone na gumki lub mankiet. Wiązania w pasie, przy szyi przylepiec/rzep lub troki. Rozmiar L. Wyrób medyczny. Ilość: 15 000 sztuk.
2. Fartuch izolacyjny do pracy przy pacjencie, niesterylny, barierowy - odporny na przenikanie wody, wykonany z włókniny SMS lub SMMMS o gramaturze min. 25 g/m2, rękawy zakończone na gumki lub mankiet. Wiązania w pasie, przy szyi przylepiec/rzep lub troki. Rozmiar XL. Obwód na dole fartucha dla rozmiaru XL - min. 150 cm. Wyrób medyczny. Ilość: 25 000 sztuk.
3. Fartuch medyczny pełnobarierowy, niejałowy, podfoliowany, wykonany z włókniny polipropylen i polietylenu, o gramaturze łącznej 30-35 g/m2. Rękawy zakończone elastyczną gumką lub mankietem, wiązany z tyłu na troki (przy szyi dopuszczalny rzep), krój prosty, rozmiar L/XL. Wyrób medyczny. Ilość: 200 sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33199000-1 - Odzież medyczna

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5: Obłożenia i podkłady medyczne
1. Podkład medyczny perforowany w odcinkach nie większych niż 100 cm, na rolce, celuloza dwuwarstwowa, szerokość 52 cm (+/- 3 cm). Długość na rolce 45-50 m. Wyrób medyczny. Ilość: 900 rolek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6: Obłożenia i podkłady medyczne
1. Podkład medyczny na rolce, wykonany z celulozy podfoliowanej, perforowany w odcinkach nie większych niż 100 cm, szerokość 70 cm (+/- 5 cm). Długość na rolce 50-55 m. Wyrób medyczny. Ilość: 100 rolek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7: Obłożenia i podkłady medyczne
1. Koc jednorazowego użytku, niejałowy, wykonany z lekkiej włókniny o gramaturze min. 20 g/m2, z wypełnieniem poliestrowym lub poliestrowo-wiskozowym o gramaturze min. 55 g/m2; na całej powierzchni przeszycia zapobiegające przemieszczaniu się elementów poszczególnych warstw; wymiary 200-220 cm x 110-140 cm. Wyrób medyczny. Ilość: 500 sztuk.
2. Komplet pościeli jednorazowej z włókniny minimum 25 g/m2.. W skład zestawu wchodzą:
1) poszwa 140-160 cm x 200-220 cm,
2) prześcieradło 150-160 cm x 210-220 cm,
3) poszewka 70-75 cm x 80-90 cm.
Wyrób medyczny. Ilość: 200 kompletów.
3. Koszula pacjenta wykonana z nieprzezroczystej włókniny o gramaturze minimum 25 g/m2, krótki rękaw, wiązana w pasie i przy szyi, rozmiar uniwersalny. Wyrób medyczny. Ilość: 400 sztuk.
4. Spodenki do kolonoskopii - z otworem, jednorazowe, wykonane z włókniny minimum 35 g/m2.. Rozmiar uniwersalny, gumka w pasie. Wyrób medyczny. Ilość: 200 sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8: Odzież medyczna jednorazowa
1. Komplet (zestaw):
1) Fartuch chirurgiczny WZMOCNIONY jałowy wykonany z włókniny SMMMS lub SMMS lub SMS o gramaturze minimum 35g/m2. Dodatkowe wzmocnienie z „oddychającego” laminatu co najmniej na części przedniej i ¾ na rękawach. Gramatura łączna w miejscu wzmocnienia na przedniej części i rękawach min. 70g/m2.
Odporność na przenikanie cieczy w obszarze krytycznym – min. 175 cm H2O.
Rękawy typu ryglan zakończone elastycznym mankietem. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową.
Fartuch z tyłu zapinany przy szyi na rzep. Fartuch musi posiadać troki do związania.
Dostępny w rozmiarach minimum M-XXL/XLL.
2) 2 jednorazowe ręczniki.
Całość (fartuch i ręczniki) zwinięte w serwetę włókninową.
Opakowanie zewnętrzne zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem, np. torebka papierowo-foliowa; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min.: nr lot, datę ważności. Wyrób medyczny. Ilość: 4 000 kompletów.
2. Komplet (zestaw) chirurgiczny jednorazowy, składający się:
1) z bluzy zakładanej przez głowę
2) spodni
wykonany z antystatycznej miękkiej włókniny SMS lub SMMS o gramaturze min. 40g/m2 z wycięciem w kształcie V pod szyją. Minimum 2 kieszenie. Rękaw krótki, prosty. Spodnie ściągane w pasie trokami lub gumką, nogawki bez ściągaczy.
Dostępne rozmiary: S, M, L, XL, XXL. Wyrób medyczny. Ilość: 1 200 kompletów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9: Odzież medyczna jednorazowa
1. Sterylne maski do stref czystych typu cleanroom, wiązane, dedykowane do pracy w pomieszczeniach czystych klasy B (maksymalna dopuszczalna liczba cząstek/m3 o wymiarze równym lub większym niż podane w tabeli w SWZ). Maski muszą być pakowane pojedynczo, złożone w sposób umożliwiający aseptyczne zakładanie, zabezpieczone przynajmniej w dwa opakowania zewnętrzne. Ilość: 900 sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 10: Odzież medyczna jednorazowa
1. Sterylny kombinezon wraz z kapturem i skarpetami dedykowany do pracy w pomieszczeniach czystych klasy czystości A/B (maksymalna dopuszczalna liczba cząstek/m3 o wymiarze równym lub większym niż podane w tabeli w SWZ). Kombinezon musi być pakowany pojedynczo, złożony w sposób umożliwiający aseptyczne zakładanie, zabezpieczony przynajmniej w dwa opakowania zewnętrzne. Kombinezon musi zabezpieczać całe ciało (z wyjątkiem dłoni i twarzy), w tym posiadać optymalnie dopasowany do głowy kaptur, skarpety zintegrowane z nogawkami kombinezonu. Kombinezon musi posiadać: gumkę na rękawach, zabezpieczone szwy, zamek błyskawiczny przykryty patką. Na końcu rękawa gumka do założenia na kciuk w celu zabezpieczenia podnoszenia się rękawa. Skarpetki z powierzchnią antypoślizgową. Kombinezon musi być wykonany z niepylącej, niezwilżanej, paroprzepuszczalnej włókniny. Ilość: 700 sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 11: Odzież medyczna jednorazowa
1. Antystatyczna odzież pod kombinezon wykonana z oddychającej włókniny, posiadająca wytrzymałość na rozciąganie, zapewniająca ochronę przed pyłami i cząstkami stałymi, bluza z długim rękawem zakończonym elastycznym mankietem, bluza wkładana przez głowę, długie spodnie ze ściągaczem lub gumką w pasie, niepyląca z możliwością sterylizacji radiacyjnej bądź parowej. Odzież przeznaczona do pracy w pomieszczeniach czystych spełniających klasę czystości C (maksymalna dopuszczalna liczba cząstek/m3 o wymiarze równym lub większym niż podane w tabeli w SWZ). Ilość: 700 kompletów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 12: Odzież medyczna jednorazowa
1. Sterylne skarpety bezpyłowe do stref czystych, dedykowane do pracy w pomieszczeniach czystych klasy A i B (maksymalna dopuszczalna liczba cząstek/m3 o wymiarze równym lub większym niż podane w tabeli w SWZ). Skarpety z możliwością powtórnej sterylizacji parowej. Pakowane do 10 par na 1 opakowanie, zabezpieczone przynajmniej w dwa opakowania zewnętrzne. Ilość: 250 par.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 13: Odzież medyczna jednorazowa
1. Rękawiczki wewnętrzne tkane do stref czystych typu cleanroom, dedykowane do zakładania pod standardowe rękawiczki do stref czystych, z pełnymi palcami, dedykowane do pracy w pomieszczeniach czystych, materiał wykonania poliester. Rękawiczki z możliwością powtórnej sterylizacji parowej. Pakowane maksymalnie po 10 sztuk, zabezpieczone przynajmniej w jedno opakowanie zewnętrzne. Ilość: 100 sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 14: Obłożenia i podkłady medyczne
1. Serweta operacyjna sterylna dwuczęściowa z regulowanym otworem i przylepcem, minimum dwuwarstwowa (włóknina polipropylenowa lub sms, spodnia warstwa - folia), gramatura nie mniejsza niż 50g/m2 na całej powierzchni serwety, w rozmiarze 75-85 cm x 40-50 cm. Pakowana pojedynczo. Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min.: nr lot, datę ważności. Wyrób medyczny. Ilość: 3 000 sztuk.
2. Serweta operacyjna sterylna minimum dwuwarstwowa (włóknina polipropylenowa lub sms, spodnia warstwa - folia), gramatura nie mniejsza niż 50g/m2 na całej powierzchni serwety, w rozmiarze 145-165 cm x 90-110 cm. Pakowana pojedynczo. Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min.: nr lot, datę ważności. Wyrób medyczny. Ilość: 15 000 sztuk.
3. Serweta operacyjna sterylna, minimum dwuwarstwowa (włóknina polipropylenowa lub sms, spodnia warstwa - folia), gramatura nie mniejsza niż 50g/m2 na całej powierzchni serwety, w rozmiarze 85-95 cm x 75-85 cm. Pakowana pojedynczo. Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min.: nr lot, datę ważności. Wyrób medyczny. Ilość: 25 000 sztuk.
4. Serweta operacyjna sterylna minimum dwuwarstwowa (włóknina polipropylenowa lub sms, spodnia warstwa - folia), gramatura nie mniejsza niż 50g/m2 na całej powierzchni serwety, w rozmiarze 240-260 cm x 145-165 cm. Pakowana pojedynczo. Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min.: nr lot, datę ważności. Wyrób medyczny. Ilość: 3 000 sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 15: Obłożenia i podkłady medyczne
1. Podkład/serweta ochronna na stół operacyjny, przeciwodleżynowa, 5-cio warstwowa, zintegrowana wielopunktowo na całej powierzchni chłonnej, bez przeszyć, samo wygładzająca się, zapobiegająca przesuwaniu się warstwy zewnętrznej względem rdzenia, wykonana z włókniny polipropylenowej, wysokochłonnej polimerowej warstwy środkowej i spodniej pełnobarierowej teksturowanej folii polietylenowej, zabezpieczającej przed przesuwaniem się i ślizganiem podkładu po powierzchni.
Parametry:
- chłonność min. 35 ml/100 cm2,
- gramatura podstawowa nie mniejsza niż: 295 g/m2,
- wymiary: 95-110 cm x 220-240 cm, rdzeń chłonny o wymiarach co najmniej 45 cm x 200 cm.
Wyrób medyczny. Ilość: 1 600 sztuk.
2. Podkład/serweta ochronna, przeciwodleżynowa, 5-cio warstwowa, zintegrowana wielopunktowo co zapobiega tworzeniu się zagięć pod pacjentem, wykonana z włókniny polipropylenowej, wysokochłonnej polimerowej warstwy środkowej i spodniej pełnobarierowej teksturowanej folii polietylenowej, zabezpieczającej przed przesuwaniem się i ślizganiem podkładu po powierzchni.
Parametry:
- chłonność min. 35 ml/100 cm2;
- gramatura podstawowa nie mniejsza niż 295 g/m2;
- wymiary: 95-110 cm x 145-155 cm, rdzeń chłonny o wymiarach co najmniej 45 cm x 130 cm, serweta zakończona marginesami z nieprzeziernego laminatu ze wszystkich stron podkładu.
Wyrób medyczny. Ilość: 1 500 sztuk.
3. Jednorazowa mata na podłogę o dużej chłonności płynów (minimum 3 l/m2) rozmiar 70 cm x 140 cm (+/- 5 cm). Budowa maty wielowarstwowa, wierzchnia warstwa hydrofilowa o trwałej niestrzępiącej się konstrukcji, wewnętrzna warstwa celulozowo poliestrowa o wysokiej chłonności, foliowy spód nieprzemakalny, antypoślizgowy zapobiegający ślizganiu się produktu po mokrej podłodze. Pakowana pojedynczo. Zamawiający nie wymaga wyrobu medycznego. Ilość: 50 sztuk.
4. Dwustronna mata podłogowa o dużej chłonności płynów (minimum 20 l/m2), rozmiar 75 cm x 35 cm (+/- 5 cm), w tym część chłonna 70 cm x 30 cm (+/- 2 cm), marginesy ułatwiające usunięcie maty po zaabsorbowaniu płynów. Budowa maty wielowarstwowa z warstwą żelującą. Produkt jednorazowego użytku, niesterylny. Zamawiający nie wymaga wyrobu medycznego. Ilość: 50 sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 16: Obłożenia medyczne jednorazowe
1. Zestaw uniwersalny do operacji szyi i głowy z serwetą z wycięciem „U” i turbanem, jałowy, wykonany z chłonnego laminatu polietylenu i włókniny polipropylenowej o minimalnej gramaturze 55 g/m2, wewnętrzna serweta turbanu z włókniny typu Spunlace o gramaturze min. 60 g/m2. Odporność na przenikanie cieczy – min. 190 cm H₂O. Chłonność włókniny Spunlace – min. 500%.
Skład:
1) 1 osłona na stolik Mayo o wym. 75-80 cm x 145-150 cm;
2) 1 serweta o wym. 195-200 cm x 290-295 cm z wycięciem „U” na krótszym boku o wym. 7-10 cm x 65-70 cm;
3) 1 serweta typu turban o wym. 95-100 cm x 150-155 cm posiadająca zakładkę na dłonie oraz wewnętrzną serwetę do owinięcia głowy z przylepcami;
4) 1 kieszeń jednokomorowa 30-35 cm x 40-45 cm;
5) minimum 2 ręczniki z chłonnej włókniny/celulozy.
Całość zawinięta ma być w serwetę na stół instrumentariuszki o min. wym. 140-145 cm x 190-195 cm.
Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem, na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min. numer serii (LOT) i datę ważności.
Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem.
Wyrób medyczny. Ilość: 200 zestawów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 17: Obłożenia medyczne jednorazowe
1. Sterylny zestaw do operacji twarzy:
1) 1 szt. serwety w rozmiarze 100 cm x 100 cm z połączona z drugą serwetą 90 cm x 60 cm z przylepcami do uformowania turbana, folia polipropylenowo-polietylenowa, włóknina polipropylenowa o gramaturze minimum 55 g/m2
2) 1 szt. serwety w rozmiarze 200 cm x 180 cm, folia polipropylenowo-polietylenowa, włóknina polipropylenowa, o gramaturze minimum 55g/m2
3) 1 szt. serwety w rozmiarze 90 cm x 75 cm, z przylepcem, folia polipropylenowo-polietylenowa, włóknina polipropylenowa, o gramaturze minimum 55 g/m2
4) 1 szt. serwety w rozmiarze 90 cm x 75 cm, z przylepcem, folia polipropylenowo-polietylenowa, włóknina polipropylenowa, włóknina wiskozowa o gramaturze minimum 70 g/m2
5) 2 szt. taśma typu rzep 25 cm x 2 cm
6) minimum jeden ręcznik celulozowy do rąk
7) 1 szt. pojemnik plastikowy 250 ml
8) 1 szt. pojemnik plastikowy 60 ml
9) 1 serweta na stolik Mayo o rozmiarze 145 cm x 80 cm ze wzmocnieniem o rozmiarze 85 cm x 76 cm . Warstwy serwety: włóknina 30 g/m2, folia 50 μm, klej. Chłonność warstwy włókninowej minimum 400 %, barierowość dla wody min 300 cm H₂O
10) 1 serweta na stół do instrumentarium o rozmiarze 150 cm x 190 cm wykonaną z folii polietylenowej oraz warstwy chłonnej o szerokości 66 cm na całej długości serwety. Warstwy serwety na stół do instrumentarium: włóknina 35 g/m2, folia 47 g/m2, klej. Chłonność warstwy chłonnej serwety na stół do instrumentarium wynosi 400%, barierowość dla wody powyżej 100 cm H₂O.
Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem, na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min. numer serii (LOT) i datę ważności. Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem. Wyrób medyczny. Ilość: 100 zestawów

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 18: Obłożenia medyczne jednorazowe
1. Zestaw chirurgiczny uniwersalny o zwiększonej chłonności w strefach krytycznych – jałowy, wykonany z chłonnego laminatu polietylenu i włókniny polipropylenowej o minimalnej gramaturze 60 g/m2 wzmocnionego włókniną typu Spunlace o gramaturze min. 60 g/m2. Odporność na przenikanie cieczy – min. 190 cm H₂O. Chłonność w strefie krytycznej – min. 700%.
Skład:
1) osłona na stolik Mayo o min. wym. 80 cm x 145 cm;
2) 1 górna samoprzylepna serweta wzmocniona o wym. 145-150 cm x 240-245 cm (wzmocnienie min. 50 cm x 75 cm);
3) 1 dolna serweta samoprzylepna wzmocniona o wym. 175-180 cm x 195-200 cm (wzmocnienie min. 50 cm x 75 cm);
4) 2 boczne serwety samoprzylepne wzmocnione o wym. 75-80 cm x 90-95 cm (wzmocnienie min. 45 cm x 60 cm);
5) 1 taśma samoprzylepna wykonana z włókniny Spunlace 9-10 cm x 49-50 cm;
6) 4 ręczniki 25-30 cm x 35-40 cm.
Całość zawinięta w serwetę na stół instrumentariuszki o min. wymiarach 140-145 cm x 190-195 cm.
Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem, na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min. numer serii (LOT) i datę ważności.
Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem. Wyrób medyczny. Ilość: 800 zestawów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 19: Obłożenia medyczne jednorazowe
1. Zestaw uniwersalny wzmocniony o składzie:
1) 1 x serweta samoprzylepna o wymiarach 170 cm x 240 cm wykonana z hydrofobowej włókniny trójwarstwowej typu SMS o gramaturze 50 g/m2, w strefie krytycznej wyposażona we wzmocnienie wysokochłonne o gramaturze 80 g/m2 i wymiarach 30 cm x 80 cm, zintegrowana z organizatorami przewodów
2) 1 x serweta samoprzylepna o wymiarach 170 cm x 180 cm wykonana z hydrofobowej włókniny trójwarstwowej typu SMS o gramaturze 50g/m2, w strefie krytycznej wyposażona we wzmocnienie wysokochłonne o gramaturze 80 g/m2 i wymiarach 50 cm x 80 cm, zintegrowana z organizatorami przewodów
3) 2 x wysokochłonna serweta samoprzylepna o wymiarach 75 cm x 90 cm i gramaturze 96 g/m2
4) 4 x ręcznik chłonny o wymiarach 30 cm x 30 cm o gramaturze 56 g/m2
5) 1 x taśma samoprzylepna o wymiarach 10 cm x 50 cm wykonana z włókniny typu Spunlace o gramaturze 68 g/m2
6) 1 x wzmocniona osłona (serweta) na stolik Mayo o wymiarach 80 cm x 140 cm wykonana z folii PE o gramaturze minimum 50 g/m2 oraz włókniny chłonnej w obszarze wzmocnionym o wymiarach minimum 60 cm x 140 cm, łączna gramatura w strefie wzmocnionej minimum 80 g/m2.
Osłona w postaci worka w kolorze czerwonym, składana z zaznaczonym kierunkiem rozwijania.
Wszystkie składowe zestawu zawinięte w dodatkową serwetę 2-warstwową, celulozowo - foliową o gramaturze minimum 54 g/m2 i chłonności 180%, stanowiącą pierwsze, zewnętrzne owinięcie zestawu.
Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem, na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające minimum: numer serii (LOT) i datę ważności.
Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem. Wyrób medyczny. Ilość: 800 zestawów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 20: Obłożenia medyczne jednorazowe
1. Serweta niejałowa wykonana z laminatu dwuwarstwowego (włóknina polipropylenowa, folia polietylenowo polipropylenowa), gramatura minimum 27 g/m2. Kolor biały. Rozmiar 220 cm x 95 cm (+/- 5 cm). Wyrób medyczny. Ilość: 600 sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość brutto pakietu / wartość brutto pakietu badanej oferty x
100 pkt.
Wynik:
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu potwierdzenia braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania (określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 20 SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych (zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ):
1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka karnego,
e) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
f) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
g) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
h) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
i) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8, 10 ustawy Pzp,
j) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca wraz z ofertą składa karty katalogowe bądź inną dokumentację (podając numer katalogowy i nazwę handlową produktu lub nazwę handlową produktu w przypadku braku numeru katalogowego), która potwierdzi wszystkie parametry przedmiotu zamówienia, które wskazano w Rozdziale 5 w punkcie 5.3. SWZ (z zaznaczeniem w nich odpowiednich punktów ze specyfikacji). Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Karty katalogowe bądź inna dokumentacja (podając numer katalogowy i nazwę handlową produktu lub nazwę handlową produktu w przypadku braku numeru katalogowego), która potwierdzi wszystkie parametry przedmiotu zamówienia, które wskazano w Rozdziale 5 w punkcie 5.3. SWZ (z zaznaczeniem w nich odpowiednich punktów ze specyfikacji). Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę składa się na Formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
2. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
3. W przypadku podpisywania oferty przez osobę/y niewskazane w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 20 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ), w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o których mowa w pkt 4), składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, załączając jednocześnie do oferty udzielone pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-17 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików. Szczegóły w Rozdziale 18 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-17 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale 13 SWZ.
2. Opis sposobu przygotowania oferty zawarto w Rozdziale 17 SWZ.
3. Sposób składania ofert opisano w Rozdziale 18 punkt 18.1. SWZ.
4. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarto w Rozdziale 29 SWZ.
5. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
6. Podstawy wykluczenia, w tym podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) opisano w Rozdziale 20 SWZ.
7. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 70% wartości zamówienia zostanie zrealizowane.
Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 30% wartości zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 30% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówiony towar zgodnie z zamówieniem w ciągu 6 dni roboczych od daty zgłoszenia zamówienia (pisemnie, mailowo, elektronicznie) do magazynu Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 2 w Siemianowicach Śląskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.